Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2024-03-25-007387-a f6a66abb0e654e4db23fb6bc017f525f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Медведєва

+380442516225 medvedieva@amcu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 00032767
Вебсайт: https://amcu.gov.ua/
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45
Контактна особа: Тетяна Медведєва
+380442516225
medvedieva@amcu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2024 01:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000 грн 00 коп. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 12000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону та умов договору про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. З метою своєчасного внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору, договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі протягом 8 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписана (укладена) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця цієї процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотка ціни договору та має бути внесене на банківський рахунок замовника, визначений в договорі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше ніж через 12 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку № 2 до тендерної документації з урахуванням Наказу АМКУ № 6-АГ від 20.06.2023

2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 400 000 грн 00 коп (Чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2024-03-21-009241-a
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штука
Гумка канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
60 штука
Діркопробивач (30 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
20 штука
Діркопробивач (60 арк.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
50 штука
Розшивач скоб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 25 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 41 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
150 пачка
Затискач для паперу (біндер) 51 мм (1/12 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
200 штука
Коректуюча рідина (20 мл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
200 штука
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
281 набір
Набір текстових маркерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
1286 штука
Олівець простий брендований з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
1500 штука
Ручка кулькова автоматична (синя) брендована з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
200 штука
Ручка кулькова (чорна ) брендована з логотипом АМКУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
600 пачка
Скоби до степлера (1/100 шт.) 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
200 штука
Степлер 24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
200 пачка
Файли прозорі формату А4 (1/100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
562 пачка
Скріпка канцелярська 28 мм (1/1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
281 пачка
Скріпка канцелярська 50 мм (1/1000 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
200 штука
Точило
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192133-2 — Точила для олівців
5 пачка
Папір для посвідчень, грамот 250 мг/м2, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197642-8 — Папір для фотокопіювання та ксерографії
562 пачка
Папір для нотаток з клейкою стрічкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192800-9 — Самоклейні етикетки
30 пачка
Кнопки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197100-7 — Скоби, кнопки, креслярські кнопки
5 штука
Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери
3 штука
Штамп «Паперова копія електронного документа»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Штамп «Копія»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
2 штука
Штамп «Згідно з оригіналом Начальник загального відділу»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 штука
Штамп «Управління персоналом»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Штам з прізвищем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 штука
Печатка «Загальний відділ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 14:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000 грн 00 коп. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Сума забезпечення: 12000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 000 грн 00 коп. (дванадцять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону та умов договору про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. З метою своєчасного внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору, договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі протягом 8 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписана (укладена) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця цієї процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотка ціни договору та має бути внесене на банківський рахунок замовника, визначений в договорі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше ніж через 12 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимоги до документу: Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону та умов договору про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. З метою своєчасного внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору, договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між замовником та переможцем процедури закупівлі протягом 8 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо угода про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписана (укладена) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця цієї процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону, а надане забезпечення тендерної пропозиції не повертається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотка ціни договору та має бути внесене на банківський рахунок замовника, визначений в договорі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше ніж через 12 календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
29 березня 2024 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 17:24
ТД канц приладдя зі змінами 2.docx
29 березня 2024 17:24
Додаток 2 зі змінами 2.docx
29 березня 2024 17:24
ЗМІНИ 2.docx
25 березня 2024 14:28
Додаток 3 Проєкт договору канцелярія.docx
25 березня 2024 14:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
25 березня 2024 14:28
Додаток № 4.docx
29 березня 2024 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2024 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 17:24
ТД канц приладдя зі змінами 2.docx
28 березня 2024 15:55
ТД канц приладдя зі змінами.docx
25 березня 2024 14:28
ТД канц приладдя.docx
29 березня 2024 17:24
Додаток 2 зі змінами 2.docx
28 березня 2024 15:55
Додаток 2 зі змінами.docx
25 березня 2024 14:28
Додаток 2.docx
29 березня 2024 17:24
ЗМІНИ 2.docx
28 березня 2024 15:55
ЗМІНИ.docx
25 березня 2024 14:28
Додаток 3 Проєкт договору канцелярія.docx
25 березня 2024 14:28
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
25 березня 2024 14:28
Додаток № 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни
Дата подання: 26 березня 2024 15:44
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:52
Просимо прибрати з Додатку 2 позиція №1 Гумка канцелярська характеристику "тип упаковки дисплей", так як тип упаковки ні як не впливає на технічні характеристики та зменшує кількість торгових марок, так як товар може поставлятись в банка, коробках теж. Просимо внести зміни!
Відповідь: Вітаємо! Нами було уважно вивчено Ваше Звернення, у зв’язку з чим повідомляємо наступне, що під час формування технічної характеристики предмета закупівлі було проведено певний моніторинг після якого формувалась закупівля. Доводимо до Вашого відома, що за зазначеними параметрами в Тендерній документації є декілька варіантів гумок канцелярських, отже є конкурентоспроможність на ринку. Одночасно з цим хочемо звернути Вашу увагу, що відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" зазначається, що Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги! Бажаємо успіхів!
уточнення
Дата подання: 26 березня 2024 16:09
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:16
Шановний Замовник,в позиціях 12 та 13, в назві товару вказаний колір сині та чорний, що він означає?
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Позиція 12 та 13 також мають "Якісні параметри" відповідно до вищевказаного додатка, синій та чорний - це кольори чорнила, відповідно до якісних параметрів.

