Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2024-03-25-007387-a ● f6a66abb0e654e4db23fb6bc017f525f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00032767 |
Вебсайт: | https://amcu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
Контактна особа: |
Тетяна Медведєва +380442516225 medvedieva@amcu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000 грн 00 коп. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону та умов договору про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. З метою своєчасного внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору, договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі протягом 8 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписана (укладена) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця цієї процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотка ціни договору та має бути внесене на банківський рахунок замовника, визначений в договорі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше ніж через 12 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку № 2 до тендерної документації з урахуванням Наказу АМКУ № 6-АГ від 20.06.2023
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 400 000 грн 00 коп (Чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2024-03-21-009241-a
Розгорнути
Згорнути
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку № 2 до тендерної документації з урахуванням Наказу АМКУ № 6-АГ від 20.06.2023
2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 400 000 грн 00 коп (Чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2024-03-21-009241-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Гумка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
60 штука
Діркопробивач (30 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
20 штука
Діркопробивач (60 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
50 штука
Розшивач скоб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 25 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 41 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 51 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
200 штука
Коректуюча рідина (20 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
200 штука
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
281 набір
Набір текстових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
1286 штука
Олівець простий брендований з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1500 штука
Ручка кулькова автоматична (синя) брендована з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 штука
Ручка кулькова (чорна ) брендована з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
600 пачка
Скоби до степлера (1/100 шт.) 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
200 штука
Степлер 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
200 пачка
Файли прозорі формату А4 (1/100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
562 пачка
Скріпка канцелярська 28 мм (1/1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
281 пачка
Скріпка канцелярська 50 мм (1/1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
200 штука
Точило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
5 пачка
Папір для посвідчень, грамот 250 мг/м2, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197642-8 — Папір для фотокопіювання та ксерографії
562 пачка
Папір для нотаток з клейкою стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
30 пачка
Кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
5 штука
Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери
3 штука
Штамп «Паперова копія електронного документа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Штамп «Копія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
2 штука
Штамп «Згідно з оригіналом Начальник загального відділу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штука
Штамп «Управління персоналом»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Штам з прізвищем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Печатка «Загальний відділ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 17:24 |
ТД канц приладдя зі змінами 2.docx | |
29 березня 2024 17:24 |
Додаток 2 зі змінами 2.docx | |
29 березня 2024 17:24 |
ЗМІНИ 2.docx | |
25 березня 2024 14:28 |
Додаток 3 Проєкт договору канцелярія.docx | |
25 березня 2024 14:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
25 березня 2024 14:28 |
Додаток № 4.docx |
29 березня 2024 17:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 березня 2024 17:24 |
ТД канц приладдя зі змінами 2.docx
|
|||||||||
29 березня 2024 17:24 |
Додаток 2 зі змінами 2.docx
|
|||||||||
29 березня 2024 17:24 |
ЗМІНИ 2.docx
|
|||||||||
25 березня 2024 14:28 |
Додаток 3 Проєкт договору канцелярія.docx
|
|||||||||
25 березня 2024 14:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
|
|||||||||
25 березня 2024 14:28 |
Додаток № 4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни
Дата подання: 26 березня 2024 15:44
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:52
Просимо прибрати з Додатку 2 позиція №1 Гумка канцелярська характеристику "тип упаковки дисплей", так як тип упаковки ні як не впливає на технічні характеристики та зменшує кількість торгових марок, так як товар може поставлятись в банка, коробках теж. Просимо внести зміни!
Відповідь: Вітаємо! Нами було уважно вивчено Ваше Звернення, у зв’язку з чим повідомляємо наступне, що під час формування технічної характеристики предмета закупівлі було проведено певний моніторинг після якого формувалась закупівля. Доводимо до Вашого відома, що за зазначеними параметрами в Тендерній документації є декілька варіантів гумок канцелярських, отже є конкурентоспроможність на ринку. Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" зазначається, що Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги! Бажаємо успіхів!
уточнення
Дата подання: 26 березня 2024 16:09
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:16
Шановний Замовник,в позиціях 12 та 13, в назві товару вказаний колір сині та чорний, що він означає?
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Позиція 12 та 13 також мають "Якісні параметри" відповідно до вищевказаного додатка, синій та чорний - це кольори чорнила, відповідно до якісних параметрів.
