Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розміщення ресурсів Системи електронного документообігу на віртуальних серверах та їх адміністрування (ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних)
Очікувана вартість
310 000,00 UAH
UA-2024-03-26-006009-a ● f50743c91902464c8ed76b50c1f0b34c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послуг Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44722581 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, майдан Просвіти,2 |
Контактна особа: |
Шурук Ганна Василівна +380975888835 D44722581@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення ресурсів Системи електронного документообігу на віртуальних серверах та їх адміністрування (ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівненський район, м. Рівне
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов договору | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 7 Форми Таблиць для заповнення.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
ТД Послуги.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 6 Лист-згода.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 5 Проект Договору.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 4 Відомості про учасника.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 3 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 2 Технічні вимоги.docx | |
26 березня 2024 12:42 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Географічне розташування будівлі ЦОД
Дата подання: 26 березня 2024 15:03
Дата відповіді: 28 березня 2024 10:09
Доброго дня!
Шановний Замовнику, просимо обґрунтувати вимогу - "Географічне розташування будівлі ЦОД – обов’язково Україна, Рівненська область, м. Рівне.". З чим пов'язане обов'язкове розміщення ЦОД Учасника в м. Рівне ? Чи розглядаєте Ви розташування ЦОД Учасника в інших регіонах України?
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Зважаючи що ЦОД виконує функції обробки, зберігання і розповсюдження інформації, як правило, в інтересах корпоративних клієнтів - він орієнтований на вирішення завдань шляхом надання інформаційних послуг. Консолідація обчислювальних ресурсів і засобів зберігання даних в ЦОД дозволяє скоротити сукупну вартість володіння IT- інфраструктурою шляхом можливості ефективного використання технічних засобів, наприклад, перерозподілу навантажень, а також шляхом скорочення витрат на адміністрування.
ЦОД зазвичай розташовані в межах або в безпосередній близькості від вузла зв'язку або точки присутності якого-небудь одного або декількох операторів зв'язку. Якість і пропускна здатність каналів впливають на рівень надаваних послуг, оскільки основним критерієм оцінки якості роботи будь-якого ЦОД є час доступності сервера (аптайм).
Центр обробки даних (ЦОД), це спеціалізоване приміщення, обладнане для зберігання, обробки та розподілу великої кількості даних. Воно містить сервери, системи зберігання даних та мережеве обладнання. Зважаючи на безпекову ситуацію, що складається в країні в наслідок збройної агресії російської федерації, та специфіку організації роботи Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послух, наявність можливості фізичного доступу (в межах територіального розташування) до обладнання працівників департаменту та безперебійного, якісного надання запитуваних послуг що визначені в технічних характеристиках Замовником є однією з обов’язкових умов.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Зважаючи що ЦОД виконує функції обробки, зберігання і розповсюдження інформації, як правило, в інтересах корпоративних клієнтів - він орієнтований на вирішення завдань шляхом надання інформаційних послуг. Консолідація обчислювальних ресурсів і засобів зберігання даних в ЦОД дозволяє скоротити сукупну вартість володіння IT- інфраструктурою шляхом можливості ефективного використання технічних засобів, наприклад, перерозподілу навантажень, а також шляхом скорочення витрат на адміністрування.
ЦОД зазвичай розташовані в межах або в безпосередній близькості від вузла зв'язку або точки присутності якого-небудь одного або декількох операторів зв'язку. Якість і пропускна здатність каналів впливають на рівень надаваних послуг, оскільки основним критерієм оцінки якості роботи будь-якого ЦОД є час доступності сервера (аптайм).
Центр обробки даних (ЦОД), це спеціалізоване приміщення, обладнане для зберігання, обробки та розподілу великої кількості даних. Воно містить сервери, системи зберігання даних та мережеве обладнання. Зважаючи на безпекову ситуацію, що складається в країні в наслідок збройної агресії російської федерації, та специфіку організації роботи Департаменту цифрової трансформації та забезпечення надання адміністративних послух, наявність можливості фізичного доступу (в межах територіального розташування) до обладнання працівників департаменту та безперебійного, якісного надання запитуваних послуг що визначені в технічних характеристиках Замовником є однією з обов’язкових умов.
Географічне розташування будівлі ЦОД
Дата подання: 28 березня 2024 11:52
Дата відповіді: 30 березня 2024 19:41
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зазначена в Додатку 2 до тендерної документації вимога щодо Географічного розташування будівлі ЦОД – обов’язково Україна, Рівненська область, м. Рівне є дискримінаційною вимогою зі сторони Замовника по відношенню до Учасника, який має намір прийняти участь в тендерній процедурі, працює на ринку більше 10 (десяти) років, надаючи послуги як приватним так і державним підприємствам, установам та організаціям, які знаходяться у всіх містах України і у м. Рівне також, але ЦОД якого знаходиться у м. Київ, при цьому ЦОД є найбільшим та найтехнологічний в Україні. Послуги надаються в тому числі Замовникам, які територіально знаходяться в м. Миколаїв, м. Дніпро, м. Рівне, м. Львів, і те що ЦОД знаходиться у м. Київ жодним чинном не впливає на надання послуг та такі Замовники не встановлювали дискримінаційну вимогу. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вказаних вимог Документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, було порушено принцип недискримінації учасників (ст.5, ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»), а тому Документація Замовника, в цій частині, є такою, що потребує внесення змін, з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості учасникам, взяти участь у процедурі закупівлі. Ми як Учасник, який має намір прийняти участь в процедурі закупівлі та який повністю відповідає вимогам Замовника (окрім дискримінаційних умов), залишаємо за собою право звернутися в АМК України. У зв’язку із вищенаведеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та внести наступні зміни в тендерну документацію: Географічне розташування будівлі ЦОД – обов’язково Україна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником встановлено умову про те, що приміщення ЦОД може бути власне, або орендоване, надаючи альтернативу потенційним учасникам. Перелік складових, що визначено Замовником у Тендерній документації є необхідним та принциповим в організації роботи Департаменту та не створює дискримінаційних умов для потенційних учасників/надавачів послуг.
Підстав для внесення змін в умови визначені Тендерною документацією не вбачається.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Замовником встановлено умову про те, що приміщення ЦОД може бути власне, або орендоване, надаючи альтернативу потенційним учасникам. Перелік складових, що визначено Замовником у Тендерній документації є необхідним та принциповим в організації роботи Департаменту та не створює дискримінаційних умов для потенційних учасників/надавачів послуг.
Підстав для внесення змін в умови визначені Тендерною документацією не вбачається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМП'ЮТЕРНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
296 640,00
UAH
|
296 640,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМП'ЮТЕРНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #25797844 |
Переможець |
296 640,00
UAH
|
03 квітня 2024 14:41
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 квітня 2024 14:41
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО - КОМП'ЮТЕРНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ #25797844 |
296 640,00
UAH
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 07:39
|
296640.PDF | укладений |
10 квітня 2024 16:37
|