Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108777 |
Вебсайт: | http://su.npu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 40000, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул. Г.Кондратьєва, буд. 23 |
Контактна особа: |
Андрій Єлшанський +380542667097, +380682781800 andreyelshanskiy@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 23:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 473 055,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
25 березня 2024 23:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 23:57 |
ТД ВТ 50110000-9 поточний ремонт та ТО автомобілів від 25.03.2024.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000026 ● dab35e6b51814d9fae44fb5fb41be456
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 11:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2024 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.06.2024 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-25-012405-a 25.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-12 09:31:49
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (Лот 1 – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (двигуни), Лот 2 – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (ходова частина)) ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-012405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 23:04:08
Надання пояснення щодо запиту
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Головне управління Національної поліції в Сумській області у своїй діяльності щодо організації державних закупівель користується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - Особливості).
Стосовно питання 1. ГУНП в Сумській області було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначено його очікувану вартість на підставі заявки на проведення закупівлі від заступника начальника ЦЗ ГУНП в Сумській області – начальника автотранспортного відділення Олександра Мартиненка від 22.03.2024 року, комерційних пропозицій ТОВ "Автоцентр-С" та ФОП "Захарченко Владислав Анатолійович" по двох лотах, а також кошторису видатків на 2024 рік.
Надаємо наступні копії документів: Заявка на проведення закупівлі від 22.03.2024 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Річний план закупівель. Комерційні пропозиції ТОВ "Автоцентр-С" та ФОП "Захарченко Владислав Анатолійович" по двох лотах.
Стосовно питання 2: Надаючи пояснення в контексті запитуваної інформації повідомляємо що ГУНП в Сумській області зареєстроване у Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України за кодом 40108777, фінансування юридичної особи здійснюється за кошти Державного бюджету України через головного розпорядника бюджетних коштів Міністерство внутрішніх справ України.
Під час проведення публічних закупівель ГУНП в Сумській області діє виключно в межах Закону, зокрема, згідно із частиною 4 статті 3 Закону «Відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом».
ГУНП в Сумській області, керуючись частиною першою статті 10 Закону, самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. При цьому, положення статті 10 Закону не містять обов’язку щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також вимог щодо обов'язку замовника додатково оприлюднювати зазначену інформацію.
Також просимо Вас врахувати, що питання розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі є складовою інформаційної безпеки, якої, в тому числі, дотримуються і міністерства Кабінету Міністрів України . Відповідно до Додатка 2 до наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 03.03.2022 № 73, заборонено розголошення інформації, яка може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України та інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану. В свою чергу, згідно листа Голови Національної поліції України генерала поліції першого рангу Ігоря КЛИМЕНКА від 01.07.2022 року № 4554/01/31-2022 «Про обмеження поширення інформації щодо стану матеріально-технічного забезпечення» під час дії правового режиму воєнного стану державними установами що належать до сфери управління Національної поліції України вживаються заходи щодо обмеження інформації, що містить відомості про номенклатуру (асортимент) товарів, робіт чи послуг, які постачаються/плануються до постачання установам Національної поліції, обсяги, технічні характеристики (специфікації) таких товарів, робіт чи послуг і т.д.
З метою дотримання вимог чинного законодавства України, для аналізу та оцінки закупівлі, що здійснюється ГУНП в Сумській області, необхідна інформація надається через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro».
- Заявка послуги з поточного ремонта авто по двох лотах від 22.03.2024 пдф.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Автоцентр С лот 2.pdf
- Комерційна пропозиція ФОП Захарченко лот 2.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Автоцентр С лот 1.pdf
- Комерційна пропозиція ФОП Захарченко лот 1.pdf
- Обгрунтування UA-2024-03-25-012405-a від 22.03.2024 пдф.pdf
- 25.03.2024 поточний ремонт по 2 лотах пдф.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-18 14:53:48
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (Лот 1 – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (двигуни), Лот 2 – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (ходова частина)) ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-012405-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Автоцентр-С» по Лоту № 1 з огляду на те, що:
1) на вимогу підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII;
2) на вимогу підпункту 1 пункту 6.8 розділу 6 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності СТО у місті Суми, учасником в складі тендерної пропозиції надано договір оренди нежитлових приміщень від 01.10.2012 № 8, укладений між ТОВ «Суми-Лада» (орендодавець) та учасником ТОВ «Автоцентр-С» (орендар) без нотаріального посвідчення, при цьому, предметом договору є оренда нежитлових приміщень зі строком оренди три роки (пункт 3.1 договору: з 01 жовтня 2012 р. по 30 вересня 2015р.), що не відповідає вимогам частини другої статті 793 Цивільного кодексу України, відповідно до якої договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню);
3) підпунктом 9 пункту 6.8 розділу 6 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження можливості залучення до виконання робіт одночасно не менше трьох працівників, які мають необхідні знання та досвід для поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів, учаснику необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією щодо таких працівників та сертифікати з технічних навчань таких працівників, проте, учасником ТОВ «Автоцентр-С» в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Кваліфіковані працівники.pdf») та сертифікати з технічних навчань тільки на двох працівників (Сороки В.П., Максименко В.В.).
2. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» по Лоту № 2 з огляду на те, що на вимогу підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-21 16:59:45
Надання пояснення щодо запиту
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Стосовно питання 1.1. Кваліфікація тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр-С» в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв здійснювалась згідно додатків 1, 2 до Тендерної документації, в яких вимог щодо надання гарантійного листа про дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII немає.
Вищезазначену довідку ТОВ «Автоцентр-С» було надано при укладанні договору.
Надаємо наступні копії документів: Довідка ТОВ «Автоцентр-С» № 01/04 від 01.04.2024р.
Стосовно питання 1.2: Згідно п.3.1. Договору оренди (нежитлових приміщень) № 8 від 01.10.2012 року було зазначено «строк оренди складає 2 роки та одинадцять місяців, тобто Договір укладався на два роки та одинадцять місяців, а в частині зазначення дат було допущено технічну помилку. При вивченні цього питання під час кваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр-С» було звернуто увагу саме на слова прописом.
Додатковою угодою № 8 від 01.10.2012 року зазначену технічну помилку було виправлено.
Надаємо наступні копії документів: додаткова угода до договору оренди (нежитлових приміщень) № 8 від 01.12.2012 року.
Стосовно питання 1.3: Під час кваліфікації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр-С» в частині дотримання вимог підпункту 9 пункту 6.8 розділу 6 додатку 3 до тендерної документації на підтвердження можливості залучення до виконання робіт одночасно не менше трьох працівників, які мають необхідні знання та досвід для поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів, учаснику необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією щодо таких працівників та сертифікати з технічних навчань таких працівників, було враховано: Довідку, про можливість залучення до виконання робіт не менше 5 (п’яти) працівників одночасно, які мають необхідні знання та досвід для поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (файл «Довідка квал.прац. pdf»), Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Кваліфіковані працівники.pdf»), Сертифікат Володимир Максименко (файл «Сертифікат Максименко 2024.pdf», Сертифікат Сорока Володимир (файл «сертифікат Сорока В.pdf»), а також посвідчення № 181-2023/3 Максименко Володимир Володимирович та посвідчення № 181-2023/4 Сайко Ігор Петрович (файл «Посвідчення з електробезпеки.pdf»).
Надаємо наступні копії документів: Довідку, про можливість залучення до виконання робіт не менше 5 (п’яти) працівників одночасно, які мають необхідні знання та досвід для поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (файл «Довідка квал.прац. pdf»), Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Кваліфіковані працівники.pdf»), Сертифікат Володимир Максименко (файл «Сертифікат Максименко 2024.pdf», Сертифікат Сорока Володимир (файл «сертифікат Сорока В.pdf»), а також посвідчення № 181-2023/3 Максименко Володимир Володимирович та посвідчення № 181-2023/4 Сайко Ігор Петрович (файл «Посвідчення з електробезпеки.pdf»).
Стосовно питання 2: Кваліфікація тендерної пропозиції Учасника ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» в частині підтвердження кваліфікаційних критеріїв здійснювалось згідно додатків 1, 2 до Тендерної документації, в яких вимог щодо надання гарантійного листа про дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426 та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII немає.
Вищезазначену довідку ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» було надано при укладанні договору.
Надаємо наступні копії документів: Довідка ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» № 206/1 від 29.03.2024 року.
- Довідка Автоцентр-с постанова 426 + Закон від 01.04.2024 пдф.pdf
- додаткова угода, щодо дії договору.pdf
- Довідка квал.прац.pdf
- Кваліфіковані працівники.pdf
- Сертифікат Максименко 2024.pdf
- сертифікат Сорока В.pdf
- Посвідчення з електробезпеки.pdf
- Довідка Соллі плюс постанова 426 + Закон від 29.03.2024 пдф.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року №922-VIII надаємо інформацію відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-03-25-012405-a. За результатами висновку органу державного фінансового контролю Замовником зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи відповідальної особи, яка допустила визначені у висновку порушення та здійснені необхідні заходи щодо попередження і недопущення встановлених порушень у подальшому. Так, відповідно до наказу ГУНП в Сумській області від 08.07.2024 №861 "Про застосування дисциплінарних стягнень до окремих поліцейських ГУНП" (Додається) за порушення вимог пункту 43 Особливостей щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасниками ТОВ «Автоцентр-С» (Лот № 1) та ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» (Лот № 2) невідповідностей, тим самим не надання можливості цим учасникам усунути такі невідповідності, на підставі частини 11 статті 19 Дисциплінарного статуту Національної поліції України, майора поліції Єлшанського Андрія Сергійовича (0100698), старшого інспектора автотранспортного відділення Центру забезпечення ГУНП в Сумській області, попереджено про необхідність дотримання службової дисципліни. Завідувачу сектору організації закупівель УЛМТЗ ГУНП в Сумській області Радченку П.О. вказано на організації проведення додаткового заняття із уповноваженими особами ГУНП в Сумській області, відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”
2024-07-08 17:00:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерних пропозицій ТОВ «Автоцентр-С» (Лот № 1) та ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» (Лот № 2).)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування автомобілів (двигуни) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 240 474,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 404,74 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автоцентр-С" |
240 474,00
UAH з ПДВ
|
240 474,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автоцентр-С" #34743914 |
Переможець |
240 474,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 21:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 08:37
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 14:25
|
Договір поточний ремонт 1 лот Автоцентр С 368 від 19.04.2024 пдф.pdf | укладений |
19 квітня 2024 14:23
|