Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Рогатинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44094627 |
Місцезнаходження: | 77000, Україна , Івано-Франківська обл., місто Рогатин, вул.Шевченка,29 |
Контактна особа: |
Мигас Лілія Богданівна +380678969205 osvita_rohatyn1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 598 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 робочих днів з дня поставки (передачі) товару, що підтверджується підписанням належно оформлених видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 10:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 09:21 |
додаток_4.pdf | |
26 березня 2024 09:21 |
додаток_3.pdf | |
26 березня 2024 09:21 |
Тендерна_документацiя.pdf | |
26 березня 2024 09:21 |
додаток_2.pdf | |
26 березня 2024 09:21 |
додаток_1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-10-000058 ● e15c38f0323145bdacbf478ba6eb1325
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2024 11:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.04.2024 №27-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.04.2024 №27-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-26-001116-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-11 11:50:42
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-001116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-15 09:37:07
Відповідь на запит
На ваш запит про надання пояснень, що оприлюднено в Системі Prozorro 2024-04-11 11:50:42 повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування. Характеристики пального встановлені відповідно до видів систем живлення двигунів автотранспортних засобів. Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання дизельного палива у попередньому році та планових обсягів фінансових надходжень. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до інформації щодо закупівлі аналогічного товару в електронній системі інтернет та прозорро.
Посилання на сторінку власного веб-сайту: rogatyn-osvita.dov.ua
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-18 12:03:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-26-001116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 3 Розділу 5 ТД Замовником зазначено, що Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати:
- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) виданий не раніше дати оголошення про проведення закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТД "ІФС" надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) виданий 25.12.2023, тоді як оголошення про проведення закупівлі оприлюднено - 26 березня 2024 року.
Яким чином учасником ТОВ "ТД "ІФС" підтверджено вимогу Замовника на відповідність вимогам пункту 3 Розділу 5 ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 11:15:16
Відповідь на зипит
Замовник здійснює закупівлю дизельного палива за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Згідно пункту 3 Розділу V тендерної документації визначена інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне передбачити, зокрема щодо Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) виданий не раніше дати оголошення про проведення закупівлі.
В частині 5 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасником ТОВ «ТД «ІФС» було надано у складі пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Відомості, що містяться в ЄДР, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом № 755, за їх надання стягується плата (частина перша ст. 11 Закону № 755).
Згідно з абзацом другим п. 1 частини другої ст. 11 Закону № 755 відомості, що містяться в ЄДР, надаються у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів або з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг до відомостей з ЄДР, які актуальні на момент запиту, зокрема, про види діяльності.
Розпорядником ЄДР є Міністерство юстиції України, на офіційному веб-сайті якого за адресою (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) здійснюється безкоштовний пошук відомостей у ЄДР (по фізичній особі – підприємцю, юридичній особі, відокремленому підрозділу юридичної особи) та перегляд інформації про види діяльності (КВЕД) платника податків.
Станом на дату розгляду пропозиції учасника ТОВ “ТД “ІФС”, доступ до такої інформації є відкритим.
Замовником під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ “ТД “ІФС” було здійснено безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі та перевірено інформацію, надану у складі пропозиції учасника.
Інформація в публічних реєстрах повністю відповідала інформації згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданої учасником у складі пропозиції, а отже у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції згідно пункту 44 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" |
1 581 000,00
UAH з ПДВ
|
1 581 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТД "ІФС" #45067285 |
Переможець |
1 581 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 11:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2024 14:50
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 13:16 |
Кінець періоду оскарження: | 03 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 03 травня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
22 квітня 2024 13:16
|
Електронний підпис |
22 квітня 2024 13:11
|
протокол.PDF |