Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 –45000000-7 (Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування)
Очікувана вартість
50 978 420,00 UAH
UA-2024-03-25-005141-a ● 4e68dc4ccb1a47a6935a3ec34e7c6657
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Карабанов Святослав Олександрович 380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:07 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 12:07 |
Очікувана вартість: | 50 978 420,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 509 784,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Згідно п. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 254800 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від учасника-переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, у строк, що не перевищує одного дня до укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації.) |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | 4.1. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається Переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.8 Договору. 4.2. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899; - у разі наявності погодженого та затвердженого в установленому порядку титулу будови об’єкту (відповідно до п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.1997 № 995); - у разі наявності дозволу на виконання будівельних робіт Державної інспекції архітектурно-будівельного контролю (Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 466). 4.3. Замовник у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів з дня настання умов, що викладені у п. 4.2., здійснює відкриття акредитиву. | Аванс | 20 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної на суму____ , після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 16:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 16:47 |
3. Перелік змін до ТД 09.04.docx | |
09 квітня 2024 16:47 |
2. ТД - 2-а черга трансп. естакади 09.04.docx | |
05 квітня 2024 15:35 |
3. Перелік змін до ТД 05.04.docx | |
29 березня 2024 14:05 |
3. Перелік змін до тендерної документації 29.03.docx |
09 квітня 2024 16:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 квітня 2024 16:47 |
3. Перелік змін до ТД 09.04.docx
|
|||||||||
09 квітня 2024 16:47 |
2. ТД - 2-а черга трансп. естакади 09.04.docx
|
|||||||||
05 квітня 2024 15:35 |
3. Перелік змін до ТД 05.04.docx
|
|||||||||
29 березня 2024 14:05 |
3. Перелік змін до тендерної документації 29.03.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 27 березня 2024 14:06
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:07
Умовами ТД передбачено, що учасник зобов'язаний зазначити в довідці з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, зокрема, "машиністів в кількості, достатній для керування технікою, наданої на виконання вимог п. 1.1. цього додатку". Просимо деталізувати умови ТД щодо того, які працівники (посада) мають здійснювати керування молотка відбійного, компресора пересувного, апарату піскоструменевого, апарату гідроструминного, агрегату фарбувального, розчинозмішувача пересувного, електронний тахеометр та установки для ручного дугового зварювання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
За результатами розгляду замовним уточнено вимоги кваліфікацінойго критерію щодо наявності працівникві відповідної кваліфікації. Одночасно роз'яснюємо, що Замовником вимагається машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) яку саме Учасник зазначить в довідці про наявність матеріально-технічної бази
За результатами розгляду замовним уточнено вимоги кваліфікацінойго критерію щодо наявності працівникві відповідної кваліфікації. Одночасно роз'яснюємо, що Замовником вимагається машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) яку саме Учасник зазначить в довідці про наявність матеріально-технічної бази
кваліфікація
Дата подання: 27 березня 2024 14:11
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:08
Умовами ТД передбачено подання у складі пропозиції "копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору". Виходячи зі змісту даної вимоги, учасник зобов'язаний подавати такі документи на всіх працівників, які вказані у довідці щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт. Звертаємо увагу замовника, що для інженерно-технічних працівників основною кваліфікаційною вимогою до зайняття посади є наявність вищої освіти, яка підтверджується відповідним дипломом. Просимо усунути дану невідповідність шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
за результатами розгляду замовником уточнено вимогу тендерної документації в цій частині. Відповідно, замовником вимагається - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації для наступних працівників Учасника, зазначених у довідці, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: електрогазозварника, машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів та водіїв автомобілів;
за результатами розгляду замовником уточнено вимогу тендерної документації в цій частині. Відповідно, замовником вимагається - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації для наступних працівників Учасника, зазначених у довідці, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: електрогазозварника, машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів та водіїв автомобілів;
Працівники
Дата подання: 03 квітня 2024 09:46
Дата відповіді: 05 квітня 2024 15:37
Чи буде достатнім підтвердженням надання в складі пропозиції посвідчення водія (для водіїв автомобілів) та посвідчення тракториста-машиніста відповідної категорії (для машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин) для підтвердження відповідності вимозі " копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації для наступних працівників Учасника, зазначених у довідці, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: електрогазозварника, машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів та водіїв автомобілів"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Для підтвердження відповідної робітничої кваліфікації працівників, зазначених учасником в довідці щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, замовником вимагаються наступні документи (діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору):
- посвідчення водія або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування дорожньо-будівельними машинами: екскаваторами, котками дорожніми, асфальтоукладальниками, машинами для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів;
- посвідчення водія, які надають право керування автомобілями бортовими, автомобілями - самоскидами або іншими вантажними автомобілями;
- свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Електрогазозварник» або свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації «Електрогазозварник» ;
- свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією
«Машиніст крана (кранівник)».