Зміни
Дата подання: 26 березня 2024 16:19
Дата відповіді: 26 березня 2024 17:21
Просимо внести зміни та в позиції 21 Папір для нотаток з клейкою стрічкою вказати "розмір не менше 75х75мм", щоб надати більш вигідну пропозицію
Відповідь: Вітаємо! Нами було уважно вивчено Ваше Звернення, у зв’язку з чим повідомляємо наступне, що під час формування технічної характеристики предмета закупівлі було проведено певний моніторинг після якого формувалась закупівля. Доводимо до Вашого відома, що за зазначеними параметрами в Тендерній документації є декілька варіантів паперу для нотаток з клейкою стрічкою, отже є конкурентоспроможність на ринку. Бажаємо успіхів!
Зміни
Дата подання: 27 березня 2024 09:11
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:09
"Позиція 12 та 13 також мають "Якісні параметри" відповідно до вищевказаного додатка, синій та чорний - це кольори чорнила, відповідно до якісних параметрів." Позиція 13 в назві зазначено колір чорний(згідно вашої відповіді це колір чорнил), а в технічних вимогах до цієї позиції зазначено Колір чорнила – синій. Внесіть зміни!
Відповідь: Вітаємо! Було допущено технічну помилку, яку вже виправлено. Дякуємо за увагу, бажаємо успіхів.
Уточнення по логотипу та тексту
Дата подання: 27 березня 2024 10:09
Дата відповіді: 27 березня 2024 13:05
Доброго дня, є питання по позиціям Олівець та Ручки з нанесенням, що приблизно буде наноситись. Логотип та текст якого кольору, щоб підібрати правильну ручку (щоб не зливались кольори).
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Що стосується позицій "Ручка" та "Олівець" Учаснику необхідно провести розробку дизайн-макету самостійно і погодити його із Замовником. Бажаємо успіхів
Зміни та уточнення по кольору корпусу
Дата подання: 27 березня 2024 12:01
Дата відповіді: 27 березня 2024 13:03
Просимо внести зміни в позицію 16 Ручка кулькова подарункова в футлярі, синя, корпус золотий, срібний, синій, а саме "Матеріал корпусу ручки пластиковий або металевий". Уточненя по кольору корпусу також вказутит в пропозиції тільки той колір який доступний?
Відповідь: Вітаємо, відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Одночасно з цим повідомляємо, що відповідно до цього ж додатку Учасник повинен подати пропозицію з технічними характеристики, які відповідають вимогам Замовника або перевищують зазначені вимоги. Що стосується позиції "Ручка" Учаснику необхідно провести розробку дизайн-макету і погодити його із Замовником. Бажаємо успіхів
Утонення
Дата подання: 29 березня 2024 10:43
Дата відповіді: 29 березня 2024 11:14
Доброго дня, Позиція "Печатка «Загальний Відділ»*", не має конкретики як має виглядати ця печатка. Дерев'яна оснастка чи вона повинна бути в автоматичному штампі? Чи просто це просто гумове кліше? Надайте будь ласка уточнення.
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до додатка № 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Замовником надано детальну таблицю в якій зазначено стовпець як - "Якісні параметри" відповідно до яких Учасник повинен надати пропозицію. Що стосується позиції "Печатка «Загальний Відділ" Учаснику необхідно на письмове замовлення Покупця з необхідними ескізами відбитків штампів, печаток, Постачальник має виготовити макет протягом 1 (одного) робочого дня та передати на погодження Покупцю макет шляхом надсилання на електронну пошту Покупця. У разі невідповідності макетів, Покупець повідомляє про це письмово Постачальника шляхом направлення листа з переліком недоліків, які необхідно усунути, на електронну пошту Постачальника. При цьому, Постачальник протягом 1 (одного) робочого дня з моменту направлення Покупцем такого листа передає Покупцю нові макети товару шляхом надсилання на електронну пошту. Бажаємо успіхів
