Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг
Очікувана вартість
33 376,00 UAH
UA-2024-03-26-005485-a ● c3fd99b53ff14f79986d3201a68119bb
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01987037 |
Місцезнаходження: | 50049, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Поперечна, будинок 1А |
Контактна особа: |
Ганна Сушко +380682198121 pjataja_doktor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг
Строк поставки товару – з дати підписання договору до 31.12.2024р (включно).
Постачання проводиться згідно графіку поставки Додаток №3 Договору щоденно з 06:00 до 10:00 години та у відповідності до специфікації (додаток № 1) і технічних вимог товару (додаток № 2), автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі).
При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній у заявці Замовника.
Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР, приміщення складу харчоблоку м. Кривий Ріг, вул Поперечна 1А. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару.
Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання
В ціну товару включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо
Умови оплати товару: Оплата за фактично отриманий товар здійснюється в національній валюті в формі безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та виставленого рахунку. Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару – з дати підписання договору до 31.12.2024р (включно).
Постачання проводиться згідно графіку поставки Додаток №3 Договору щоденно з 06:00 до 10:00 години та у відповідності до специфікації (додаток № 1) і технічних вимог товару (додаток № 2), автотранспортом Постачальника, спеціально обладнаним для перевезення продуктів харчування (який(і) підтримує(ють) необхідний температурний режим під час перевезення предмета закупівлі).
При виявленні Замовником дефектів упаковки товару, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній у заявці Замовника.
Місце постачання товару: Датою постачання вважається дата прибуття товару в місце постачання: місце прийому (зважування) товару, яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР, приміщення складу харчоблоку м. Кривий Ріг, вул Поперечна 1А. Розвантаження і доставка (занесення) товару до місця його прийому (зважування), яке знаходиться в приміщенні складу харчоблоку лікарні, здійснюється представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема санітарно-гігієнічним(и) висновком(ами) та копією(ями) чинного(их) документу(ів), що завірений(і) Постачальником належним чином, який(і) підтверджує(ють) якість товару.
Поставка, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок та силами Постачальника. Приймання-здача товару проводиться у місці прийому (зважування) товару на складі харчоблоку КНП «Криворізька міська лікарня №5» КМР згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання
В ціну товару включається вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, тощо
Умови оплати товару: Оплата за фактично отриманий товар здійснюється в національній валюті в формі безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та виставленого рахунку. Оплата може здійснюватися з відтермінуванням платежу до 30 календарних днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 кілограм
Яблука свіжі, пізньостиглі, вищого товарного сорту, ДСТУ 8133, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50049, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
26 березня 2024 12:14 |
Проєкт договору Яблука.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Термін достигання |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" |
22 400,00
UAH з ПДВ
|
22 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Лях Серафим Антонович " |
23 800,00
UAH з ПДВ
|
23 800,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" #45196061 |
Переможець |
22 400,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2024 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 09:41
|
Договір 65.PDF | укладений |
02 квітня 2024 09:24
|