Разом з тим, для належеного відображення вимог Замовника до тендерної документації внесені відповідні зміни
Для підтвердження відповідної робітничої кваліфікації працівників, зазначених учасником в довідці щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, замовником вимагаються наступні документи (діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору):
- посвідчення водія або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування дорожньо-будівельними машинами: екскаваторами, котками дорожніми, асфальтоукладальниками, машинами для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів;
- посвідчення водія, які надають право керування автомобілями бортовими, автомобілями - самоскидами або іншими вантажними автомобілями;
- свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Електрогазозварник» або свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації «Електрогазозварник» ;
- свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією
«Машиніст крана (кранівник)».
Разом з тим, для належеного відображення вимог Замовника до тендерної документації внесені відповідні зміни
Обладнання
Дата подання: 09 квітня 2024 17:53
Дата відповіді: 12 квітня 2024 11:06
Відповідно до умов ТД учасник має підтвердити наявність «- не менше 1-ї одиниці агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням, продуктивність 500 м3/год або більше». Під поняттям продуктивності, в обсязі не менше 500 м3/год, ми розуміємо, що агрегат повинен видавати фарби не менше 500м3 на годину, але разом з тим, нажаль нам не відомо жодної торгівельної марки, типу та моделі агрегату з пневматичним розпилюванням для фарбування, яка має вказану продуктивність. Тому, маємо прохання до Вас зазначити принаймні одну торгівельну марку з прив’язкою до типу, моделі та/або маркування зазначеного Вами фарбувального агрегату, з урахуванням такої продуктивності. У разі якщо ми помилково розуміємо поняття «продуктивності» фарбувального агрегату, прохання роз’яснити, що мається на увазі, дякуємо. У разі якщо і Ви не знайдете підтвердження, щодо наявності подібного обладнання та/або не надасте запитуваної інформації, просимо внести належні зміни до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що вказані в пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимоги замовника, щодо надання інформації про наявність агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням продиктивністю 500 м3/год або більше визначені виходячі з того, що агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год передбачені Ресурсним елементними кошторисними нормами на будівельні роботи, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, Галузевими розрахунками витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах, затвердженими Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «18» листопада 2022 р. № Н-275/11-02 та інвесторською кошторисною документацією, що отримала експертний звіт № 00-0416/01-23/ПБ від 05 грудня 2023 для виконання робіт з фарбування, ґрунтування, очищення та оброблення бетонних та металевих конструкцій.
Повідомляємо, що вказані в пункті 1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимоги замовника, щодо надання інформації про наявність агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням продиктивністю 500 м3/год або більше визначені виходячі з того, що агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год передбачені Ресурсним елементними кошторисними нормами на будівельні роботи, затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374, Галузевими розрахунками витрат ресурсів на роботи з експлуатаційного утримання на автомобільних дорогах, затвердженими Наказом Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «18» листопада 2022 р. № Н-275/11-02 та інвесторською кошторисною документацією, що отримала експертний звіт № 00-0416/01-23/ПБ від 05 грудня 2023 для виконання робіт з фарбування, ґрунтування, очищення та оброблення бетонних та металевих конструкцій.
Вдруге
Дата подання: 12 квітня 2024 16:52
Дата відповіді: 15 квітня 2024 15:26
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК 021:2015 –45000000-7 (Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування)
UA-2024-03-25-005141-a
09.04.2024 було розміщене запитання стосовно підтвердження наявності «- не менше 1-ї одиниці агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням, продуктивність 500 м3/год або більше».
12.04.2024 замовник повідомив, що наявність агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням продуктивністю 500 м3/год або більше визначені виходячі з того, що агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год передбачені РЕСУРСНИМ ЕЛЕМЕНТНИМИ КОШТОРИСНИМИ НОРМАМИ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ ВІД 31.12.2021 № 374, ГАЛУЗЕВИМИ РОЗРАХУНКАМИ ВИТРАТ РЕСУРСІВ НА РОБОТИ З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ НАКАЗОМ ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР) ВІД «18» ЛИСТОПАДА 2022 Р. № Н-275/11-02.
Замовник у своїй відповіді не надав конкретні відповіді на відповідні запитання від потенційного учасника, які були задані 09.04.2024, а саме: не зазначив принаймні одну торгівельну марку з прив’язкою до типу, моделі та/або маркування зазначеного фарбувального агрегату, з урахуванням такої продуктивності; не роз’яснив що мається на увазі під поняттям «продуктивність» фарбувального агрегату.