Зміни
Дата подання: 26 березня 2024 16:19
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:21
Просимо внести зміни та в позиції 21 Папір для нотаток з клейкою стрічкою вказати "розмір не менше 75х75мм", щоб надати більш вигідну пропозицію
Відповідь: Вітаємо! Нами було уважно вивчено Ваше Звернення, у зв’язку з чим повідомляємо наступне, що під час формування технічної характеристики предмета закупівлі було проведено певний моніторинг після якого формувалась закупівля. Доводимо до Вашого відома, що за зазначеними параметрами в Тендерній документації є декілька варіантів паперу для нотаток з клейкою стрічкою, отже є конкурентоспроможність на ринку. Бажаємо успіхів!
Зміни
Дата подання: 27 березня 2024 09:11
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:09
"Позиція 12 та 13 також мають "Якісні параметри" відповідно до вищевказаного додатка, синій та чорний - це кольори чорнила, відповідно до якісних параметрів." Позиція 13 в назві зазначено колір чорний(згідно вашої відповіді це колір чорнил), а в технічних вимогах до цієї позиції зазначено Колір чорнила – синій. Внесіть зміни!
Відповідь: Вітаємо! Було допущено технічну помилку, яку вже виправлено. Дякуємо за увагу, бажаємо успіхів.
Уточнення по логотипу та тексту
Дата подання: 27 березня 2024 10:09
Дата відповіді: 27 березня 2024 13:05
Доброго дня, є питання по позиціям Олівець та Ручки з нанесенням, що приблизно буде наноситись. Логотип та текст якого кольору, щоб підібрати правильну ручку (щоб не зливались кольори).
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Що стосується позицій "Ручка" та "Олівець" Учаснику необхідно провести розробку дизайн-макету самостійно і погодити його із Замовником. Бажаємо успіхів
Зміни та уточнення по кольору корпусу
Дата подання: 27 березня 2024 12:01
Дата відповіді: 27 березня 2024 13:03
Просимо внести зміни в позицію 16 Ручка кулькова подарункова в футлярі, синя, корпус золотий, срібний, синій, а саме "Матеріал корпусу ручки пластиковий або металевий".
Уточненя по кольору корпусу також вказутит в пропозиції тільки той колір який доступний?
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Що стосується позиції "Ручка" Учаснику необхідно провести розробку дизайн-макету і погодити його із Замовником. Бажаємо успіхів
Утонення
Дата подання: 29 березня 2024 10:43
Дата відповіді: 29 березня 2024 11:14
Доброго дня, Позиція "Печатка «Загальний Відділ»*", не має конкретики як має виглядати ця печатка. Дерев'яна оснастка чи вона повинна бути в автоматичному штампі? Чи просто це просто гумове кліше? Надайте будь ласка уточнення.
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Що стосується позиції "Печатка «Загальний Відділ" Учаснику необхідно на письмове замовлення Покупця з необхідними ескізами відбитків штампів, печаток, Постачальник має виготовити макет протягом 1 (одного) робочого дня та передати на погодження Покупцю макет шляхом надсилання на електронну пошту Покупця. У разі невідповідності макетів, Покупець повідомляє про це письмово Постачальника шляхом направлення листа з переліком недоліків, які необхідно усунути, на електронну пошту Постачальника. При цьому, Постачальник протягом 1 (одного) робочого дня з моменту направлення Покупцем такого листа передає Покупцю нові макети товару шляхом надсилання на електронну пошту. Бажаємо успіхів
Зміни
Дата подання: 29 березня 2024 15:17
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:28
Просимо внести зміни в позицію Шредер, а саме розширити показники товару, такая вони підходять тільки під одну торгову марку shredMARK 810S, який більше не завозить в Україну, тобто і не може запропонований Учасниками. Шредер Agent 007S має зовсім інші харакеристики з таким ж габаритами. Просимо внести зміни, так як це дискримінаційна вимога!
Відповідь: Вітаємо! Внесено відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" |
252 548,94
UAH з ПДВ
|
252 548,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" #44812423 |
Переможець |
252 548,94
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 14:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 11:21
|
Договір 48.pdf | укладений |
19 квітня 2024 11:20
|