Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: послуги з аудиторської перевірки повного пакету річної фінансової звітності КП «Міські дороги» за 2023 звітний рік, складеної за міжнародними стандартами бухгалтерського обліку, за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
288 334,00 UAH
UA-2024-03-25-006746-a ● 84fb9710e05a470aacb4ec8dd5e14d0f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Контактна особа: |
Можаровська Тетяна +380487882089 32642110kp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 02:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 288 334,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 441,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпеченням виконання основного договору є грошова застава, яка вимагається від Переможця торгів з метою виконання зобов’язань Учасником перед Замовником умов договору у сумі 3% від ціни договору. Грошова застава надається на підставі укладеного договору забезпечення виконання Основного Договору проект якого викладено у Додатку 6, але не пізніше укладення основного договору. Переможець торгів перераховує кошти на розрахунковий рахунок Замовника не пізніше дати укладання основного договору . Розрахунковий рахунок замовника: в АБ «Укргазбанк» р/р UA03320478 0000026002924431302. Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору про закупівлю за результатом торгів оголошених під № UA-хххх-хх-хх-хххххх-х (зазначити в платіжному дорученні ідентифікатор закупівлі із системи «ProZorro)». Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, є платіжне доручення з відміткою банку платника про оплату (мокрий штамп або печатка банку), яке надається Замовнику до моменту укладання основного договору за адресою: 65006, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67, та додатково завантажується в електронну систему закупівель. Замовник повертає забезпечення виконання договору після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: послуги з аудиторської перевірки повного пакету річної фінансової звітності КП «Міські дороги» за 2023 звітний рік, складеної за міжнародними стандартами бухгалтерського обліку, за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65006, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Розкидайлівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунок (платіж) Виконавцю впродовж 15 (п'ятнадцяти) календарних днів від дати підписання Акта приймання-передачі результатів аудиту. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 14:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 14:04 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внесення змін до проекту Договору
Дата подання: 28 березня 2024 17:20
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:26
Ми, як потенційний учасник закупівлі аудиторських послуг, ознайомившись із Додатком № 5 до тендерної документації (договір про надання послуг), надаємо власні пропозиції та пропонуємо видалити редакцією пункту 6.5., так як такі загальносумнівні ризики у вигляді збитків, у яких не має чіткого алгоритму визначення та погодження між Сторонами в зобов’язанні, та під такі збитки будь – яка сторона може ініціювати «невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за Договором»:
«6.5. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором винна Сторона зобов'язана компенсувати іншій Стороні збитки, зумовлені невиконанням або неналежним виконанням своїх зобов'язань за Договором. Компенсація збитків не звільняє винну Сторону від виконання нею своїх зобов'язань за Договором».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Проект договору розроблено у відповідності до норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону, Особливостей та інших норм чинного законодавств
Встановленням зазначених вимог замовником ніяким чином не порушуються права і законні інтереси учасників.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Проект договору розроблено у відповідності до норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону, Особливостей та інших норм чинного законодавств
Встановленням зазначених вимог замовником ніяким чином не порушуються права і законні інтереси учасників.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ" |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
199 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" |
280 007,00
UAH з ПДВ
|
280 007,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ" #32635145 |
Переможець |
199 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 10:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:36
|
Платіж.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:35
|
Договір.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:35
|
Договір забезпечення.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:35
|