Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Нікопольська лікарня" Покровської сільської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05494716 |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, с.Покровське, вулиця Калнишевського, буд. 19-б |
Контактна особа: |
Тетяна Гончарова +380566681114, +380566696072 nikopolraion@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
25 березня 2024 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:53 |
Обгрунтування до договору 91.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2024 14:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.05.2024 № 11-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-25-008074-a 25.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 14:33:34
надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕРХОЛАЗ ПРО» (код ЄДРПОУ 41612139), з яким укладений договір від 22 березня 2024 № 91 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-08 11:35:03
На запит ДАСУ UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925 надаємо пояснення
Пояснення по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області», код за державним класифікатором ДК 021-2015: "45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація" надані у вигляді окремого файлу (відповідь ДАСУ) з додаванням сканкопій підтверджуючих документів. Пояснення були надані 07.05.2024р. об 11:00 через функціонал "Надати пояснення з власної ініціативи", а потрібно було відповісти саме в зверненні ДАСУ, дуже просимо врахувати цей факт при розгляді пояснень.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-05-07 11:00:07
На запит ДАСУ UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925 надаємо пояснення.
Пояснення по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області», код за державним класифікатором ДК 021-2015: "45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація" надані у вигляді окремого файлу (відповідь ДАСУ) з додаванням сканкопій підтверджуючих документів.
- відповідь ДАСУ.docx
- Робочий проект.zip
- Лист Верхолаз.pdf
- Лист Воловик.pdf
- Лист Лях.pdf
- Пропозиція Верхолаз.pdf
- Пропозиція Воловик.pdf
- Пропозиція Лях.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРХОЛАЗ ПРО" #41612139 |
Переможець |
8 280 903,63
UAH
|
25 березня 2024 14:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:44
|
Додаток 11.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 10.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 9.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 8.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 7.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 6.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 5.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Додаток 1.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
ДУ 4 до договору 91.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2024 12:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 12:23
|
ДУ 3 до договору 91.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 12:21
|
Додаток 11 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:57
|
Додаток 10 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:57
|
Додаток 9 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:57
|
Додаток 8 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:57
|
Додаток 7 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Додаток 6 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
додаток 5 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Додаток 4 до договіру 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Додаток 3 до договіру 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Додаток 2 до договору 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Додаток 1 до договіру 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Договір 91.pdf | укладений |
25 березня 2024 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерел фінансування відповідно до наявних коштирисних призначень замовника, що дозволить провести роботи в 2024 році |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |