Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)
Очікувана вартість
5 598 216,52 UAH
UA-2024-03-25-003173-a 617971b9dd1e436f81d8d38180c662d3
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрук Наталія

380688608049 natalia.dmutryk25@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Дмитрук Наталія
380688608049
natalia.dmutryk25@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2024 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 02 квітня 2024 13:33
Початок аукціону: 02 квітня 2024 13:33
Очікувана вартість: 5 598 216,52 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 991,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
151631 кілограм
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 березня 2024 11:17

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

25 березня 2024 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 11:20
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
25 березня 2024 11:20
ТД.doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 4 (Проект договору).docx
25 березня 2024 11:20
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 2 (Технiчнi_вимоги).doc
25 березня 2024 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 11:20
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).doc
25 березня 2024 11:20
ТД.doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 4 (Проект договору).docx
25 березня 2024 11:20
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту).doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc
25 березня 2024 11:20
Додаток 2 (Технiчнi_вимоги).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 27 березня 2024 14:46
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:40
Шановний замовник! Відповідно до пункту 9 Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте:» Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О. Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами: - змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання; - транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL - транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1); - транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3. Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, не відносяться до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями». Не плутайте поняття небезпечний вантаж та небезпечні відходи. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.

Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Вимога
Дата подання: 27 березня 2024 14:56
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:40
Шановний замовник! Відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте: посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо). Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ВІДСУТНЯ інформація щодо конректної кількості працівників які суб'єкт господарювання повинен мати у штаті. Відповідно до частини 3 та 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Суб'єкти господарювання самостійно визначають кількість працівників, які необхідні для провадження господарської діяльності. Встановлюючи дані вимоги, ви навмисно дискримінуєте учасників у сфері управління небезпечними відходами, що грубо порушує частину 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання конкуретного середовища та недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до кадрових вимог до провадження господарської діяльності, затверджених Постановою КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен:мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження;призначити відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).
Відповідно до умов ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

З огляду зазначеного, вимога, щодо наявності посадових осіб (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) – повністю відповідає чинному законодавству.
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2024 19:56
Шановний замовник! У додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте кількість відходів по кожному лікувальному підрозділу, але не зазначаєте конкретні відходи. Яким чином учасникам зрозуміти чи мають вони право брати участь у закупівлі? Ліцензії видаються на кожен вид відходів, однин ліцензіат має право видяляти певний вид відходів, а інший ні. Вимагаємо внести зміни до таблиці Додатку 2 до тендерної документації - зазначити точний вид відходів та орієнтовну кількість цих відходів,які будуть закладатися у договорі. Також звертаємо увагу, що при визначенні коду відходів за національним переліком відходів, небхідно класифікувати їх за кодами із зірочкою "*" , адже Міндовкілля видає ліцензії лише на ці коди. Ві можете впевнитися в цьому в реєстрі ліцензіатів, на сайті Міндовкілля. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У тендерній документації визначено як конкретний вид відходів, а саме медичні відходи категорії В у відповідності до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким керується у своїй діяльності Замовник так і їх кількість.
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 10:49
Дата відповіді: 30 березня 2024 19:56
Шановний замовник! У додатку 2 до тендерної документації ви зазначаєте кількість відходів по кожному лікувальному підрозділу, але не зазначаєте конкретні відходи. Яким чином учасникам зрозуміти чи мають вони право брати участь у закупівлі? Ліцензії видаються на кожен вид відходів, однин ліцензіат має право видяляти певний вид відходів, а інший ні. Вимагаємо внести зміни до таблиці Додатку 2 до тендерної документації - зазначити точний вид відходів та орієнтовну кількість цих відходів,які будуть закладатися у договорі. Також звертаємо увагу, що при визначенні коду відходів за національним переліком відходів, небхідно класифікувати їх за кодами із зірочкою "*" , адже Міндовкілля видає ліцензії лише на ці коди. Ві можете впевнитися в цьому в реєстрі ліцензіатів, на сайті Міндовкілля. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! У тендерній документації визначено як конкретний вид відходів, а саме медичні відходи категорії В у відповідності до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким керується у своїй діяльності Замовник так і їх кількість.
Також відповідно до п. 7 Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Замовником вимагає надати у складі пропозиції сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-03-25-003173-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 09 травня 2024 09:52
ВИМОГА до Уповноваженої особи
Вих. №13т
Від 09.05.2024 року
Уповноваженій особі
КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА)
ВИМОГА.
Протокольним рішенням № 393 від 07.05.2024 р. Уповноваженою особою в процедурі закупівлі за № UA-2024-03-25-003173-a було відхилено пропозицію ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. В Протоколі відхилення було зазначено про відсутність підписів сторін на окремих сторінках договору.
В тендерній документації вимагалось надати завірену копію договору оренди спецтранспорту. Нами було виконало Вашу вимогу та надано належно завірений договір оренди спецтранспорту. Уповноважена особа публічних закупівель не має права та повноважень визначення дійсності договорів, оцінки встановлення за нами прав та обов'язків. Тобто не є слідчим, судовим або іншим компетентним на це органом. Разом з тим, завірена копія договору не має обов’язку містити підписи сторін. Це копія документа. Зокрема відповідно до НАКАЗУ Мінюсту від 18.06.2015 р. № 1000/5: копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак; копія набуває юридичної сили у разі її засвідчення в установленому порядку. Також, в процесі розгляду останнього договору не враховується факт виникнення зобов’язань за ним, а лише безпідставно зазначається про недійсність прав та обов’язків. Що свідчить про відсутність всебічного розгляду документа та упередженість.
В супереч законодавчо передбаченої процедури розгляду пропозицій Уповноважена особа не зверталася за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином, дії Уповноваженої особи КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) місять ознаки порушень низки законодавчих актів України, шкодять репутації нашого підприємства та дискредитують систему публічних закупівель.
Перелічені незаконні дії, додатково підтверджується Рішенням Комісії №7306-р/пк-пз від 24.04.2024 р., згідно з яким КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» ВО КМР (КМДА) порушив вимоги пункту 44 Особливостей та його було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Відповідно до вказаного, Ваші дії містять ознаки перевищення службових повноважень в частині: оцінки дійсності документів, публічного звинувачення в недійсності документів, врахування при розгляді нашої пропозиції відсутності документів які не вимагались тендерною документацією (актів приймання-передачі) і саме головне наявні ознаки корупційної складової та направленість закупити послуги за завищеними цінами.
Посилаючись на вище зазначене для уникнення скрутних становищ ми пропонуємо:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
2. