Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)
Очікувана вартість
5 598 216,52 UAH
UA-2024-03-25-003173-a ● 617971b9dd1e436f81d8d38180c662d3
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42751893 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Дмитрук Наталія 380688608049 natalia.dmutryk25@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 13:33 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 13:33 |
Очікувана вартість: | 5 598 216,52 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 991,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151631 кілограм
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 11:20 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc | |
25 березня 2024 11:20 |
ТД.doc | |
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 4 (Проект договору).docx | |
25 березня 2024 11:20 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc | |
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc | |
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 2 (Технiчнi_вимоги).doc |
25 березня 2024 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
ТД.doc
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 4 (Проект договору).docx
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc
|
|||
25 березня 2024 11:20 |
Додаток 2 (Технiчнi_вимоги).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 27 березня 2024 14:46
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:40
Шановний замовник! Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте:» Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, не відносяться до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Не плутайте поняття небезпечний вантаж та небезпечні відходи.
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Вимога
Дата подання: 27 березня 2024 14:56
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:40
Шановний замовник! Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте:
посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо).
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ВІДСУТНЯ інформація щодо конректної кількості працівників які суб'єкт господарювання повинен мати у штаті.
Відповідно до частини 3 та 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Суб'єкти господарювання самостійно визначають кількість працівників, які необхідні для провадження господарської діяльності.
Встановлюючи дані вимоги, ви навмисно дискримінуєте учасників у сфері управління небезпечними відходами, що грубо порушує частину 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання конкуретного середовища та недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до кадрових вимог до провадження господарської діяльності, затверджених Постановою КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен:мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження;призначити відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, вимога, щодо наявності посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) – повністю відповідає чинному законодавству.
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду зазначеного, вимога, щодо наявності посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) – повністю відповідає чинному законодавству.
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2024 19:56
Шановний замовник! У додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте кількість відходів по кожному лікувальному підрозділу, але не зазначаєте конкретні відходи. Яким чином учасникам зрозуміти чи мають вони право брати участь у закупівлі?
Ліцензії видаються на кожен вид відходів, однин ліцензіат має право видяляти певний вид відходів, а інший ні. Вимагаємо внести зміни до таблиці Додатку 2 до тендерної документації - зазначити точний вид відходів та орієнтовну кількість цих відходів,які будуть закладатися у договорі.
Також звертаємо увагу, що при визначенні коду відходів за національним переліком відходів, небхідно класифікувати їх за кодами із зірочкою "*" , адже Міндовкілля видає ліцензії лише на ці коди. Ві можете впевнитися в цьому в реєстрі ліцензіатів, на сайті Міндовкілля.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У тендерній документації визначено як конкретний вид відходів, а саме медичні відходи категорії В у відповідності до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким керується у своїй діяльності Замовник так і їх кількість.
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2024 19:56
Шановний замовник! У додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте кількість відходів по кожному лікувальному підрозділу, але не зазначаєте конкретні відходи. Яким чином учасникам зрозуміти чи мають вони право брати участь у закупівлі?
Ліцензії видаються на кожен вид відходів, однин ліцензіат має право видяляти певний вид відходів, а інший ні. Вимагаємо внести зміни до таблиці Додатку 2 до тендерної документації - зазначити точний вид відходів та орієнтовну кількість цих відходів,які будуть закладатися у договорі.
Також звертаємо увагу, що при визначенні коду відходів за національним переліком відходів, небхідно класифікувати їх за кодами із зірочкою "*" , адже Міндовкілля видає ліцензії лише на ці коди. Ві можете впевнитися в цьому в реєстрі ліцензіатів, на сайті Міндовкілля.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У тендерній документації визначено як конкретний вид відходів, а саме медичні відходи категорії В у відповідності до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким керується у своїй діяльності Замовник так і їх кількість.
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-25-003173-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 09 травня 2024 09:52
ВИМОГА до Уповноваженої особи
Вих. №13т
Від 09.05.2024 року
Уповноваженій особі
КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА)
ВИМОГА.
