Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення
Очікувана вартість
401 000,00 UAH
UA-2024-03-25-012211-a ● 5a3ecfa6753d4d819a52f0ef1fa39a36
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "НОВОСЕЛИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005832 |
Місцезнаходження: | 60300, Україна , Чернівецька обл., м. Новоселиця, пров. Карамзіна, 1 |
Контактна особа: |
Регіна Савчук +380993056626 5.9385.0.2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 21:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:14 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:14 |
Очікувана вартість: | 401 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагається. Розмір забезпечення 3% від вартості закупівлі, і складає: 12 030,00 грн. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Гарантія повинна бути з покриттям, що підтверджується довідкою Банку. Гарантія повинна бути безумовна. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. 5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. 6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Реквізити: Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області 60300, Чернівецька обл., м. Новоселиця, пров. Карамзіна, 1. Код ЄДРПОУ 02005832 UA573562820000026009051511385 в АТ КБ «Приватбанк» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12030 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Вимагається Розмір забезпечення 5% від вартості договору, в якості депозиту на рахунок Замовника. Депозит на рахунок Замовника повинен бути внесений після публікації рішення про визнання переможця, і до підписання договору. Депозит вноситься виключно в гривнях. Постачальник повинен надати підтверджуючі документи про внесення депозиту на рахунок замовника. Порушення умов договору, постачання продукції, автоматично призводить до зарахування забезпечення в дохід Замовника. Реквізити: Комунальне некомерційне підприємство "Новоселицька лікарня" Новоселицької міської ради Чернівецького району Чернівецької області 60300, Чернівецька обл., м. Новоселиця, пров. Карамзіна, 1. Код ЄДРПОУ 02005832 UA573562820000026009051511385 в АТ КБ «Приватбанк» Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
60300, Україна, Чернівецька область, Новоселиця, карамзіна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 21:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 21:57 |
ТД продукція для чищення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Неточності в ТД
Дата подання: 28 березня 2024 16:12
Дата відповіді: 01 квітня 2024 08:33
Шановний Замовнику! В ТД є ряд неточностей. а саме:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.04.2024 00:00, а на сайті закупівлі - 01:00
2. В додатку № 1 зазначено "2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в межах 100 км від замовника, дана вимога необхідна для вчасного виконання договору. Замовник має право здійснити фізичний виїзд з метою перевірки даної вимоги ;". Вважаємо таку вимогу суто дискримінаційною, що порушує права потенційних учасників процедури закупівлі. Якщо ви вже так сильно переживаєте за своєчасність поставки товару, ніщо не заважає зробити рознарядку на поставку заздалегідь, а не чекати до останнього
3. В додатку № 3 зазначено «8. Поставка товару здійснюється за рахунок Учасника згідно заявки замовника. Надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист Учасника щодо можливості доставки протягом 2-х робочих днів з дня заявки, поставка здійснюється двічі на тиждень, малими партіями в відповідності до замовлення. …10. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться постачальником.». У зв’язку з чим така необхідність поставки 2 рази на тиждень малими партіями? Невже в Замовника немає ніяких підсобних приміщень для зберігання миючих засобів для здійснення поставки однією партією?
Далі, в цьому ж додатку, в малій таблиці "Детальний опис предмета закупівлі" у вас зазначено:
«1. рідке мило. 5 літрів каністра (шт.)», в той час як у великій таблиці зазначено «Упаковка ПЕТ бутиль». Приведіть, будь-ласка, фасування в малій таблиці у відповідності до великої.
«2. засіб для миття посуду. 5 літрів каністра (шт.)», в той час як у великій таблиці зазначено «Упаковка ПЕТ бутиль». Приведіть, будь-ласка, фасування в малій таблиці у відповідності до великої. Також у великій таблиці зазначено «Спосіб застосування Для миття нанесіть невелику кількість FAIRY на губку…». Чому в реченні згадується саме FAIRY? І це в той час, коли в назві товару у вас зазначено просто «засіб для миття посуду», тобто ви допускаєте еквівалент. Приберіть, будь-ласка, слово «FAIRY» з даного речення.
