Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Комп’ютерне обладнання та приладдя»
Очікувана вартість
33 829,00 UAH
UA-2024-03-26-001539-a ● 97b3c0448f914972a7828656a835f92f
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1472 |
Код ЄДРПОУ: | 14321541 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Куксенкова Христина В′ячеславівна 380633977741 zakup23zmo@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 11:49 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 11:49 |
Очікувана вартість: | 33 829,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 338,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Автоматизоване робоче місце
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Автоматизоване робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 09:41 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.doc | |
26 березня 2024 09:41 |
ТД.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-26-001539-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", Код ЄДРПОУ:45119322
Дата подання: 10 квітня 2024 22:39
Дата подання: 10 квітня 2024 22:39
Скарга на неправомірне відхилення
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-26-001539-a. Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - Автоматизоване робоче місце (ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя).
Тендерна пропозиція Учасника Скаржника протоколом № 53 від 06.04.2024 року була відхилена з наступних підстав:
1. Невідповідність електронного підпису учасника вимогам ТД.
2. Ненадання довідки про виконання аналогічних договорів відповідно до пп.3 п.1 Додатку 2 ТД.
3. Ненадання всіх документів, що підтверджують право підпису уповноваженої особи.
4. Ненадання статуту або рішення про діяльність на підставі модельного статуту.
5. Ненадання гарантійного листа про те, що товар не є походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
6. Ненадання документу про систему оподаткування (свідоцтво/витяг).
Щодо всіх зазначених у протоколі № 53 від 06.04.2024 року підстав відхилення повідомляємо.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації до закупівлі UA-2024-03-26-001539-a.
Підстави відхилення, зазначені Замовником у протоколі № 53 від 06.04.2024 року не стосуються технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, зазначені Замовником підстави відхилення:
1. Невідповідність електронного підпису учасника вимогам ТД.
2. Ненадання довідки про виконання аналогічних договорів відповідно до пп.3 п.1 Додатку 2 ТД.
3. Ненадання всіх документів, що підтверджують право підпису уповноваженої особи.
4. Ненадання статуту або рішення про діяльність на підставі модельного статуту.
5. Ненадання гарантійного листа про те, що товар не є походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, Ісламської Республіки Іран.
6. Ненадання документу про систему оподаткування (свідоцтво/витяг).
є невідповідностями в розумінні пункту 43 Особливостей та підлягають виправленню протягом 24 годин.
Таким чином, у випадку, якщо Замовник виявив вказані невідповідності, Замовник на виконання вимог п. 43 Особливостей був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель та надати нам можливість виправити їх протягом 24 годин.
Отже, не надавши можливості на виправлення виявлених у пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» невідповідностей замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178.
Висловлюю своє бажання бути присутньою на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА», пропозиція якої відповідає вимогам тендерної документації та не може бути відхилена з підстав, вказаних у протоколі. Відхиливши пропозицію ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА»
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2024 16:58
рішення від 12.04.2024 № 6540.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2024 16:58
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7086.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 12:31
рішення від 22.04.2024 № 7086.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ № 7086-р/пк-пз виконано
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" |
31 824,00
UAH з ПДВ
|
31 824,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНТАРЕКС" |
33 700,00
UAH з ПДВ
|
33 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Рішення скасоване |
31 824,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 16:10
|
|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Рішення скасоване |
33 700,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 16:10
|
|
ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" #45119322 |
Переможець |
31 824,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 10:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 16:34
|