Протокольним рішенням № 393 від 07.05.2024 р. Уповноваженою особою в процедурі закупівлі за № UA-2024-03-25-003173-a було відхилено пропозицію ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. В Протоколі відхилення було зазначено про відсутність підписів сторін на окремих сторінках договору.
В тендерній документації вимагалось надати завірену копію договору оренди спецтранспорту. Нами було виконало Вашу вимогу та надано належно завірений договір оренди спецтранспорту. Уповноважена особа публічних закупівель не має права та повноважень визначення дійсності договорів, оцінки встановлення за нами прав та обов'язків. Тобто не є слідчим, судовим або іншим компетентним на це органом. Разом з тим, завірена копія договору не має обов’язку містити підписи сторін. Це копія документа. Зокрема відповідно до НАКАЗУ Мінюсту від 18.06.2015 р. № 1000/5: копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак; копія набуває юридичної сили у разі її засвідчення в установленому порядку. Також, в процесі розгляду останнього договору не враховується факт виникнення зобов’язань за ним, а лише безпідставно зазначається про недійсність прав та обов’язків. Що свідчить про відсутність всебічного розгляду документа та упередженість.
В супереч законодавчо передбаченої процедури розгляду пропозицій Уповноважена особа не зверталася за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, дії Уповноваженої особи КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) місять ознаки порушень низки законодавчих актів України, шкодять репутації нашого підприємства та дискредитують систему публічних закупівель.
Перелічені незаконні дії, додатково підтверджується Рішенням Комісії №7306-р/пк-пз від 24.04.2024 р., згідно з яким КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) порушив вимоги пункту 44 Особливостей та його було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Відповідно до вказаного, Ваші дії містять ознаки перевищення службових повноважень в частині: оцінки дійсності документів, публічного звинувачення в недійсності документів, врахування при розгляді нашої пропозиції відсутності документів які не вимагались тендерною документацією (актів приймання-передачі) і саме головне наявні ознаки корупційної складової та направленість закупити послуги за завищеними цінами.
Посилаючись на вище зазначене для уникнення скрутних становищ ми пропонуємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
2. Здійснити належний розгляд пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
У випадку якщо Ви проігноруєте дану вимогу ми будемо вимушені звернутись до відповідних компетентних установ та служб, які здійснять належну оцінку Ваших дій, в тому числі передбачених зокрема: ст.364,365 ККУ, ч.4 ст. 32 КУ, ст. 277 ЦКУ, ст.297 ЦКУ. А також задіємо всі інструменти для відновлення своїх законних прав.
Дякуємо за увагу та будемо чекати відповідь не пізніше ніж 10.05.2024 року.
Розгорнути
Згорнути
Від 09.05.2024 року
Уповноваженій особі
КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА)
ВИМОГА.
Протокольним рішенням № 393 від 07.05.2024 р. Уповноваженою особою в процедурі закупівлі за № UA-2024-03-25-003173-a було відхилено пропозицію ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. В Протоколі відхилення було зазначено про відсутність підписів сторін на окремих сторінках договору.
В тендерній документації вимагалось надати завірену копію договору оренди спецтранспорту. Нами було виконало Вашу вимогу та надано належно завірений договір оренди спецтранспорту. Уповноважена особа публічних закупівель не має права та повноважень визначення дійсності договорів, оцінки встановлення за нами прав та обов'язків. Тобто не є слідчим, судовим або іншим компетентним на це органом. Разом з тим, завірена копія договору не має обов’язку містити підписи сторін. Це копія документа. Зокрема відповідно до НАКАЗУ Мінюсту від 18.06.2015 р. № 1000/5: копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак; копія набуває юридичної сили у разі її засвідчення в установленому порядку. Також, в процесі розгляду останнього договору не враховується факт виникнення зобов’язань за ним, а лише безпідставно зазначається про недійсність прав та обов’язків. Що свідчить про відсутність всебічного розгляду документа та упередженість.
