Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПР-24Т-133-ВО скло листове
Очікувана вартість
547 754,40 UAH
UA-2024-03-25-003906-a ● 89767866f3854c83b2ac635e5df72aef
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Гузієнко Тетяна Андріївна 380567930750 Guzienko.T.A@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:41 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 15:41 |
Очікувана вартість: | 547 754,40 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 738,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу безумовної безвідкличної гарантії на паперовому носії, або у вигляді електронної банківської гарантії з накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису гаранта, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги": – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14820000-5: Скло
ПР-24Т-133-ВО скло листове
ПР-24Т-133-ВО скло листове
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2166.75 метр квадратний
Скло листове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 14820000-5 — Скло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації контрагентом податкової накладної , оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 11:42 |
ДОДАТОК 7 Проєкт договору 19.03.docx | |
25 березня 2024 11:42 |
20.03.24 ТД скло.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поставки
Дата подання: 26 березня 2024 16:52
Дата відповіді: 27 березня 2024 07:28
Доброго дня, підкажіть будь ласка як буде поставлятися Товар, однією партією чи їх буде декілька?
Якщо партій буде декілька, скільки буде поставок?
Відповідь: Доброго дня. Обсяги постачання та кількість поставок залежать від виділеного фінансування на момент формування консолідованого оперативного плану руху грошових коштів.
Щодо вимог Додатку 1
Дата подання: 28 березня 2024 16:06
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:15
Шановний Замовник!
Уважно ознайомившись з тендерною документацію, у нас виникли декілька зауважень:
1. Згідно абзацу першого п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 : «1.1 Документи, які підтверджують відповідність продукції: - для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати декларацію про відповідність видану згідно з відповідними технічними регламнтами. - для продукції, яка не підлягає оцінці вимогам технічних регламентів, надати сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а).» Ця вимога суперечить інформації, яка зазначена в листі від Міністерства економіки України : «Будь-яка продукція, що підлягає закупівлі повинна відповідати вимогам нормативних документів чинних в Україні з обов’язковим наданням підтверджуючих документів у вигляді сертифікатів відповідності чи протоколів випробувань здійснених у акредитованих органах оцінки відповідності (випробувальних центрах, лабораторіях, органах з сертифікації). Таким чином, листове флоат–скло повинно відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-122:2009 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови» (EN 572:2004, NEQ).» Тобто підтвердженням відповідності є сертифікат або протокол випробувань.
2. Згідно Таблиці ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ у колонці: (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) або НД виробника* зазначено «ДСТУ Б В.2.7-122:2009 або інша НТД*». Ця вимога суперечить інформації, яка зазначена в листі від Міністерства економіки України : «Будь-яка продукція, що підлягає закупівлі повинна відповідати вимогам нормативних документів чинних в Україні з обов’язковим наданням підтверджуючих документів у вигляді сертифікатів відповідності чи протоколів випробувань здійснених у акредитованих органах оцінки відповідності (випробувальних центрах, лабораторіях, органах з сертифікації). Таким чином, листове флоат–скло повинно відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-122:2009 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови» (EN 572:2004, NEQ).».
Враховуючи викладене просимо внести наступні зміни в Додаток 1:
1. абзац перший п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 викласти в наступній редакції: «1.1 Документи, які підтверджують відповідність продукції: - для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати декларацію про відповідність видану згідно з відповідними технічними регламнтами. - для продукції, яка не підлягає оцінці вимогам технічних регламентів, надати сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а). Продукція, що закуповується, повинна відповідати вимогам нормативних документів чинних в Україні з обов’язковим наданням підтверджуючих документів у вигляді сертифікатів відповідності чи протоколів випробувань здійснених у акредитованих органах оцінки відповідності (випробувальних центрах, лабораторіях, органах з сертифікації).»
2. У Таблиці ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ колонку: (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) або НД виробника* викласти в наступній редакції: «ДСТУ Б В.2.7-122:2009 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови» (EN 572:2004, NEQ).».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Технічні вимоги та документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі сформовані Інформаційною системою Вимоги до продукції, затверджені Департаментом інновацій, технічного розвитку та менеджменту якості АТ УЗ за погодженням профільних департаментів.
Щодо вимог Додатку 1
Дата подання: 29 березня 2024 19:29
Дата відповіді: 01 квітня 2024 08:37
Шановний Замовник!
