Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Драм-картриджі, тонери)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-03-25-011892-a da42f82b816344d3ba2222ee7f7bb7c4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Міщенко

380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 43665271
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Галина Міщенко
380443097731
mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


!!!УВАГА!!!! Дана процедура проводиться з метою здійснення аналізу ринку для планування та підготовки до проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель для проведення консультації з ринком відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Даним запитом замовник виключно запитує ринок та очікує отримати відповіді від суб’єктів господарювання стосовно предмета закупівлі, вимог (Додаток 1), а також отримати цінові пропозиції з метою формування очікуваної вартості закупівлі. !!!УВАГА!!!! Очікувана вартість цієї закупівлі 100 000,00 грн. в системі вказана виключно з технічною метою для заповнення електронного поля та формування оголошення, вказана сума не є орієнтиром для учасників. Дана закупівля не є спрощеною закупівлею в розумінні Закону. Даний запит надсилається з метою визначення очікуваної вартості закупівлі і не тягне за собою виникнення зобов’язань з боку Філії, щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Для надання пропозицій, Учасник може задавати запитання, надавати пропозиції в період уточнень та надіслати в зазначені терміни цінову пропозицію (за формою Додатку 2) на електронну адресу: vk.vok.poltava@gmail.com.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
189 штука
Тонер-картридж Ricoh Black до SP 230 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
148 штука
Драм-картридж Ricoh SP230 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: а) оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР (у випадку, якщо постачальник є платником ПДВ) або б) оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену ТОВАР (у випадку, якщо постачальник не є платником ПДВ). Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2024 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 20:03
Картриджі - запит (консультації).docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій