Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп'ютерне обладнання для виробничих підрозділів Філії (Флеш-накопичувач)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-03-25-012044-a fde7511a66dd4af3a42eee065c2a0525
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Міщенко

380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43665271
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Галина Міщенко
380443097731
mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 20:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою здійснення аналізу ринку для планування та підготовки до проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог (Додаток 1), а також отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі 100 000,00 грн. в системі вказана виключно з технічною метою для заповнення електронного поля та формування оголошення, вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні Закону. Даний запит надсилається з метою визначення очікуваної вартості закупівлі і не тягне за собою виникнення зобов’язань з боку Філії, щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Для надання пропозицій, Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію (за формою Додатку 2) на електронну адресу: hlushko.o.m@uz.gov.ua.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Пам’ять Flash 128 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
100 штука
Пам’ять Flash 64 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі
200 штука
Пам’ять Flash 16 ГБ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30233180-6 — Флеш-накопичувачі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: а) оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР (у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ) або б) оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену ТОВАР (у випадку, якщо постачальник не є платником ПДВ). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2024 20:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 20:47
Флеш накопичувач - запит (консультації).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 68 700,00
UAH з ПДВ
68 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2024 19:52
Електронний підпис
02 квітня 2024 19:52
Електронний підпис
02 квітня 2024 19:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 квітня 2024 19:51
ТЕХНІЧНІ.pdf
02 квітня 2024 19:51
Порівняльна_таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Очікує рішення 68 700,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 10:02