Уважно ознайомившись з тендерною документацію, у нас виникли декілька зауважень:
1. Згідно абзацу першого п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 : «1.1 Документи, які підтверджують відповідність продукції: - для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати декларацію про відповідність видану згідно з відповідними технічними регламнтами. - для продукції, яка не підлягає оцінці вимогам технічних регламентів, надати сертифікат відповідності та/або декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а).» Ця вимога суперечить інформації, яка зазначена в листі від Міністерства економіки України : «Будь-яка продукція, що підлягає закупівлі повинна відповідати вимогам нормативних документів чинних в Україні з обов’язковим наданням підтверджуючих документів у вигляді сертифікатів відповідності чи протоколів випробувань здійснених у акредитованих органах оцінки відповідності (випробувальних центрах, лабораторіях, органах з сертифікації). Таким чином, листове флоат–скло повинно відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-122:2009 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови» (EN 572:2004, NEQ).» Тобто підтвердженням відповідності є сертифікат або протокол випробувань.
2. Згідно абзацу другого п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 : «Примітки: Якщо документи (сертифікат відповідності, декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів) надані учасником на торги, мають до закінчення менше ніж 3 місяці, учасник повинен надати лист від органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що продукцію заявлено на сертифікацію». Пункт 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачає будь яких листів від органів оцінки відповідності лише протокол випробувань чи сертифікат.
Враховуючи викладене просимо внести наступні зміни в Додаток 1:
1. абзац перший п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1 викласти в наступній редакції: «1.1 Документи, які підтверджують відповідність продукції: - для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати декларацію про відповідність видану згідно з відповідними технічними регламнтами. - для продукції, яка не підлягає оцінці вимогам технічних регламентів, надати сертифікат відповідності та/або протокол випробувань, про те що товар відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-122:2009 «Будівельні матеріали. Скло листове. Технічні умови» (EN 572:2004, NEQ) та декларацію про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006 (Додаток 1а).
2. Видалити абзац другий п.1.1 Таблиці Документальне підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі Додатку 1: Примітки: Якщо документи (сертифікат відповідності, декларація про відповідність, складена відповідно до вимог технічних регламентів) надані учасником на торги, мають до закінчення менше ніж 3 місяці, учасник повинен надати лист від органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що продукцію заявлено на сертифікацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» ( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, N 27, ст.289 ). Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Таким чином сертифікація є добровільною.
Обов’язкова оцінка продукції передбачена у разі, якщо продукція підлягає під дію вимог технічних регламентах діючих в Україні, та передбачає оцінку відповідності визначену у цих тех. регламентах.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін.
Таким чином сертифікація є добровільною.
Обов’язкова оцінка продукції передбачена у разі, якщо продукція підлягає під дію вимог технічних регламентах діючих в Україні, та передбачає оцінку відповідності визначену у цих тех. регламентах.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для внесення змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-25-003906-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АМВІ груп", Код ЄДРПОУ:45187172
Дата подання: 12 квітня 2024 14:04
Дата подання: 12 квітня 2024 14:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2024 16:04
рішення від 15.04.2024 № 6603.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 16:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 № 7094.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 11:51
рішення від 22.04.2024 № 7094.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АМВІ груп" за процедурою закупівлі — "ПР-24Т-133-ВО скло листове", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-03-25-003906-a.
Дата виконання рішення замовником: 30 травня 2024 14:59
Номер скарги: UA-2024-03-25-003906-a.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС", Код ЄДРПОУ:44677136
Дата подання: 03 травня 2024 17:10
Дата подання: 03 травня 2024 17:10
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Неправомірне рішення щодо обрання переможця (Протокол №3004202423607340 від 30.04.2024р.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2024 16:36
рішення від 07.05.2024 № 8082.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8700.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 15:46
рішення від 16.05.2024 № 8700.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 11:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМВІ груп" |
522 620,10
UAH
|
516 769,88
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" |
530 420,40
UAH
|
516 986,55
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" |
542 120,85
UAH
|
517 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІСТ ЛОУД ГРУП" #37017486 |
Відхилено |
516 986,55
UAH
|
09 квітня 2024 11:49
|
|
ТОВ "АМВІ груп" #45187172 |
Рішення скасоване |
516 769,88
UAH
|
26 квітня 2024 08:39
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" #44677136 |
Рішення скасоване |
517 000,00
UAH
|
26 квітня 2024 08:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 12:48
|
ТОВ "АМВІ груп" #45187172 |
Переможець |
516 769,88
UAH
|
30 квітня 2024 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2024 15:01
|
Договір Скло Амві груп.pdf | укладений |
30 травня 2024 15:00
|