Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-03-25-008672-a ● a6bcb7b9afba4a018f3d4027da549e62
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гребінківська гімназія Гребінківської міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 23548410 |
Місцезнаходження: | 37400, Україна , Полтавська обл., Лубенський р-н, місто Гребінка, вул. Магістральна, будинок 118 |
Контактна особа: |
Альона Тимошенко +380662784578 gr_gimnazijabuh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:36 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 12:36 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37400, Україна, Полтавська область, м. Гребінка, вул. Магістральна, 118
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 14:07 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) Нова редакція..docx | |
27 березня 2024 14:07 |
Перелік змін до ТД від 27.03.2024.docx | |
25 березня 2024 15:13 |
ТД.docx | |
25 березня 2024 15:13 |
Додаток 3 до ТД (проект договору).doc | |
25 березня 2024 15:13 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 16 Закону та інші вимоги).docx |
27 березня 2024 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 14:07 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) Нова редакція..docx
|
|||
27 березня 2024 14:07 |
Перелік змін до ТД від 27.03.2024.docx
|
|||
25 березня 2024 15:13 |
ТД.docx
|
|||
25 березня 2024 15:13 |
Додаток 3 до ТД (проект договору).doc
|
|||
25 березня 2024 15:13 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 16 Закону та інші вимоги).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так званий лист
Дата подання: 25 березня 2024 15:40
Дата відповіді: 26 березня 2024 13:07
У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції. Яким чином Замовник прийшов до висновку щодо великої кількості контрафактної продукції? Чи володіє Замовник офіційними даними про кількість контрафактної продукції, щоб зробити такий висновок? Яка величина у кількісному обчислені стає великою, щоб вимагати авторизаційний лист а яка не великою? Чи це просто бажання Замовника обмежити конкуренцію та зробити так, що б переміг лише той учасника, хто отримає авторизаційний лист від виробника .
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a, UA-2024-03-05-002313-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дякуємо за Ваше звернення, та доводимо до Вашого відома Замовник хоче переконатись що запропоновані до постачання ноутбуки ввезено на територію України через офіційні канали поставки, та з відповідним гарантійним сервісом виробника, а програмне забезпечення є ліцензійним. Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Відповідь на звернення
Дата подання: 26 березня 2024 12:48
Дата відповіді: 26 березня 2024 13:09
Шановний Учаснику. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дякуємо за Ваше звернення, та доводимо до Вашого відома Замовник хоче переконатись що запропоновані до постачання ноутбуки ввезено на територію України через офіційні канали поставки, та з відповідним гарантійним сервісом виробника, а програмне забезпечення є ліцензійним. Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дякуємо за Ваше звернення, та доводимо до Вашого відома Замовник хоче переконатись що запропоновані до постачання ноутбуки ввезено на територію України через офіційні канали поставки, та з відповідним гарантійним сервісом виробника, а програмне забезпечення є ліцензійним. Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію
Шановний Учаснику. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, дякуємо за Ваше звернення, та доводимо до Вашого відома Замовник хоче переконатись що запропоновані до постачання ноутбуки ввезено на територію України через офіційні канали поставки, та з відповідним гарантійним сервісом виробника, а програмне забезпечення є ліцензійним. Відповідні зміни буде внесено в тендерну документацію
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-25-000005 • d1b98f89912e47feafcc603331413ea8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-25
•
15:41
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
91 992,00
UAH з ПДВ
|
88 192,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДКС Техно" |
93 600,00
UAH з ПДВ
|
88 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛЮД" |
99 600,00
UAH з ПДВ
|
99 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
88 192,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 14:53
|
ТОВ "ДКС Техно" #45268937 |
Відхилено |
88 200,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 11:29
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРЛЮД" #44826881 |
Переможець |
99 600,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 08:22
|
Договір 69.pdf | укладений |
17 квітня 2024 08:21
|