Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (Лапароскопічні стійки)
Очікувана вартість
51 829 740,00 UAH
UA-2024-03-25-009631-a ● a48245729839434d843f2c2917857652
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Артур Шавалєєв +380671344281 a.shavalieiev@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 13:01 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2024 13:01 |
Очікувана вартість: | 51 829 740,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 259 148,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 одиниця
Лапароскопічні стійки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2024
ДК 021:2015: 33164000-7 — Обладнання для лапароскопічних операцій
НК 024:2023: 32617 — Система лапароскопічна багаторазового використання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної за умов відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 16:41 |
ТД (Інструкція).docx | |
03 квітня 2024 16:41 |
Додаток 1 МВ.docx | |
03 квітня 2024 16:41 |
Перелік змін.docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2.docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx | |
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx |
03 квітня 2024 16:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2024 16:41 |
ТД (Інструкція).docx
|
|||
03 квітня 2024 16:41 |
Додаток 1 МВ.docx
|
|||
03 квітня 2024 16:41 |
Перелік змін.docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 3 Вимоги до переможця.docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-б (Згода з проєктом договору).docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2.docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-а (Анкета учасника).docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 3-а (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx
|
|||
25 березня 2024 15:57 |
Додаток 2-в (абз. 14 п. 47 Особливостей (відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо п.2.3 Додатку 1
Дата подання: 26 березня 2024 11:38
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:23
Доброго дня. Наша компанія опрацювала Додаток 1 МТВ від ДП «Медичні Закупівлі» та прийшли висновку, що часткова вимога, яка міститься у п. 2.3: «Можливість керування функціями камери та налаштування джерела світла за допомогою кнопок головки камери», не додає зручності під час проведення хірургічного втручання хірургу та його асистентам. Також дана вимога призводить до значного звуження кола потенційних учасників торгів.
Також варто відмітити, що налаштування джерела світла, легко можна налаштувати з передньої панелі освітлювача за допомогою медичного персоналу під час операції, натисканням двох кнопок «збільшення» та «зменшення» освітлення, що не потребує спеціальних навичок персоналу. Дана функція наявна в більшості виробників аналогічного обладнання, що дозволяє суттєво збільшити коло потенційних учасників.
Крім того, сучасні відеокамери мають дуже великий діапазон адаптації чутливості до освітлення – в залежності від освітленості операційного поля, швидкість затвору може змінюватися від 1/50 до 1/50 000 секунди, тобто у 1000 разів. Таким чином, якість зображення відеокамери практично не залежить від налаштувань джерела світла – вона може працювати з фіксованим рівнем освітлення від джерела, не вимагаючи його зміни.
Отже, з суто прагматичної та технічної точок зору, вимога п. 2.3. МТВ є надлишковою щодо налаштування джерела світла за допомогою кнопок головки камери.
Просимо Вас змінити п.2.3 МТВ та викласти наступним чином «Можливість керування функціями камери за допомогою кнопок головки камери», що дозволить нашій компанії і не тільки, прийняти участь у закупівлі : UA-2024-03-25-009631-a та скласти чесну конкуренцію зі всіма іншими потенційними Учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""! Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України, є обгрунтованими та конкурентними. Встановлені медико-технічні вимоги дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції значної кількості різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"".
"
"
Terms
Дата подання: 27 березня 2024 12:09
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:42
Your terms:
"3.4. Оплата за партію поставленого Товару за цим Договором здійснюється протягом 30
(тридцяти) календарних днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної за умов
відсутності будь-яких зауважень до Товару з боку ЗАМОВНИКА та/або кінцевого набувача.
3.5. ЗАМОВНИК має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких
штрафних санкцій, у разі затримки та/або відсутності фінансування, до отримання такого
фінансування."