Зміни
Дата подання: 29 березня 2024 15:17
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:28
Просимо внести зміни в позицію Шредер, а саме розширити показники товару, такая вони підходять тільки під одну торгову марку shredMARK 810S, який більше не завозить в Україну, тобто і не може запропонований Учасниками. Шредер Agent 007S має зовсім інші харакеристики з таким ж габаритами. Просимо внести зміни, так як це дискримінаційна вимога!
Відповідь: Вітаємо! Внесено відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" 252 548,94
UAH з ПДВ
252 548,94
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 15:22
Електронний підпис
05 квітня 2024 15:22
Фізособа.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
субпідрядник.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Статут Товариства.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Рішення Єльцов.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Резидент.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Обєднання.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Ліцензування.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Без довіреності.pdf.p7s
05 квітня 2024 15:22
Фізособа.pdf
05 квітня 2024 15:22
субпідрядник.pdf
05 квітня 2024 15:22
Статут Товариства.pdf
05 квітня 2024 15:22
Рішення Єльцов.pdf
05 квітня 2024 15:22
Резидент.pdf
05 квітня 2024 15:22
Обєднання.pdf
05 квітня 2024 15:22
Ліцензування.pdf
05 квітня 2024 15:22
Без довіреності.pdf
04 квітня 2024 16:22
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:44
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:44
Електронний підпис
03 квітня 2024 08:44
ЛИСТ НЕ ФІЗ.ОСОБА.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:44
Витяг з ЄДР 27.03.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:44
Рішення.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:44
Наказ про призначення.pdf
03 квітня 2024 08:44
Статут Товариства.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:44
ЛИСТ__РЕЗИДЕНТ.pdf
03 квітня 2024 08:44
Рішення.pdf
03 квітня 2024 08:44
ЛИСТ НЕ ФІЗ.ОСОБА.pdf
03 квітня 2024 08:44
ЛИСТ ЩОДО ДОВІРЕНОСТІ.pdf
03 квітня 2024 08:44
Витяг з ЄДР 27.03.pdf
03 квітня 2024 08:44
ЛИСТ__РЕЗИДЕНТ.pdf.p7s
03 квітня 2024 08:44
Статут Товариства.pdf
03 квітня 2024 08:44
Рішення про директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
#44812423
Переможець 252 548,94
UAH з ПДВ
05 квітня 2024 14:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 13:04

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до тендерної документації Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме ч. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» передбачено те, що Учасник повинен надати електрону банківську гарантію згідно із Додатком № 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Гарантію № 2024/1/829/Т від 02.04.2024 від АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЮНЕКС БАНК» в якій зазначено невірний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлену електронну банківську гарантію відповідно до встановленої форми в Тендерній документації).

Документи

05 квітня 2024 14:03
Довідка НАЗК
05 квітня 2024 14:03
Електронний підпис
05 квітня 2024 14:01
SKM_4050i240405124701.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2024 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
#44812423
252 548,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2024 14:03
Довідка НАЗК
05 квітня 2024 14:03
Електронний підпис
05 квітня 2024 14:01
SKM_4050i240405124701.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 11:21
Договір 48.pdf укладений
19 квітня 2024 11:20