«3. засіб для миття унітазів. 1 літр флакон (шт.)», в той час як у великій таблиці зазначено «Об `єм 500 мл». То який об’єм флакону має все-таки бути?
«4. автоомивач скла. 5 літрів каністра (шт.)». Чи можливе постачання даного продукту також в 5 літровому бутлі (замість каністри) як перші дві позиції?
«5. засіб видалення жиру. 1 літр флакон (шт.)», в той час як у великій таблиці зазначено «Об `єм 500 мл л.». Знову ж таки, який об’єм флакону має все-таки бути?
Стосовно позиції № 7 вами у великій таблиці зазначено «Виробник Procter&Gamble». Чи допускаєте ви пральний порошок іншої торгової марки з аналогічними характеристиками?
4. В додатку № 4 (проект договору) зазначено «4.2 Замовник зобов'язаний сплатити вартість Товару на умовах відстрочки платежу до 120 (ста двадцяти) календарних днів з дати отримання Товару, а у разі відсутності коштів на рахунках Замовника – з моменту їх надходження». Тобто, навіть за наявності коштів на рахунках Замовника, розрахунок за товар буде здійснений тільки після 120 днів з дати отримання товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
Щодо неточностей, просимо читати вірно:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.04.2024 01:00. При публікації оголошення система не дозволила виставити інший час.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в межах 100 км від замовника, учасник може орендувати приміщення в даній межі і спокійно здійснювати постачання, бажання учасника зекономити на МТБ може свідчити про його бажання зекономити і на якості, що не припустимо. Замовник гарантує регулярне відвідування складу учасника для перевірки наявності товару і його якості. Виконати вимогу може будь хто з відповідальних учасників. Дискримінації ніякої немає.
3. Замовник вимагає здійснити постачання малими партіями так як достатнього складу для зберігання немає, при тому ми вимагаємо постачати якісний товар (перевірка документів на товар, а також відповідність кількості і строків обов'язкова умова), бо ми лікарня. Якщо для учасників є проблеми з постачанням, то може реалізація побутової хімії то не його бізнес?
4. Щодо строків оплати, в проекті договору вказаний максимальний термін відстрочки. Він в реальності може бути трохи менший. Маємо надію що ви знайомі з ситуацією в країні. Гарантуємо що оплата буде здійснена в відповідності до договору в повному об'ємі.
Щодо неточностей, просимо читати вірно:
1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02.04.2024 01:00. При публікації оголошення система не дозволила виставити інший час.
2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази в межах 100 км від замовника, учасник може орендувати приміщення в даній межі і спокійно здійснювати постачання, бажання учасника зекономити на МТБ може свідчити про його бажання зекономити і на якості, що не припустимо. Замовник гарантує регулярне відвідування складу учасника для перевірки наявності товару і його якості. Виконати вимогу може будь хто з відповідальних учасників. Дискримінації ніякої немає.
3. Замовник вимагає здійснити постачання малими партіями так як достатнього складу для зберігання немає, при тому ми вимагаємо постачати якісний товар (перевірка документів на товар, а також відповідність кількості і строків обов'язкова умова), бо ми лікарня. Якщо для учасників є проблеми з постачанням, то може реалізація побутової хімії то не його бізнес?
4. Щодо строків оплати, в проекті договору вказаний максимальний термін відстрочки. Він в реальності може бути трохи менший. Маємо надію що ви знайомі з ситуацією в країні. Гарантуємо що оплата буде здійснена в відповідності до договору в повному об'ємі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
233 665,00
UAH
|
233 665,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
370 920,00
UAH
|
370 920,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
233 665,00
UAH
|
08 квітня 2024 16:48
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 квітня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:29
|
догов.133.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:26
|