В супереч законодавчо передбаченої процедури розгляду пропозицій Уповноважена особа не зверталася за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, дії Уповноваженої особи КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) місять ознаки порушень низки законодавчих актів України, шкодять репутації нашого підприємства та дискредитують систему публічних закупівель.
Перелічені незаконні дії, додатково підтверджується Рішенням Комісії №7306-р/пк-пз від 24.04.2024 р., згідно з яким КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) порушив вимоги пункту 44 Особливостей та його було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Відповідно до вказаного, Ваші дії містять ознаки перевищення службових повноважень в частині: оцінки дійсності документів, публічного звинувачення в недійсності документів, врахування при розгляді нашої пропозиції відсутності документів які не вимагались тендерною документацією (актів приймання-передачі) і саме головне наявні ознаки корупційної складової та направленість закупити послуги за завищеними цінами.
Посилаючись на вище зазначене для уникнення скрутних становищ ми пропонуємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
2. Здійснити належний розгляд пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
У випадку якщо Ви проігноруєте дану вимогу ми будемо вимушені звернутись до відповідних компетентних установ та служб, які здійснять належну оцінку Ваших дій, в тому числі передбачених зокрема: ст.364,365 ККУ, ч.4 ст. 32 КУ, ст. 277 ЦКУ, ст.297 ЦКУ. А також задіємо всі інструменти для відновлення своїх законних прав.
Дякуємо за увагу та будемо чекати відповідь не пізніше ніж 10.05.2024 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2024 17:27
Шановний Учаснику, відповідно до п. 9 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Замовник вимагав надання: «Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів»
Оскільки тендерна пропозиція не містила документів які підтверджують наявність спецтранспорту в Учасника Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
Учасником між іншим надано договір оренди який відповідно до умов самого ж договору є недійсним та не встановлює яких-небудь прав та обов’язків для Сторін договору.
Апелювання щодо не врахування факту виникнення зобов’язань є безпідставними оскільки Учасником не надано актів приймання передачі транспортних засобів які б свідчили про фактичне виконання договору.
В підсумку Учасником не підтверджено належним чином наявність спецтранспорту та не виконана вимога про усунення невідповідностей.
Відповідно Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
У випадку незгоди з рішенням Замовника Учасник має право оскаржити рішенння Замовника до органу оскарження.
Оскільки тендерна пропозиція не містила документів які підтверджують наявність спецтранспорту в Учасника Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
Учасником між іншим надано договір оренди який відповідно до умов самого ж договору є недійсним та не встановлює яких-небудь прав та обов’язків для Сторін договору.
Апелювання щодо не врахування факту виникнення зобов’язань є безпідставними оскільки Учасником не надано актів приймання передачі транспортних засобів які б свідчили про фактичне виконання договору.
В підсумку Учасником не підтверджено належним чином наявність спецтранспорту та не виконана вимога про усунення невідповідностей.
Відповідно Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
У випадку незгоди з рішенням Замовника Учасник має право оскаржити рішенння Замовника до органу оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-25-003173-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-25-003173-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 12 квітня 2024 14:44
Дата подання: 12 квітня 2024 14:44
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 16:27
рішення від 16.04.2024 №6706.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 16:26
інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2024 №7306.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 13:57
рішення від 24.04.2024 №7306.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 14:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС |
4 185 015,60
UAH з ПДВ
|
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
4 545 897,38
UAH з ПДВ
|
3 627 912,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
5 504 205,30
UAH з ПДВ
|
5 367 737,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Еко Нова |
5 458 716,00
UAH з ПДВ
|
5 458 716,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Відхилено |
3 627 912,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 17:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Рішення скасоване |
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 13:46
|
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Рішення скасоване |
5 367 737,40
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 13:46
|
|
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС #38234621 |
Відхилено |
3 627 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 13:50
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
5 367 737,40
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 14:49
|