Means either no payment at all or an open door for corruption abuses. Only mentally sick or "friend" can accept such terms. Bad impression!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
ДП «Медзакупівлі України» – національна закупівельна агенція, що здійснює централізовані закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання за кошти державного бюджету відповідно до доведених Міністерством охорони здоров’я України напрямів профілактики, діагностики та лікування, та кількостей на основі зібраної потреби а також потребами кінцевого користувача і нагальністю потреби за програмою UNITED24.
Відповідно до п. 1.4 Договору, - цей Договір виконується за рахунок коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я та постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 491 “Деякі питання використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я” (зі змінами) (далі – Постанова № 491) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2024 р. N 140-р “Про розподіл у 2024 році коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров'я, відкритого Міністерству охорони здоров'я в Національному банку”.
Відповідно до п.4 Порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 491 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2023 р. № 728), - Кошти можуть отримувати за напрямами їх використання, визначеними абзацами другим, п’ятим і шостим пункту 2 цього Порядку, - державне підприємство “Медичні закупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ, з урахуванням потреб, зібраних від закладів охорони здоров’я, відповідно до номенклатури, затвердженої МОЗ, очікуваної вартості за одиницю предмета закупівлі з урахуванням орієнтовних строків поставки.
Відповідно частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років.
Відповідно частини 5 статті 48 Бюджетного кодексу України Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми.
Відповідно частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі затримки та/або відсутності фінансування, до отримання такого фінансування.
"
ДП «Медзакупівлі України» – національна закупівельна агенція, що здійснює централізовані закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання за кошти державного бюджету відповідно до доведених Міністерством охорони здоров’я України напрямів профілактики, діагностики та лікування, та кількостей на основі зібраної потреби а також потребами кінцевого користувача і нагальністю потреби за програмою UNITED24.
Відповідно до п. 1.4 Договору, - цей Договір виконується за рахунок коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я та постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 491 “Деякі питання використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я” (зі змінами) (далі – Постанова № 491) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2024 р. N 140-р “Про розподіл у 2024 році коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров'я, відкритого Міністерству охорони здоров'я в Національному банку”.
Відповідно до п.4 Порядку використання коштів з рахунка для задоволення потреб охорони здоров’я затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2022 р. № 491 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2023 р. № 728), - Кошти можуть отримувати за напрямами їх використання, визначеними абзацами другим, п’ятим і шостим пункту 2 цього Порядку, - державне підприємство “Медичні закупівлі України”, що належить до сфери управління МОЗ, з урахуванням потреб, зібраних від закладів охорони здоров’я, відповідно до номенклатури, затвердженої МОЗ, очікуваної вартості за одиницю предмета закупівлі з урахуванням орієнтовних строків поставки.
Відповідно частини 1 статті 48 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років.
Відповідно частини 5 статті 48 Бюджетного кодексу України Казначейство України здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів і відображає їх у звітності про виконання бюджету. При реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню, паспорту бюджетної програми.
Відповідно частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу.
Враховуючи вищевикладене, Замовник має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій, у разі затримки та/або відсутності фінансування, до отримання такого фінансування.
"
Технічна вимога
Дата подання: 27 березня 2024 12:40
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:43
Добрий день,
Під час підготовки тендерної пропозиції, виникло питання щодо вимоги, яка міститься у п. 5.2: «Кольорова температура випромінюваного світла не менше 6000 К».
Діапазон від 6000К до 6500К – це холодне біле світло, яке підвищує концентрацію уваги, дозволяє помічати деталі під час хірургічного втручання, але сприяє викривленню зображення та швидкій втомлюваності лікаря.
Діапазон від 5000К до 6000К – це біле світло, яке має більше теплий тон і є більш нейтральним у порівнянні з холодним білим світлом та створює ідеальні умови освітлення, забезпечує найкращу кольоропередачу і при цьому зайве не напружує зір хірурга.
Тож, з огляду на вищезазначене просимо викласти дану вимогу у п. 5.2 у наступній редакції: «Кольорова температура випромінюваного світла не меньше 5000 К» адже діапазон від 5000К забезпечує найкращу кольоропередачу і при цьому зайве не напружує зір хірурга. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""! Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України, є обгрунтованими та конкурентними. Встановлені медико-технічні вимоги дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції значної кількості різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"".
"
"
п. 7.4 технічної частини
Дата подання: 27 березня 2024 17:58
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:44
Вимога у п. 7.4. «Трубки для подачі та забору рідини з можливістю автоклавування - Наявність»
Автоклавування передбачає багаторазовість у використанні. Проте у більшості апаратів для аспірації та іригації використовуються саме одноразові трубки. Встановлення одноразової трубки гарантує максимальну ефективність роботи та зменшує ризики пошкодження іригаційної системи від недостатньо очищеної трубки та унеможливлює вихід з ладу самої трубки відносно багаторазової з певним степенем зносу. Також виключається людський фактор в процесі стерилізації – заощаджується час та зусилля медичного персоналу, необхідні для чищення та дезінфекції. А найголовніше, безпека пацієнта залишається на найвищому рівні. Тому просимо викласти дану вимогу у наступній редакції «Трубки для подачі та забору рідини - Наявність» або видалити її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""! Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України, є обгрунтованими та конкурентними. Встановлені медико-технічні вимоги дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції значної кількості різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"".
"
"
Кількість кліпс/картриджів
Дата подання: 28 березня 2024 13:23
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:45
Шановний Замовнику!
Таблиця 3 Додатку 1 містить вимогу 10.19 «Кліпси титанові Середнього або середньо-великого розміру, для використання з кліп-аплікатором; Стерильні, в картріджах, по 6-10 кліпс у картріджу, не менше 150 шт./уп.». Просимо надати роз’яснення, мається на увазі не менше 150 картриджів, чи 150 кліпс?
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Мається на увазі 150 картриджів по 6-10 кліпс в кожному картриджі. "
Мається на увазі 150 картриджів по 6-10 кліпс в кожному картриджі. "
Технічна вимога п. 10.19 (кліпси титанові)
Дата подання: 29 березня 2024 12:52
Дата відповіді: 01 квітня 2024 22:42
Доброго дня,
потребує уточнення питання щодо кількості титанових кліпс. Так, відповідно до вимоги п. 10.19 передбачено: по 6-10 кліпс у картріджу, не менше 150 шт./уп. - 2 упаковки.
Вважаємо, що така вимога щодо заявлення одиниці виміру в упаковках, з прив’язкою до кратності упаковки (не менше 150 шт./уп), є дискримінаційною, оскільки у більшості виробників різна кількість кліпс в упаковках (як правило менше чим 150 шт.). Тобто, щоб дотримати дану вимогу (не менше 150 шт./уп), учаснику необхідно запропонувати 3 упаковки.
Але, одночасно, Ви встановлюєте, що Учасник повинен зазначити кількість, що зазначена у Таблиці 1 та тендерній документації, без будь-якого коригування щодо кратності упаковки тощо.
Вважаємо, що така вимога призводить до значного звуження кола потенційних учасників торгів та є дискримінаційною. У зв’язку з цим, просимо у п. 10.19 змінити одиницю виміру з упаковки на штуки (кліпс), а саме – 300 шт., що буде логічніше, дозволить кожному потенційному учаснику взяти участь у закупівлі, не порушуючи вимоги щодо кратності упаковки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"! Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Your answer
Дата подання: 29 березня 2024 18:08
Дата відповіді: 01 квітня 2024 18:19
Absurd
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Звертаємо увагу, що участь у закупівлі для учасників є добровільною. Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності."
Звертаємо увагу, що участь у закупівлі для учасників є добровільною. Відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності."
Дискримінаційні Медико-технічні вимоги в Додатку №1 до тендерної документації
Дата подання: 30 березня 2024 13:28
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:57
Шановні колеги, розглянувши технічне завдання до тендеру маємо зауваження щодо наступних пунктів:
Вимога №1:
Пункт 2.3 «…налаштування джерела світла за допомогою кнопок головки камери» – керування джерелом світла персоналом операційної виконується за відсутності автоматичного налаштування яскравості освітлення на джерелі світла. Пропонуємо виключити з пункту 2.3 текст «та налаштування джерела світла» і додати в розділ 5 «5 LED освітлювач, основні вимоги:» наступний пункт: Наявність автоматичного керування яскравістю джерела світла або ручного керування за допомогою кнопок головки камери».
Вимога №2:
Пункт 4.1 «Висота стійки не більше… 1600 мм». Даний пункт на є критичним з медичної та будь-якої іншої точки зору та є дикримінаційним, що звужує коло учасників. Пропонуємо прибрати цей пункт
Вимога №3:
Пункт 7.1 «Максимальний тиск подачі рідини (позитивний тиск) не менше… 50 кПа (або не менше 375 мм.рт.ст.)». Просимо пояснити необхідність керування тиском в лапароскопічних операціях. В абдомінальній хірургії керування тиском не застосовується, оскільки порожнина живота заповнена ГАЗОМ і тиск регулюється інсуфлятором. А подача рідини використовується тільки для промивання робочої зони від крові ітп. Керування тиском використовується в травматології(артроскопії), гінекології та урології, коли порожнина де проводиться втручання заповнена рідиною. В комплектації системи немає інструментів, які б вказували на можливість проведення таких втручань… Також тривалий тиск 375 мм рт.ст. гарантовано забезпечує розрив/травмування тканин в порожнині в якій буде проводитись подібне втручання (окрім, можливо, гістероскопії, оскільки орган добре розтягується). Якщо передбачується застосування аспіраційно/іригаційного насоса в приведених дисциплінах, пропонуємо змінити параметр тиск іригації до 200 мм рт.ст (26 кПа)
Вимога №4:
Пункт 10.23 «Силіконовий пелюстковий клапан Перехідний клапан для використання з троакарами 11-5,5 мм». Прохання надати роз’яснення: мається на увазі витратний матеріал до позиції 10.2-10.3 або витратний матеріал до позиції 10.4?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Щодо Вимог №1, №2, №3 хочемо повідомити наступне:
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України, є обгрунтованими та конкурентними. Встановлені медико-технічні вимоги дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції значної кількості різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"".
Щодо Вимоги №4. Мається на увазі, що силіконові пелюсткові клапани призначені для використання з троакарами пірамідальними розміром від 11мм до 5,5мм, тобто потрібно надати і для пункту 10.2 та 10.3 загальною кількістю 6 уп де не менше 5 одиниць в упаковці."
Щодо Вимог №1, №2, №3 хочемо повідомити наступне:
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, сформовані з урахуванням потреб кінцевих отримувачів, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України, є обгрунтованими та конкурентними. Встановлені медико-технічні вимоги дозволяють взяти участь у процедурі закупівлі постачальникам продукції значної кількості різних виробників, що забезпечує дотримання Замовником принципів публічних закупівель, передбачених Законом України ""Про публічні закупівлі"".
Щодо Вимоги №4. Мається на увазі, що силіконові пелюсткові клапани призначені для використання з троакарами пірамідальними розміром від 11мм до 5,5мм, тобто потрібно надати і для пункту 10.2 та 10.3 загальною кількістю 6 уп де не менше 5 одиниць в упаковці."
Вимога: титанові кліпси
Дата подання: 01 квітня 2024 18:09
Дата відповіді: 02 квітня 2024 17:02
Шановний Замовник, просимо дати роз'яснення.
Кліпси титанові, ви надаєте відповідь на питання Учаснику від 28.03.2024, 13:23 Кількість кліпс/картриджів, що "150 картриджів по 6-10 кліпс в кожному картриджі". За нашим підрахунком це 900-1500 кліпс. Будь-ласка, дайте загальну кількість кліпс, яку необхідно надати. Дякую!
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Згідно медико-технічних вимог до п.10.19 необхідно надати середнього або середньо-великого розміру, для використання з кліп-аплікатором; Стерильні, в картріджах, по 6-10 кліпс у картріджу, не менше 150 шт/уп - мається на увазі 150 шт/уп стерильних картриджів."
Згідно медико-технічних вимог до п.10.19 необхідно надати середнього або середньо-великого розміру, для використання з кліп-аплікатором; Стерильні, в картріджах, по 6-10 кліпс у картріджу, не менше 150 шт/уп - мається на увазі 150 шт/уп стерильних картриджів."
Щодо п.9.1 та 9.2 таблиці 3 Додатку 1
Дата подання: 01 квітня 2024 18:25
Дата відповіді: 02 квітня 2024 17:02
Доброго дня. в Додатку , таблиці 3 п.9.1 та 9.2 не вказана кількість лапароскопів та світловодів. Просимо внести зміни в Додаток 1 та зазначити кількість в колонці замість "наявність" для правильного розрахунку ціни. Також дайте роз'яснення, чому в пунктах 10.19, 10.21, 10.22 та 10.23 не вказати нормально кількість в штуках замість упаковок? Це якась принципова одиниця виміру у вищеперелічених пунктах? І що це змінить для Замовника, якщо написати по даним пунктам вимоги більш чітко та зрозуміло? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП ""Медзакупівлі України""!
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України.
Відповідно до п. 9.1 та 9.2 щодо кількості лапароскопів та світловодів, якщо вимога до відповідності характеристики вказана, як наявнсть, мається на увазі одна одиниця виміру або необхідна кількість для функціонування приладу.
В пунктах 10.19, 10.21, 10.22 та 10.23 вказана одиниця виміру упаковка, мається на увазі, що необхідно надати саме упаковку товару з певною кількістю штук в упаковці. "
Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації оголошеної закупівлі, пройшли розгляд групою експертів та фахівців за відповідним напрямом лікування та погоджені МОЗ України.
Відповідно до п. 9.1 та 9.2 щодо кількості лапароскопів та світловодів, якщо вимога до відповідності характеристики вказана, як наявнсть, мається на увазі одна одиниця виміру або необхідна кількість для функціонування приладу.
В пунктах 10.19, 10.21, 10.22 та 10.23 вказана одиниця виміру упаковка, мається на увазі, що необхідно надати саме упаковку товару з певною кількістю штук в упаковці. "
your answer
Дата подання: 01 квітня 2024 20:52
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:57
Is demagogic. Extremely bad impression!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
your answer
Дата подання: 01 квітня 2024 20:54
Дата відповіді: 02 квітня 2024 16:57
It looks like you are “confusing your own wool with the state’s.”
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за зацікавленість у закупівельних процедурах ДП "Медзакупівлі України"!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮМЕД" |
33 000 000,00
UAH
|
28 999 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фірма "Контакт"" |
34 500 000,00
UAH
|
29 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕДІСТОРЕ |
42 115 880,03
UAH
|
34 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕМ ТІ ДЖІ" |
47 250 000,00
UAH
|
34 845 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ" |
34 846 380,00
UAH
|
34 846 380,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГРІНЕР" |
48 000 000,00
UAH
|
39 750 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКНА УКРАЇНА" |
47 730 000,00
UAH
|
47 200 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЮМЕД" #43969486 |
Відхилено |
28 999 000,00
UAH
|
24 квітня 2024 16:05
|
ТОВ "Фірма "Контакт"" #19422086 |
Переможець |
29 000 000,00
UAH
|
01 травня 2024 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 23:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2024 09:35
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-30-05-2024 vid 15.05.2024.zip | зміни до договору |
23 вересня 2024 09:29
|
Dodatkova uhoda 1 do Dohovoru pro zakupivliu 09-30-05-2024 vid 15.05.2024.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 16:47
|
09_30_05_2024 (2).pdf | укладений |
20 травня 2024 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару. |
Номер договору про закупівлю: | 09/30-05/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |