Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ірпіньводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03362471 |
Вебсайт: | http://vodokanal-irpen.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул.Соборна 1а |
Контактна особа: |
Олександр Бітик +380459769836 irpenvodok.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:13 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:13 |
Очікувана вартість: | 8 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 16:29 |
ТД Арматура зміни.docx | |
27 березня 2024 16:29 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН Фітинги.docx |
27 березня 2024 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 16:29 |
ТД Арматура зміни.docx
|
|||
27 березня 2024 16:29 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН Фітинги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000022 ● 8d7500f647a14cfca5b7648e0230c670
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 10-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.04.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-03-26-005200-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-22 17:00:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі арматури трубопровідної за кодом ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-26-005200-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання:
1. На підставі яких відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 12:10:33
Відповідь Замовника
Розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах, з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, з урахуванням вимог нормативних документів (ДСТУ EN, ДСТУ ГОСТ тощо) та з урахуванням збитків завданих бойовими діями на території Ірпінської громади (підтверджуючі документи додаються). Враховуючи вищенаведені фактори та необхідність повного відновлення функціонування підприємства, Замовник спланував на 2024 рік обсяги закупівель товару, наведені в тендерній документації. При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовник проводив ринкові консультації, що передували закупівлі, з потенційними постачальниками з дотриманням принципів недискримінації та прозорості. Замовник зробив запит цінових пропозицій у виробників/постачальників/надавачів послуг щодо конкретних послуг та отримав 3 комерційні пропозиції щодо предмету закупівлі. Використовуючи ці дані та враховуючи ціни попередніх закупівель та метод порівняння ринкових цін Замовник визначив загальну очікувану вартість закупівлі. Зауважуємо !!! Виконання підписаного договору залежить від сталого фінансування підприємства. У випадку відсутності фінансування обсяги закупівель, згідно умов договору, відповідно будуть зменшені. Станом на 25.04.2024 року видатки по укладеному договору не проводились.
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" |
5 887 710,54
UAH з ПДВ
|
5 887 710,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Інтерекст LTD" |
6 375 730,80
UAH з ПДВ
|
6 290 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" |
7 493 200,00
UAH з ПДВ
|
6 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАЙП ТЕХНОЛОДЖІ» |
7 496 693,30
UAH з ПДВ
|
6 999 444,01
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ ГРУП" |
7 648 000,00
UAH з ПДВ
|
7 648 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НКП Дніпро" #39775233 |
Переможець |
5 887 710,54
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2024 09:33
|
Scan_20240415_093033.pdf | укладений |
15 квітня 2024 09:32
|