Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 43991328 |
Місцезнаходження: | 63304, Україна , Харківська обл., м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
Контактна особа: |
Юлія Медведєва +380574472191 medvedevaj@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 10:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 10:32 |
Очікувана вартість: | 10 239 832,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 199,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.”
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником у розмірі 100% після виконання та прийому всіх передбачених Договором робіт та підписання Сторонами акту прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3, за наявності фінансування, протягом 14-ти (чотирнадцяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 10:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 10:33 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
26 березня 2024 10:33 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
26 березня 2024 10:33 |
Тендерна документація.docx | |
26 березня 2024 10:33 |
Тендерна документація.docx | |
26 березня 2024 10:33 |
Проект договору.docx | |
26 березня 2024 10:33 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-08-000036 ● 53c2b470bc1f46ebaea76c1587189784
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2024 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2024
№ 61
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.04.2024 № 61
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-03-26-002790-a 26.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-10 16:37:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Миколо-Комишуватської гімназії Красноградської міської ради Харківської області, за адресою: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо-Комишувата, вул. Валківська, 1, (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-26-002790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), яке буде доступне для перегляду.
3. Чому тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації на насоси відцентрровані з електродвигуном, генератор. установка яких передбачена в Додатку № 2 “Технічна специфікація” до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 15:02:32
Надання пояснень щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог щодо підтвердження ступеня локалізації
Комунальна установа “Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради” надає свої пояснення на Запит про надання пояснень щодо закупівлі «Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Миколо-Комишуватської гімназії Красноградської міської ради Харківської області, за адресою: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо-Комишувата, вул. Валківська, 1. Коригування, код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-03-26-002790-a) згідно переліку питань, зазначених у Запиті.
1. Розмір бюджетного призначення на виконання робіт «Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Миколо-Комишуватської гімназії Красноградської міської ради Харківської області, за адресою: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо-Комишувата, вул. Валківська, 1. Коригування», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, здійснено відповідно до виділених коштів Рішенням LXVII сесії VIII скликання Красноградської міської ради № 4209-VIІІ від 22 лютого 2024 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувана вартість визначено відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект) та експертного звіту № 1-24-17 від 12.03.2024 року (позитивного).
Проектно-кошторисна документація по об'єкту: «Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Миколо-Комишуватської гімназії Красноградської міської ради Харківської області, за адресою: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо-Комишувата, вул. Валківська, 1. Коригування», розроблена з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
2. Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» не має власного офіційного веб-сайту, але на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, відділу освіти Красноградської міської ради Харківської області, у розділі “Державні закупівлі”, здійснює оприлюднення інформації (протоколів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ( http://krasnograd-osvita.kh.sch.in.ua/).
Комунальною установою «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради»оприлюднено протокол № 33 від 26.03.2024 року щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на закупівлю «Капітальний ремонт (облаштування укриття) підвального приміщення та частини внутрішніх приміщень Миколо-Комишуватської гімназії Красноградської міської ради Харківської області, за адресою: 63310, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Миколо-Комишувата, вул. Валківська, 1. Коригування».
3. Пункт 3 Особливостей № 1178 (в редакції, чинній на момент оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-03-26-002790-a) передбачає, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: дизель-генераторні установки; відцентрові насоси.
Водночас, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
З вказаного питання слід зазначити наступне:
По-перше, виходячи зі змістовного наповнення пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, зокрема підпункту 4 через призму вартісних меж, визначених абзацом першим вказаного пункту, обґрунтовано вважаємо, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель лише у разі, якщо вартість саме товару, що підлягає набуттю у власність замовника, дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, в незалежності від того закуповується цей товар за окремою процедурою закупівлі або у межах закупівлі робіт чи послуг.
Вказане підтверджується аналогічним підходом законодавця, що віднайшов своє відображення у змінах, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 (набрала чинності 09.04.2024) у Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Так, відповідно до внесених змін, абзац третій пункту 3 вказаних Особливостей викладено в такій редакції:“Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.”
За таких обставин, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість яких у складі предмета закупівлі є меншою за вартісні межі, визначені абзацом першим вказаного пункту, то положення пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в такому випадку не підлягають застосуванню.
При цьому, на сьогоднішній день немає жодного нормативно-правового акту, який би визначав, що вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону застосовуються, якщо вартість всіх товарів в сукупності, які замовник набуває у власність при закупівлі робіт чи послуг дорівнює або перевищує 200 тис. грн.
Відтак, оскільки вартість насосів та генератора (кожен з яких є власне тим товаром, який замовник набуває у власність при закупівлі робіт), є меншою ніж 200 тисяч гривень, вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються.
За вищевказаних обставин, у тендерній документації правомірно не міститься вимога щодо підтвердження ступеня локалізації на певні товари.
По-друге, частина друга статті 22 Закону та стаття 28 Особливостей, яка передбачає, що повинно бути зазначено в тендерній документації, не містить положення щодо необхідності зазначення вимог щодо підтвердження ступеню локалізації.
При цьому, лише у листі Міністерства економіки України від 30.08.2022 №3323-04/62315-06 визначено, що для підтвердження відповідного ступеню локалізації згідно Закону замовник може встановити в тендерній документації вимогу про зазначення у тендерній пропозиції учасника інформації про наявність запропонованого товару в переліку із відповідним ступенем локалізації, який формує та веде Уповноважений орган, або встановити вимогу вказати безпосередньо посилання на відповідний товар тощо.
За таких обставин, ні Законом, ні Особливостями №1178, ні листом №3323-04/62315-06 від 30.08.2022 не встановлено прямого обов’язку зазначати в тендерній документації вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації учасниками.
У той же час, пунктом 47 Особливостей №1178 передбачено підстави, коли замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. Проте, слід звернути увагу, що серед цього переліку відсутня така підстава, як відсутність підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, які набуває у власність замовник при закупівлі робіт чи послуг. Відповідно підстав для відхилення тендерної пропозиції та неукладення договору з переможцем немає.
По-третє, процедуру проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва визначає Порядок проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861.
Так, відповідно до пункту 4 вказаного Порядку, моніторинг проводиться Мінекономіки один раз на півроку на підставі даних електронної системи закупівель, отриманих від адміністратора електронної системи закупівель (далі - адміністратор), та даних з інших джерел.
За таких обставин, законодавцем чітко визначено орган, уповноважений на проведення моніторингу вищевказаних питань, яким очевидно не є орган Держаудитслужби, а також визначено періодичність проведення такого моніторингу (один раз на півроку), що свідчить про необґрунтованість запитування вищевказаної інформації Північно-Східним офісом Держаудитслужби в рамках проведення моніторингу цієї закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником За результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-26-002790-a в електронній системі закупівель 23.04.2024 Північно-Східним офісом Держаудитслужби опубліковано Висновок, у якому зокрема зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог 13-1 Порядку № 861 та, відповідно, пунктів 3 та 28 Особливостей. Таким чином, з урахуванням висновку про наявність порушення законодавства, Північно-Східним офісом Держаудитслужби визначено зобов’язання щодо його усунення наступного змісту: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З урахуванням вищевикладеного та з огляду на зміст визначеного зобов’язання, яким фактично зобов’язано замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень саме у подальшому, надаємо інформацію про вжиття таких заходів. Так, уповноваженій особі Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» доведено до відома зміст вищевказаного Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби з метою врахування його в подальшій роботі, проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на необхідності складання тендерної документації з урахуванням дотримання всіх вимог чинного законодавства, зокрема і вимог, що стосуються підтвердження ступеня локалізації виробництва. За таких обставин, Замовником виконано зобов’язання вищевказаного Висновку в повному обсязі.
2024-04-30 09:54:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 10:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП МОЛДАВСЬКА ЛЕЙЛА ГЕННАДІЇВНА |
8 306 856,00
UAH з ПДВ
|
8 306 856,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП МОЛДАВСЬКА ЛЕЙЛА ГЕННАДІЇВНА #2903500926 |
Переможець |
8 306 856,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 09:19
|
сканирование.pdf | укладений |
12 квітня 2024 09:18
|