Якщо, за допомогою відповідних програмних комплексів, розглянути розрахунок вартості енергоносіїв для позиції з шифром КБМ 234 201 - Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500 м3/год (згідно з РЕСУРСНИМ ЕЛЕМЕНТНИМИ КОШТОРИСНИМИ НОРМАМИ НА БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ ВІД 31.12.2021 № 374, ГАЛУЗЕВИМИ РОЗРАХУНКАМИ ВИТРАТ РЕСУРСІВ НА РОБОТИ З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ, ЗАТВЕРДЖЕНИМИ НАКАЗОМ ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (УКРАВТОДОР) ВІД «18» ЛИСТОПАДА 2022 Р. № Н-275/11-02) за 1 маш/год, то видно, що нормативна витрата електроенергії за 1 маш/год складає 1,45 кВт. При таких витратах електроенергії продуктивність в 500 м3/год є сумнівною.
Отже, ймовірно, маємо помилку в нормативних документах.
В підтвердження вищезазначеного приведемо простий розрахунок: При зазначеній продуктивності учасник має підтвердити наявність агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням, який здатний розпилити за 1 годину 500 м3 фарби. Фарба має середню густину 900 – 1300 кг/м3. Якщо 500м3*900–1300 кг/м3 = 450 000 – 650 000 кг фарби (враховуючи нормативні акти, на які посилається замовник, ще й з витратою електроенергії 1,45 кВт за 1 годину роботи). ТОБТО АГРЕГАТ ФАРБУВАЛЬНИЙ МАЄ ЗА ГОДИНУ РОЗПИЛИТИ 450 000 – 650 000 КГ ФАРБИ. Шановний замовник, будь ласка, самі собі надайте відповідь – чи це реально взагалі?
Наше підприємство має значний досвід виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів транспортної інфраструктури із класом наслідків СС3 (автомобільних мостових споруд, шляхопроводів, естакад тощо), у складі яких виконувались роботи з фарбування.
Для виконання зазначених робіт ми маємо, зокрема, апарат для фарбування Graco Mark V - 17E655, який має витрату електроенергії 1,65 кВт та продуктивність 4,3 л/хв. З урахуванням нашого досвіду та строку виконання робіт за даною закупівлею, даного апарату для фарбування цілком достатньо для виконання обсягів робіт з фарбування, передбачених Технічними вимогами (Додаток 2 до тендерної документації).
Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника відповісти: чи буде вважатись належним підтвердженням наявності агрегату фарбувального з пневматичним розпилюванням продуктивністю 500 м3/год якщо наше підприємство у складі своєї тендерної пропозиції надасть документи на апарат для фарбування Graco Mark V - 17E655?
Якщо ж ні – з метою створення належних умов для конкуренції, будь ласка, назвіть найменування, марку, модель та технічні характеристики еквівалентного обладнання та посилання на незалежні ресурси для того щоб ми змогли скористатись пошуком та залученням відповідного інструменту на законних підставах. Дякуєм.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивністю 500 м3/год для виконання робіт з фарбування, ґрунтування, очищення та оброблення бетонних та металевих конструкцій передбачено інвесторською кошторисною документацією в складі проектної документації «Будівельні роботи з реконструкції 2-ої черги транспортної естакади інв. № 072543 Одеської філії ДП «АМПУ» за адресою Митна площа, 1/1 Приморського району м. Одеса (Коригування), яка виконана відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва та отримала експертний звіт № 00-0416/01-23/ПБ від 05 грудня 2023.
З метою здійснення добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, в тендерній документації замовником не зазначено конкретні торговельні марки чи фірми, патенту, конструкції або типу механізмів, обладнання та матеріалів, джерело їх походження або виробника.
З метою здійснення добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, в тендерній документації замовником не зазначено конкретні торговельні марки чи фірми, патенту, конструкції або типу механізмів, обладнання та матеріалів, джерело їх походження або виробника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
49 992 185,46
UAH
|
48 972 616,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
50 599 000,00
UAH
|
49 482 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
48 972 616,00
UAH
|
14 травня 2024 10:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 травня 2024 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 12:49
|
Протокол прод. строку укладання договору.docx | зміни до договору |
13 червня 2024 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2024 12:47
|
3543-В-ОДФ-24.pdf | укладений |
13 червня 2024 12:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | протокол продовження стркоу укладання договору |
Номер договору про закупівлю: | 3543-В-ОДФ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол продовження строку укладання договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |