Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40506232 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6 |
Контактна особа: |
Олексій ТЕРЕЩЕНКО +380567207220 departamentblag@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 11 465 946,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 57 329,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 14:08 |
ТД від 28.03.pdf | |
28 березня 2024 14:08 |
перелік змін .docx | |
25 березня 2024 15:03 |
ТД.pdf | |
25 березня 2024 15:03 |
ТД.pdf |
28 березня 2024 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 14:08 |
ТД від 28.03.pdf
|
|||
28 березня 2024 14:08 |
перелік змін .docx
|
|||
25 березня 2024 15:03 |
ТД.pdf
|
|||
25 березня 2024 15:03 |
ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-18-000025 ● 6b8c000ae409422daf120db4d247cf33
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2024 № 25-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2024-03-25-008372-a 25.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 12:34:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги облаштування з монтажем модульних залізобетонних конструкцій та захисних споруд для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони», очікуваною вартістю 11 465 946,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008372-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію про стан виконання договору про надання послуг від 08.04.2024 № 08/04-1, укладеного Замовником із Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»).
3. Пунктом 3 додатку 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що: «Також надається оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первинну ціну (вартість) договору та остаточну ціну (вартість) договору з урахуванням усіх змін. Зазначений лист відгук повинен бути датований не раніше дати відкриття цього тендеру».
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 25.03.2024.
Проте, на виконання вищезазначеної вимоги у тендерній пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» надано листи-відгуки Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 28.02.2024 № 3/5-411 та № 3/5-412, чим не дотримано вимогу Замовника зазначену у пункті 3 додатку 3 до тендерної документації, оскільки дата листів-відгуків раніше дати оголошення тендеру.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-24 15:21:20
Відповідь на звернення
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 11 465 946,30 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: виділено додаткові кошти
З обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi
Щодо питання по підтвердженню досвіду виконання аналогічних договорів, повідомляю:
Відповідно до пункту 42 Особливостей, та положень тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
На підставі зазначеної норми, отримано підтвердження щодо надання листів відгуків датою пізніше ніж дата відкриття тендеру (підтвердження надається), щодо наявних в тендерній пропозиції листів відгуків, то дата 28.02.2024 - прийнята як технічна помилка (Опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та НЕ ВПЛИВАЮТЬ НА ЗМІСТ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, А САМЕ - ТЕХНІЧНІ ПОМИЛКИ ТА ОПИСКИ).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 14:11:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги облаштування з монтажем модульних залізобетонних конструкцій та захисних споруд для забезпечення заходів та робіт з територіальної оборони», очікуваною вартістю 11 465 946,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008372-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Просимо надати інформацію про стан виконання договору про надання послуг від 08.04.2024 № 08/04-4, укладеного Замовником із Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 11:05:26
Відповідь на звернення
Станом на надання відповіді, договір не виконувався
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" |
11 407 053,22
UAH з ПДВ
|
11 407 053,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" #40944521 |
Переможець |
11 407 053,22
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:43
|
Ду 1 08.04-4.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 09:35
|
08.04-4.pdf | укладений |
09 квітня 2024 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 08/04-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |