Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кабельні муфти згідно ДК021:2015 код 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання
Очікувана вартість
4 215 414,00 UAH
UA-2024-03-25-007724-a ● 2fd1e493b54147d78aadef2888be449e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 03328497 |
Місцезнаходження: | 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна, 1 |
Контактна особа: |
Руслана Ковальчук +380487175467 kpometzakupivli1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 14:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 10:47 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2024 12:06 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2024 12:06 |
Очікувана вартість: | 4 215 414,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 154,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 126 462,00 грн. (Сто двадцять шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно). Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - для принципала юридичної особи – резидента**; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. (*даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії). 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Під терміном «категорія гаранта» мається на увазі різновид фінансової установи, що видала гарантію, а саме: банк. 9. Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна,1 Код ЄДРПОУ: 03328497 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK код ЄДРПОУ 23697280 м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 126462 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 IBAN № 533204780000026009924421337 АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478, SWIFT UGASUAUK, код ЄДРПОУ 23697280, м. Одеса, вул. Пушкінська, 7, 65026. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківської гарантія повинна перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32440000-9: Телеметричне та термінальне обладнання
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
З'єднувальна муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10СТп-8 (3/70-120) з гільзами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
300 штука
З'єднувальна муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10СТп-9 (3/150-240) з гільзами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
300 штука
З'єднувальна термоусаджувальна муфта 1СТп -1 (500-800) з гільзою (800)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
80 штука
Кінцева муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10КВТпН-8 (3/70-120) з кінцевиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
80 штука
Кінцева муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10КВТпН-9 (3/150-240) з кінцевиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
80 штука
Кінцева муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10КНТпН-8 (3/70-120) з кінцевиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
80 штука
Кінцева муфта для 10 кВ кабеля з паперовою ізоляцією 10КНТпН-9 (3/150-240) з кінцевиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
80 штука
Кінцева термоусаджувальна муфта для кабеля з аперовою ізоляцією до 1кВ 1 КВНТпН-1 (500-800) з кінцевиком (800)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32442200-5 — Кабельні муфти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 11:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 11:43 |
ЗТД-3_2 - Оголошення_Кабельні муфти.docx | |
05 квітня 2024 11:43 |
ЗТД-3_3 - Тендерна документація_Кабельні муфти.docx | |
05 квітня 2024 11:43 |
Перелік змін.docx | |
05 квітня 2024 11:43 |
ЗТД-3_5 - Додаток 2 - технічні вимоги.doc | |
01 квітня 2024 15:31 |
Перелік змін.docx | |
01 квітня 2024 15:31 |
ЗТД-2_2 - Оголошення_Кабельні муфти.docx | |
01 квітня 2024 15:31 |
ЗДТ-2_3 - Тендерна документація_Кабельні муфти.docx | |
30 березня 2024 09:31 |
Перелік змін.docx | |
30 березня 2024 09:31 |
ЗТД-1_5 - Додаток 2 - технічні вимоги.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
3 - Тендерна документація_Кабельні муфти.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
2 - Оголошення_Кабельні муфти.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
7 - Додаток 4 - Тендерна пропозиція_Кабельні муфти.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
6 - Додаток 3 - проект договору.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
4 - Додаток 1 - кваліфікацйні вимоги.docx | |
25 березня 2024 14:40 |
5 - Додаток 2 - технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4
Дата подання: 26 березня 2024 14:58
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:24
Шановний Замовник!
Просимо вас надати роз'яснення щодо додатку 4. Яким саме чином потрібно заповнити таблицю ( тендерна пропозиція), колонка №2 (Код ДК 021:2015 предмети закупівлі), та колонка №3 (Код ДК 021:2015 номенклатура предмета закупівлі)?
Оскільки вид предмета закупівлі, та номенклатура позиції предмета закупівлі мають код (CPV ДК 021:2015: 32442200-5), але
конкретна назва предмета закупівлі мають код (ДК021:2015 32440000-9)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів від 25.03.2024 р., а саме:
п. 2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання;
п. 2.2. Номенклатура позиції предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32442200-5 - Кабельні муфти;
п. 2.3. Конкретна назва предмета закупівлі Кабельні муфти згідно ДК021:2015 код 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання
Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів від 25.03.2024 р., а саме:
п. 2.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання;
п. 2.2. Номенклатура позиції предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015: 32442200-5 - Кабельні муфти;
п. 2.3. Конкретна назва предмета закупівлі Кабельні муфти згідно ДК021:2015 код 32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання
Додаток 4
Дата подання: 26 березня 2024 15:35
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:33
Надайте роз'ясненя чому пункти (п. 2.1. п. 2.2. п. 2.3.) мають різні коди класифікатори?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
На виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пункт 14 Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення) зазначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим — четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Тобто, предмет закупівлі товарів має визначатися за класом. На клас вказують перші чотири цифри.
Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів.
Тобто, номенклатура позиції предмета закупівлі визначається за восьмої цифр Єдиного закупівельного словника та є конкретизованою назвою позиції товару.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
На виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пункт 14 Порядку визначення Уповноваженим органом Наказом № 1082 від 11.06.2020 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок розміщення) зазначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим — четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
- назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
- коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Предмет закупівлі товарів визначається замовником згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону та пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Тобто, предмет закупівлі товарів має визначатися за класом. На клас вказують перші чотири цифри.
Також відповідно до пункту 5 Розділу I Порядку визначення замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів.
Тобто, номенклатура позиції предмета закупівлі визначається за восьмої цифр Єдиного закупівельного словника та є конкретизованою назвою позиції товару.
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 березня 2024 15:55
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:40
Вивчивши умови тендерної документації, яка була оприлюднена в зазначеній закупівлі, нами було виявлено умови, які суперечать законодавству з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зокрема: відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Технічна специфікація» Замовником встановлена дискримінаційна умова щодо надання Учасником конкретного переліку комплектуючих з технічними характеристиками термозбіжних матеріалів конкретного виробника, без визначення можливості надання еквівалентних комплектуючих, які за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками будуть не гіршими. Відповідна умова тендерної документації дискримінує учасників та виступає інструментом для обмеження конкуренції та значно звужує коло учасників, які мають право прийняти участь у даній закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, прохаємо включити можливість надання Учасниками еквівалентних за своїми технічними, якісними та кількісними характеристиками комплектуючих Товару, що є предметом закупівлі та виключити таблиці з комплектуючими конкретного виробника, що знаходяться у Додатку 2 до тендерної документації сторінка 5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. З цією метою, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначена можливість надання еквіваленту товару, зокрема зазначено, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Окрім того, необхідно зазначити, що муфти є складним у встановленні та експлуатації товаром, а тому Замовником визначено мінімальний перелік комплектуючих деталей без конкретизації конкретного виробника, які мають входити до складу муфти з метою їх належного функціонування. Тому, вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. З цією метою, Замовником у Додатку 2 до тендерної документації визначена можливість надання еквіваленту товару, зокрема зазначено, що якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника. Окрім того, необхідно зазначити, що муфти є складним у встановленні та експлуатації товаром, а тому Замовником визначено мінімальний перелік комплектуючих деталей без конкретизації конкретного виробника, які мають входити до складу муфти з метою їх належного функціонування. Тому, вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 березня 2024 16:04
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:41
Інформуємо, що вимога щодо надання в комплекті муфт КВТп 1*800-1 наконечників з трьома зривними гвинтами вироблених з латуні та в комплекті муфт Стп-1кВ перетином 800 гільз з шістьма зривними гвинтами вироблених з латуні є дискримінаційною, оскільки дані наконечники та гільзи повинні відповідати ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) п. 2,3 Додаток 2. Всі виробники кабельних муфт проводили випробування на відповідність цього стандарту з гільзами з алюмінієвими болтами, тому цей пункт \ інструментом для відхилення будь-якого потенційного Учасника. Цю вимогу потрібно виключити
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 тендерної документації передбачається необхідність надання протоколів іспитів в повному обсязі згідно ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) з випробуваннями як з мідною так і з алюмінієвою жилою з метою підтвердження відповідності болтових з’єднувачів для кабельних муфт напругою 10 кВ вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018). Прохаємо звернути увагу, що Замовником не встановлено вимог стосовно підтвердження вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) наконечників та болтових з’єднувачів, які йдуть в комплекті з кабельними муфтами напругою 1кВ. Тому, твердження в частині наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 2 тендерної документації передбачається необхідність надання протоколів іспитів в повному обсязі згідно ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) з випробуваннями як з мідною так і з алюмінієвою жилою з метою підтвердження відповідності болтових з’єднувачів для кабельних муфт напругою 10 кВ вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018). Прохаємо звернути увагу, що Замовником не встановлено вимог стосовно підтвердження вимогам ДСТУ IEC 61238-1-3:2019 (IEC 61238-1-3:2018) наконечників та болтових з’єднувачів, які йдуть в комплекті з кабельними муфтами напругою 1кВ. Тому, твердження в частині наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 29 березня 2024 11:16
Дата відповіді: 01 квітня 2024 15:33
У Додатку 2, а саме "Вимоги до комплектації з’єднувальних муфт для одножильного кабелю з паперовою просоченою ізоляцією напругою до 1кВ" вказані комплектації з конкретними параметрами та діаметрами конкретного виробника, які може запропонувати тільки один виробник. Відповідна умова тендерної документації дискримінує учасників та виступає інструментом для обмеження конкуренції та значно звужує коло учасників, які мають право прийняти участь у даній закупівлі. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, прохаємо виключити в комплектації конкретні розміри та діаметри комплектуючих та залишити тільки перелік комплектуючих.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Муфти є складним у встановленні та експлуатації товаром, а тому Замовником визначено мінімальний та необхідний перелік комплектуючих деталей, які мають входити до складу муфти з метою їх належного функціонування. Тому, вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Встановлення дискримінаційних вимог
Дата подання: 05 квітня 2024 12:42
Дата відповіді: 05 квітня 2024 20:46
Інформуємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Водночас відповідно до частин п’ятої та шостої статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У зв'язку з вищенаведеним, вимагаємо додати умови, які прописані в даному законі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 та частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Кабельні муфти є складним електротехнічним виробом і тільки надання протоколів випробування надає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ IEC 60055-1:2017 або IEC 60055-1:1997+AMD:2005 у частині випробувань кабельної арматури. Окрім того, випробування повинні здійснюватися акредитованою лабораторією. Проходження лабораторією процедури акредитації у відповідних областях свідчить про наявність у лабораторії необхідного обладнання і кваліфікованого персоналу та спроможності проведення необхідних випробувань. Саме акредитація лабораторії передбачає встановлення відповідності діяльності випробувальної лабораторії міжнародним і національним стандартам. Акредитована лабораторія - компетентний орган, висновків, видані нею, надійні. Вимога стосовно надання тільки технічного паспорту в довільній формі є необґрунтованою, оскільки технічний паспорт сам по собі не зможе підтвердити якість запропонованої продукції. Вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Частина 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає перелік інформації, яку може включати в себе тендерна документація. Частиною 3 даної статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 та частини 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. При встановленні технічних вимог до предмету закупівлі Замовник намагається уникнути висування вимог, які б могли бути розцінені як дискримінуючи, а також зменшити коло учасників торгів/потенційних постачальників товару. Кабельні муфти є складним електротехнічним виробом і тільки надання протоколів випробування надає змогу підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам ДСТУ IEC 60055-1:2017 або IEC 60055-1:1997+AMD:2005 у частині випробувань кабельної арматури. Окрім того, випробування повинні здійснюватися акредитованою лабораторією. Проходження лабораторією процедури акредитації у відповідних областях свідчить про наявність у лабораторії необхідного обладнання і кваліфікованого персоналу та спроможності проведення необхідних випробувань. Саме акредитація лабораторії передбачає встановлення відповідності діяльності випробувальної лабораторії міжнародним і національним стандартам. Акредитована лабораторія - компетентний орган, висновків, видані нею, надійні. Вимога стосовно надання тільки технічного паспорту в довільній формі є необґрунтованою, оскільки технічний паспорт сам по собі не зможе підтвердити якість запропонованої продукції. Вважаємо твердження стосовно наявності дискримінаційних вимог в умовах тендерної документації є хибним та таким, що не відповідає дійсності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРПРОФІТ |
4 010 400,00
UAH з ПДВ
|
4 010 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД ТЕРМОФІТ" |
4 189 928,40
UAH з ПДВ
|
4 138 432,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРПРОФІТ #33403744 |
Відхилено |
4 010 400,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 08:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2024 15:09
|
ТОВ "ТД ТЕРМОФІТ" #35858132 |
Переможець |
4 138 432,80
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 травня 2024 09:11
|