Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канати сталеві
Очікувана вартість
9 098 885,00 UAH
UA-2024-03-25-009121-a ● 8cff6900146f40a39c23931616706915
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Симоненко Анастасія Володимирівна 380484125532 smto-11@izmport.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 22:00 |
Очікувана вартість: | 9 098 885,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90 988,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції визначено згідно з пунктами 2, 3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку № 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 90 988,85 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90988.85 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, учасник-переможець вносить шляхом перерахування коштів забезпечення виконання договору в розмірі 3 (трьох) відсотків вартості договору про закупівлю на рахунок замовника UA193223130000026005000053543 UAH в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ», вул. Портова 7, 68600 м. Ізмаїл, Україна, ЄДРПОУ 01125815. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), залишаються на рахунку замовника. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метр
Канат сталевий Ø 5 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
300 метр
Канат сталевий Ø 6 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 10 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 11 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 12 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 14 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 15 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 16 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
2600 метр
Канат сталевий Ø 18 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 20 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 23,5 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
11000 метр
Канат сталевий Ø 24 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
10000 метр
Канат сталевий Ø 24 мм лівої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
4000 метр
Канат сталевий Ø 26 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
4000 метр
Канат сталевий Ø 26 мм лівої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
500 метр
Канат сталевий Ø 27 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1500 метр
Канат сталевий Ø 33 мм правої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
1000 метр
Канат сталевий Ø 33 мм лівої звівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Дунайська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 15:32 |
Тендерна_документація_Канати сталеві.docx | |
25 березня 2024 15:32 |
Проєкт договору Канати сталеві.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стососвно основних умов до договору
Дата подання: 27 березня 2024 10:30
Дата відповіді: 28 березня 2024 12:51
Доброго дня! Просимо Вас переглянути проект договору та наступні пункти викласти в такій редакції, а саме:
2.5 Гарантійний термін експлуатації Товару встановлюється згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.2.7У випадку поставки неякісного Товару Постачальник, за вибором Покупця, зобов’язаний безоплатно усунути недоліки Товару чи замінити неякісний Товар на якісний своїми силами за власний рахунок, протягом строку, зазначеного у двосторонньому дефектному акті, підписаному уповноваженими представниками Сторін. У разі виявлення невідповідності Товару по кількості та/або якості умовам цього Договору виклик представника Постачальника для складання двостороннього дефектного акту є обов’язковим.2.8 Виключити.2.9 У разі виявлення протягом гарантійного строку у Товарі прихованих недоліків (які не могли бути виявлені при звичайному прийманні), Покупець повідомляє про це Постачальника і запрошує його для складання Акту про приховані недоліки. Якщо Постачальник не з'явиться без поважних причин протягом 3-х робочих днів з моменту отримання запрошення Покупця, останній має право скласти зазначений Акт за участю незалежної експертної організації (експерта). Акт про приховані недоліки надсилається Постачальнику для виконання. Постачальник зобов’язаний за свій рахунок усунути недоліки у строки та в порядку, які визначені в Акті про приховані недоліки, або замінити цей Товар. Якщо Постачальник не забезпечить виконання цієї вимоги чи буде порушувати строки її виконання, Покупець має право прийняти рішення, попередньо повідомивши про нього Постачальника, про усунення недоліків (дефектів) власними силами або із залученням третіх осіб з відшкодуванням усіх витрат та збитків за рахунок Постачальника та/або про відмову від Договору.4.4 Виключити.5.1 Постачальник, протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання та погодження заявки Покупця, поставляє Покупцеві Товар у повній відповідності до наданої заявки.
Заявка вважається погодженою Постачальником щодо поставки зазначеної в неї партії Товару з дати надання Покупцю відповідного листа-погодження або рахунку-фактури.
7.3За порушення Постачальником умов зобов’язання щодо якості Товару Покупець стягує штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.7.4 За порушення Покупцем строків оплати, зазначених у Договорі, Постачальник може стягнути з Покупця пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, діючої у період прострочення, від суми заборгованості за кожний день прострочення.7.5. Якщо Постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками ПН/РК в ЄРПН чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки.7.6 Виключити.7.10 Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.13.4 Договір може бути розірваний будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку у разі невиконання або неналежного виконання іншою Стороною своїх зобов’язань за Договором, про що вона повідомляє шляхом направлення листа не менше ніж за 20 (двадцять) календарних днів до передбачуваної дати розірвання Договору.13.8 Усі повідомлення, що пов’язані з виконанням цього Договору, вважаються переданими однією Стороною іншій Стороні офіційно та відповідно до умов цього Договору, якщо вони направлені поштою (в тому числі електронною поштою згідно адрес, зазначених в цьому Договорі), або передані особисто під підпис уповноваженим представникам Сторін. Доказом відправлення електронною поштою документів є звіт сервера відповідної Сторони про надіслання повідомлення, а його змісту – зміст документа в відповідній електронній скриньці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Повідомляємо, що відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
У свою чергу, відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 ЦК України). Свобода договору проявляється у т.ч. у можливості, наданій сторонам, визначати умови такого договору. Крім того, свобода договору визнається однією із основних засад цивільного законодавства України (пункт 3 статті 3 ЦК України).
Разом з цим, під час проведення процедури закупівлі проєкт договору має бути наявним вже на етапі формування тендерної документації, адже згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру, і формувалися вони з урахуванням виробничих потреб і фінансового стану підприємства.
Враховуючі вищевикладене, запропоновані зміни не є підставою для перегляду проєкту договору в частині якості товару, порядку здійснення оплати, умов поставки та відповідальності Сторін.
Повідомляємо, що відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
У свою чергу, відповідно до статті 6 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (стаття 627 ЦК України). Свобода договору проявляється у т.ч. у можливості, наданій сторонам, визначати умови такого договору. Крім того, свобода договору визнається однією із основних засад цивільного законодавства України (пункт 3 статті 3 ЦК України).
Разом з цим, під час проведення процедури закупівлі проєкт договору має бути наявним вже на етапі формування тендерної документації, адже згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру, і формувалися вони з урахуванням виробничих потреб і фінансового стану підприємства.
Враховуючі вищевикладене, запропоновані зміни не є підставою для перегляду проєкту договору в частині якості товару, порядку здійснення оплати, умов поставки та відповідальності Сторін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 22:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
8 737 825,00
UAH
|
8 737 825,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" #44437592 |
Переможець |
8 737 825,00
UAH
|
04 квітня 2024 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 12:50
|
Договір ПрАТ Стальканат Канати.pdf | укладений |
17 квітня 2024 12:49
|