Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
6 810,00 UAH
UA-2024-03-25-010332-a afb4c517e571466c84f02352d9df0ac1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гринь

+380989089682 centrkultposlug@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КУЛЬТУРНИХ ПОСЛУГ" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44863787
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт Куликівка, вулиця Миру, будинок 112
Контактна особа: Юлія Гринь
+380989089682
centrkultposlug@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 пачка
Фотопапір глянцевий, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197643-5 — Папір для фотокопіювання
5 штука
Плівка для ламінування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
5 штука
Офісний папір, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
5 штука
Настільний лоток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери
50 штука
Папка швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
10 штука
Ножиці канцелярські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя
10 штука
Скріпки 26мм з плас. покриттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
5 пачка
Біндер-зажим для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Миру, 112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Тендерна документація

25 березня 2024 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГЛОБА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА
#2401908268
Переможець 6 810,00
UAH
25 березня 2024 16:26