Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01986115 |
Вебсайт: | https://krinf1.itmed.org/ |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5 |
Контактна особа: |
Анна Губанова +380634845990 inflik1.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2024 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 09:38 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx | |
26 березня 2024 09:38 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Тендерна пропозиція Додаток 4.docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Тендерна пропозиція Додаток 4.docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Проєкт договору Додаток 3.doc | |
26 березня 2024 09:13 |
Проєкт договору Додаток 3.doc | |
26 березня 2024 09:13 |
Кваліфікаційні критерії Додаток 1.docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Кваліфікаційні критерії Додаток 1.docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 2.docx | |
26 березня 2024 09:13 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 2.docx |
26 березня 2024 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
26 березня 2024 09:38 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx
|
||
26 березня 2024 09:38 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024).docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Тендерна пропозиція Додаток 4.docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Тендерна пропозиція Додаток 4.docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Проєкт договору Додаток 3.doc
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Проєкт договору Додаток 3.doc
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Кваліфікаційні критерії Додаток 1.docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Кваліфікаційні критерії Додаток 1.docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 2.docx
|
||
26 березня 2024 09:13 |
Технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000040 ● 878ed0f00f874ca881fac9c9847058c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2024-03-26-000948-a 26.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Лілія Бондар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:21:23
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2024-03-26-000948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 12:46:51
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями
Пояснення до моніторингу по закупівлі відкриті торги з особливостями
Послуги з поточного ремонту доріг та пішохідних доріжок по периметру реанімаційного корпусу КНП "Криворізька ІЛ №1" КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ю. Камінського, 5. (ДК 021:2015 «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (код номенклатурної позиції відповідно ДК 021:2015 код 45233142-6 Ремонт доріг)) (UA-2024-03-26-000948-a)
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA- UA-2024-03-26-000948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальним некомерційним підприємством "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРИВОРІЗЬКА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ №1» КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у відповідь на Ваш Запит на надання пояснень від 23.04.2024, опублікований о 16:21, надає наступне роз’яснення:
КНП «Криворізька ІЛ №1» КМР мала нагальну потребу у поточному ремонті доріг та пішохідних доріжок по периметру реанімаційного корпусу КНП "Криворізька ІЛ №1" КМР за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ю. Камінського, 5.
Керуючись п.10 «Загальні положення» Постанови 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», 26.03.2024 року підприємством були оголошені відкриті торги з особливостями на закупівлю.
04.04.2024 року відбулося розкриття пропозицій, Аукціон не проводився відповідно до пункту 36 Особливостей. Після розгляду пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, Замовником було прийнято рішення про визначення Учасника Переможцем закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем. Договір було укладено 11.04.2024 року.
Разом з цим, КНП «Криворізька ІЛ №1» КМР, додає до даної відповіді скановані копії запитуваних документів.
- 2024 14 Послуги з поточного ремонту доріг та пішохідних доріжок UA-2024-03-26-000948-a Додаток 5.pdf
- Дефектний акт Додаток 1.PDF
- Довідка Додаток 7.PDF
- Звіт про результати проведеня процедури закупівлі.pdf
- Пояснення на запит ДАСУ.PDF
- Пропозиція Автомагістраль 2016 Додаток 3.pdf
- Пропозиція Вайт Додаток 2.pdf
- Пропозиція Весташляхбуд Додаток 4.PDF
- Протокол №116 Додаток 6.PDF
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей під час внесення змін до тендерної документації.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" |
9 878 667,60
UAH з ПДВ
|
9 878 667,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕСТАШЛЯХБУД" #31933268 |
Переможець |
9 878 667,60
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 12:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:40
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:38
|
Додатки до договору.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2024 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 10:00
|
Договір №91.PDF | укладений |
12 квітня 2024 09:59
|
Договір №91 Договірна Ціна.PDF | укладений |
12 квітня 2024 09:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |