Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» код ДК 021:2015 – 44620000-2 (радіатори опалення та комплектуючі для підключення радіаторів)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-03-25-011694-a ● 82b4b1d4c63342318cb6973f6e81d9df
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142885 |
Місцезнаходження: | 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
Контактна особа: |
Катерина Некрасова +380626471538 kramgoroo_dz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 12:50 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 12:50 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 комплект
Радіатори опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44621100-0 — Радіатори
1 комплект
Комплектуючи для підключення радіаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. В. Стуса, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2024
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата по факту постачання товару, з відстрочкою платежів до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 21:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 21:05 |
Оголошення_02.04.2024 (1) (1).docx | |
10 квітня 2024 21:05 |
ТД_зміни (2) (1).docx | |
10 квітня 2024 21:05 |
Оголошення_02.04.2024 (1) (1).docx | |
10 квітня 2024 21:05 |
ТД_зміни (2) (1).docx | |
10 квітня 2024 21:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1) (1).docx | |
25 березня 2024 18:56 |
ДОДАТОК 3.docx |
10 квітня 2024 21:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
10 квітня 2024 21:05 |
Оголошення_02.04.2024 (1) (1).docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 21:05 |
ТД_зміни (2) (1).docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 21:05 |
Оголошення_02.04.2024 (1) (1).docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 21:05 |
ТД_зміни (2) (1).docx
|
|||||||||
10 квітня 2024 21:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1) (1).docx
|
|||||||||
25 березня 2024 18:56 |
ДОДАТОК 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 2
Дата подання: 28 березня 2024 11:40
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:26
Шановний Замовнику! В документації відсутній Додаток 2
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, Тендерна документація складається з загальної інформації - інформація про замовника та закупівлю, додатку 1 – кваліфікаційні вимоги до закуцпівлі та іншої інформації встановленої відповідно до законодавства; додатку 2 - технічна специфікація, додатку 3 – проєкт договору та додатку 4 – письмової згоди учасника. Додаток 2 знаходиться на 29 сторінці тендерної документації. Будь ласка завантажте тендерну документацію з майданчику та знайдіть 29 сторінку
Вимога документів які не передбачені діючим законодавством
Дата подання: 28 березня 2024 12:24
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:36
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо прибрати вимогу надання висновків СЕС, передбачених п.1.3 Додатку 2 ТД
Відповідь: Дякуємо за запитання, будуть внесені зміни
Роз'яснення щодо змісту ТД
Дата подання: 28 березня 2024 12:34
Дата відповіді: 01 квітня 2024 21:37
Шановний замовник, Додатком 2 вимагається надання сертифіката відповідності на товари.
Будь-ласка надайте роз'яснення на які саме товари вимагаються сертифікати відповідності:
- тільки на радіатори;
- на радіатори та на комплекти підключення радіаторів;
- на радіатори та на комплектуючі до радіаторів;
- на радатори, на комплектуючі до радіаторів та на кріплення для радіаторів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікати відповідності на товари, що зазаначені в додатку 2 до ТД
Вимога документів які не передбачені діючим законодавством
Дата подання: 04 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 04 квітня 2024 16:30
З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували отримання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо прибрати вимогу надання висновків СЕС, передбачених п.1.3 Додатку 2 ТД
Незважаючи на позитивну відповідь замовника 01.04.2024, 21:36, замовником було проігноровано вищезазначену вимогу та не внесено відповідні зміни 02.04.2024 року.
Звертаємо увагу на те, що вищезазначені дії уповноваженої особи замовника порушують примірне положення про уповноважену особу (Наказ Мінекономіки №40 від 08.06.2021 року) в частині п.4.3:
Уповноважена особа несе персональну відповідальність:
за прийняті нею рішення і вчинені дії (бездіяльність) відповідно до законів України;
за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Також ігнорування вищезазначеної вимоги призведе до порушення ст. 164-14 КУПаП в частині - тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону. За це передбачена адміністративна відповідальність у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Будь-ласка врахуйте це при наданні відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дОбри
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-25-011694-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Князєв Ярослав Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3066200838
Дата подання: 20 квітня 2024 11:39
Надання недостовірної інформації в пропозиції переможця ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович"
«Шановний» замовник, в пропозиції переможця ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" містяться наступні підроблені документи:
- Сертифікат відповідності ТОВ «Шлях» №UA.PN.191.1586-23 на продукцію «частини з’єднувальні (деталі) з поліпропілену, сталі, латуні (для зварювання нагрітим інструментом врозтруб, для використання при створенні систем холодного, гарячого водопостачання та опалення, встановлення водяного опалення, встановлення радіаторів та інше) згідно з додатком – 80 позицій» (стор. 5 файлу сертифікати.pdf). Цей документ підроблений оскільки:
1. На офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/sertyfikaty/) міститься оригінал сертифіката відповідності ТОВ «Шлях» №UA.PN.191.1586-23 на продукцію «частини з’єднувальні із латуні з циліндричною різьбою для трубопроводів PN1,0 МПа (10 кгс/см2), без покриття із захисним гальванічним покриттям, клас точності різьблення – А і В згідно з додатком – 80 позицій».
2. ТОВ «Шлях» спеціалізується на виготовленні латунної сантехнічної арматури та не виробляє товари з поліпропілену згідно прайс-листу оприлюдненому на офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/prajsy-2/).
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-191 20-1/1586 від 20.08.2023 року виробника ТОВ «Шлях» на об’єкт експертизи «частини з’єднувальні (деталі) з поліпропілену, сталі, латуні (для зварювання нагрітим інструментом врозтруб, для використання при створенні систем холодного, гарячого водопостачання та опалення, встановлення водяного опалення, встановлення радіаторів та інше)», затверджений Головою Держпродспоживслужби Лапа В.І. (стор. 13-14 файлу сертифікати.pdf). Цей документ підроблений оскільки:
1. Станом на 20.08.2023 року виконання обов’язків Голови Держпродспоживслужби було покладено на заступника Голови зазначеної Служби Шевченко О.П. (розпорядження КМУ №92-р від 01.02.2023 року). Голову Держпродспоживслужби Лапа В.І. було звільнено ще 23 жовтня 2019 року (розпорядження КМУ №999-р від 23.10.2019 року);
2. На другій сторінці Висновку взагалі зазначено іншу продукцію, а саме: За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи продукція: Радіатори опалювальні секційні відповідає вимогам діючого санітарного законодавства У країни і за умови дотримання вимог цього висновку може бути використана у заявленій сфері застосування.
3. ТОВ «Шлях» спеціалізується на виготовленні латунної сантехнічної арматури та не виробляє товари з поліпропілену згідно прайс-листу оприлюдненому на офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/prajsy-2/).
Подальше ігнорування вищезазначених фактів і укладання договору з ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" лише підтвердить особисту зацікавленість уповноваженої особи та/або керівника установи замовника. Такі дії замовника призведуть до скарги з нашого боку в перевіряючи та правоохоронні органи з метою підтвердження порушення щодо невідхилення пропозиції ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" на підставі абзацу 4 частини 3 пункту 44, а саме: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей.
Розгорнути
Згорнути
- Сертифікат відповідності ТОВ «Шлях» №UA.PN.191.1586-23 на продукцію «частини з’єднувальні (деталі) з поліпропілену, сталі, латуні (для зварювання нагрітим інструментом врозтруб, для використання при створенні систем холодного, гарячого водопостачання та опалення, встановлення водяного опалення, встановлення радіаторів та інше) згідно з додатком – 80 позицій» (стор. 5 файлу сертифікати.pdf). Цей документ підроблений оскільки:
1. На офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/sertyfikaty/) міститься оригінал сертифіката відповідності ТОВ «Шлях» №UA.PN.191.1586-23 на продукцію «частини з’єднувальні із латуні з циліндричною різьбою для трубопроводів PN1,0 МПа (10 кгс/см2), без покриття із захисним гальванічним покриттям, клас точності різьблення – А і В згідно з додатком – 80 позицій».
2. ТОВ «Шлях» спеціалізується на виготовленні латунної сантехнічної арматури та не виробляє товари з поліпропілену згідно прайс-листу оприлюдненому на офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/prajsy-2/).
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-191 20-1/1586 від 20.08.2023 року виробника ТОВ «Шлях» на об’єкт експертизи «частини з’єднувальні (деталі) з поліпропілену, сталі, латуні (для зварювання нагрітим інструментом врозтруб, для використання при створенні систем холодного, гарячого водопостачання та опалення, встановлення водяного опалення, встановлення радіаторів та інше)», затверджений Головою Держпродспоживслужби Лапа В.І. (стор. 13-14 файлу сертифікати.pdf). Цей документ підроблений оскільки:
1. Станом на 20.08.2023 року виконання обов’язків Голови Держпродспоживслужби було покладено на заступника Голови зазначеної Служби Шевченко О.П. (розпорядження КМУ №92-р від 01.02.2023 року). Голову Держпродспоживслужби Лапа В.І. було звільнено ще 23 жовтня 2019 року (розпорядження КМУ №999-р від 23.10.2019 року);
2. На другій сторінці Висновку взагалі зазначено іншу продукцію, а саме: За результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи продукція: Радіатори опалювальні секційні відповідає вимогам діючого санітарного законодавства У країни і за умови дотримання вимог цього висновку може бути використана у заявленій сфері застосування.
3. ТОВ «Шлях» спеціалізується на виготовленні латунної сантехнічної арматури та не виробляє товари з поліпропілену згідно прайс-листу оприлюдненому на офіційному сайті ТОВ «Шлях» (https://shlyah.in.ua/uk/prajsy-2/).
Подальше ігнорування вищезазначених фактів і укладання договору з ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" лише підтвердить особисту зацікавленість уповноваженої особи та/або керівника установи замовника. Такі дії замовника призведуть до скарги з нашого боку в перевіряючи та правоохоронні органи з метою підтвердження порушення щодо невідхилення пропозиції ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" на підставі абзацу 4 частини 3 пункту 44, а саме: надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2024 22:34
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що підтвердити факт підробки документів може орган, підприємство, установа або організація відповідно до їх організації, та/або технічна експертиза, проведена експертом, атестованим у Міністерстві юстиції України. Замовник та учасники не мають компетенції та прав встановлювати факт підробки документів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
149 975,70
UAH з ПДВ
|
147 955,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Собко Галина Ігорівна |
172 571,00
UAH з ПДВ
|
149 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
179 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
147 955,50
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 11:34
|
Фізична особа-підприємець Собко Галина Ігорівна #3227924160 |
Відхилено |
149 900,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 09:31
|
ФОП Князєв Ярослав Анатолійович #3066200838 |
Відхилено |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 19:03
|
ФОП "Сгібнєв Володимир Валерійович" #2780315770 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 20:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 11:24
|
ДУ №1_2210-12.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 15:23
|
Дог №2210-12.pdf | укладений |
25 квітня 2024 15:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Радіатори опалення | 35 | комплект |
5 428,00
UAH
|
Комплектуючи для підключення радіаторів | 1 | комплект |
10 020,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Специфікацію до договору викласти у новій редакції. 2. Додаток 2 до договору викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2210-12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Радіатори опалення | 35 | комплект |
5 428,00
UAH
|
Комплектуючи для підключення радіаторів | 1 | комплект |
10 020,00
UAH
|