Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2024-03-25-010143-a ● e7f317d0f4f743a3acd0f6b27e142ff5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Санаторій "Конча-Заспа" |
Код ЄДРПОУ: | 01981715 |
Вебсайт: | http://www.koncha-zaspa.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03131, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Столичне шосе, будинок 215 |
Контактна особа: |
Ірина Шушпаннікова +380953188688 arina.shushpannikova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:37 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:37 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Металопластикові вікна (з комплектуючими) з монтажними роботами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03131, Україна, Київська область, м. Київ, Столичне шосе, 215
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Договором здійснюється Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Продавця авансового платежу у розмірі 50% від замовленої партії ціни Товару, протягом 5 банківських днів на підставі рахунку-фактури Постачальника. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Доплата Замовником в розмірі 50% від ціни товару - замовленої партії Товару , зазначеної в Додатку до цього Договору, проводиться протягом 180 робочих днів з дати підписання Видаткової накладної на поставлений Товар, та акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 15:33 |
ТД 26.03.2024 Нова редакція.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 8 — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 7 — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 6 —НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 5 проект Договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 4 ТУ 21.03.24 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
26 березня 2024 15:31 |
Перелік змін.docx |
26 березня 2024 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
ТД 26.03.2024 Нова редакція.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 8 — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 7 — НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 6 —НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 5 проект Договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 4 ТУ 21.03.24 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 3 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:33 |
Додаток 1 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
26 березня 2024 15:31 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін поставки
Дата подання: 25 березня 2024 19:08
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:13
Шановний замовнику в Додатку 4 до Тендерної документації зазначено :2.2. Строк поставки – партіями, відповідно до заявок Замовника. З дати підписання договору до 25 грудня 2023 року; Просимо виправити на фактичні дати
Відповідь: Зауваження враховано. В тендерну документацію буде внесен відповідні зміни
Коефіцієнт опору теплопередачі дверей
Дата подання: 26 березня 2024 09:54
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:17
Добрий день, шановний Замовник згідно Додатку 4 п. 1.7., вами вимагається "Коефіцієнт опору теплопередачі блоків віконних має становити не менше ніж 0,9 кв.м*К/Вт, відповідати ДБН В.2.6-31:2021.", а який коефіцієнт опору теплопередачі має бути для дверей?
Відповідь: Для металопластикових виробів (двері з нажимним гарнітуром та алюмінієвим порогом, багатопозиційний замок, низ сендвіч)
2550х1750 колір – білий, коефіцієнт опору теплопередачі має становити не менше ніж 0,9
Для металопластикових виробів (двері з ручкою офісною з доводчиком та алюмінієвим порогом, верх скло матове, низ сендвіч )
2040х855 Колір – білий, міжкімнатні 1 шт. праві, 1 шт. лів. Коефіцієнт опору теплопередачі - менше ніж 0,9.
В тендерну документацію внесено відповідні зміни
2550х1750 колір – білий, коефіцієнт опору теплопередачі має становити не менше ніж 0,9
Для металопластикових виробів (двері з ручкою офісною з доводчиком та алюмінієвим порогом, верх скло матове, низ сендвіч )
2040х855 Колір – білий, міжкімнатні 1 шт. праві, 1 шт. лів. Коефіцієнт опору теплопередачі - менше ніж 0,9.
В тендерну документацію внесено відповідні зміни
Кількість товару
Дата подання: 26 березня 2024 11:42
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:25
Шановний Замовнику, прохання виправити помилку "кількість товару 22 штук" на правильну кількість - вікна - 73 шт. двері - 4 шт.
Відповідь: Внесено відповідні зміни в пункт 4.3 тендерної документації
ширина підвіконня
Дата подання: 26 березня 2024 13:31
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:18
Просимо вказати яка ширина підвіконня ( 100мм. 200мм. 300мм, 400 мм і т.д) та ширина відливу (100 мм, 200 мм, 300 мм). Це потрібно для розрахунку вартості закупівлі
Відповідь: Ширина білих підвіконь 35 – 40 см, ламінованих 50 - 60 см.
Ширина відливів
Дата подання: 26 березня 2024 16:40
Дата відповіді: 28 березня 2024 20:54
Шановний Замовнику, прохання вказати ширину відливів, так як від цього також залежить загальна вартість тендерної пропозиції.
Відповідь: Ширина відливів білих вікон – 35 -40 см. Ширина відливів ламінованих вікон – 50-60 см.
Кількість
Дата подання: 26 березня 2024 16:47
Дата відповіді: 28 березня 2024 21:08
Дякуємо за внесення змін в пункт 4.3 тендерної документації. Але також потрібно внести зміни в опис до тендеру. Там залишилось 22 штуки і буде невідповідність з тендерною пропозицією учасника.
Відповідь: Порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуванн визначено постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості)
Пунктом 54 Особливостей визначено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до тендерної документації .
Враховуючи вище викладене Особливостями не визначено прядок та умови внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями
Пунктом 54 Особливостей визначено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до тендерної документації .
Враховуючи вище викладене Особливостями не визначено прядок та умови внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями
Акредитація
Дата подання: 27 березня 2024 11:09
Дата відповіді: 30 березня 2024 20:08
Чи вимагається Замовником надання Учасниками документів по акредитації органів якими видано сертифікати відповідності чи висновки СЕС?
Відповідь: Відповідно до п 3.4. Додатку 4 тендерної документації учасник надає в складі тендерної пропозиції документи:
- сертифікат відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб (віконні блоки);
- протокол випробувань на виріб (віконні блоки);
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на профіль ПВХ;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на склопакети;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на фурнітуру;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідносФті на виріб (віконні блоки);
- Сертифікат системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості» виданий виробнику зі сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
Вищезазначені документи мають бути видані органами відповідно до їх компетенції
- сертифікат відповідності на профіль ПВХ;
- сертифікат відповідності на склопакети;
- сертифікат відповідності на фурнітуру;
- сертифікат відповідності на виріб (віконні блоки);
- протокол випробувань на виріб (віконні блоки);
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на профіль ПВХ;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на склопакети;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідності на фурнітуру;
- висновок санітарно-епідеміологічної експертизи відповідносФті на виріб (віконні блоки);
- Сертифікат системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості» виданий виробнику зі сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
Вищезазначені документи мають бути видані органами відповідно до їх компетенції
уточнення
Дата подання: 27 березня 2024 16:05
Дата відповіді: 30 березня 2024 20:10
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, який надасть сертифікати ISO зі сферами виробництва виробів будівельних із пластмас та виробництва скла сформованого та обробленого. Оскільки, зазначені сфери включають в себе виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва, що відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 3.4 додатку 4 тендерної документації визначено перелік документів які має надати учасник у складі тендерної пропозиції зокрема:
- Сертифікат системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості» виданий виробнику зі сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи менеджменту якості щодо відповідності ISO 9001:2018 «Системи менеджменту якості» виданий виробнику зі сферою виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи екологічного менеджменту щодо відповідності ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
- Сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці щодо відповідності ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці» виданий виробнику зі сферою сертифікації виробництво блоків віконних та дверних полівінілхлордних та склопакетів для будівництва.
питання
Дата подання: 28 березня 2024 09:49
Дата відповіді: 28 березня 2024 20:54
яка ширина відливів?
Відповідь: Ширина відливів білих вікон – 35 -40 см. Ширина відливів ламінованих вікон – 50-60 см
Уточнення
Дата подання: 28 березня 2024 11:56
Дата відповіді: 30 березня 2024 20:22
Доброго дня! Надайте роз’яснення до Додатку 4 до тендерної документації, а саме позиції №4, де в найменуванні вказано що це вікно з комплектуючими, а на схематичному зображенні – двері. Якщо це двері, то прохання вказати характеристики, які вимагаються.
Відповідь: Таблиця 1.9 додатку 4 тендерної документації містить технічні характеристики металопластикових віконних конструкцій.
Позиція 4 даної таблиці містить технічни характеристики та схематичне зображення, а саме : металопластикові вироби (вікна з комплектуючими) 2520х1160
Колір – білий
Позиція 4 даної таблиці містить технічни характеристики та схематичне зображення, а саме : металопластикові вироби (вікна з комплектуючими) 2520х1160
Колір – білий
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ренопласт |
859 895,00
UAH
|
804 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" |
931 803,00
UAH
|
805 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЕОІД" |
885 343,00
UAH
|
824 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСНОВА - Р" |
898 428,85
UAH
|
825 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
981 417,00
UAH
|
950 300,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ |
950 400,00
UAH
|
950 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Ренопласт #35353678 |
Переможець |
804 900,00
UAH
|
15 квітня 2024 22:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2024 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 14:04
|
Договір 22-04-2.PDF | укладений |
22 квітня 2024 14:02
|