Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2024-03-25-007307-a ● 9e4b9f0c7a41423d94d09a6a15453200
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41844913 |
Місцезнаходження: | 37400, Україна , Полтавська обл., м. Гребінка, пров. Припутня Олексія, будинок 1 |
Контактна особа: |
Альона Тимошенко +380662784578 osvitabuhgreb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37400, Україна, Полтавська область, м. Гребінка, вул. Магістральна, 118, Гребінківська гімназія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2024
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:24 |
ТД.docx | |
25 березня 2024 14:24 |
Додаток 3 до ТД (проект договору).doc | |
25 березня 2024 14:24 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 16 Закону та інші вимоги).docx | |
25 березня 2024 14:24 |
Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
листи
Дата подання: 25 березня 2024 15:37
У зв'язку з великою кількістю контрафактної продукції. Яким чином Замовник прийшов до висновку щодо великої кількості контрафактної продукції? Чи володіє Замовник офіційними даними про кількість контрафактної продукції, щоб зробити такий висновок? Яка величина у кількісному обчислені стає великою, щоб вимагати авторизаційний лист а яка не великою? Чи це просто бажання Замовника обмежити конкуренцію та зробити так, що б переміг лише той учасника, хто отримає авторизаційний лист від виробника
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a, UA-2024-03-05-002313-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-03-25-000004 • 5ffa38a124934f619ef55cecdd74eeef
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-03-25
•
15:39
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 14:59 |
Кінець періоду оскарження: | 05 квітня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 05 квітня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі ноутбуків |
Документи:
25 березня 2024 14:59
|
Електронний підпис |
25 березня 2024 14:56
|
протокол 80.pdf |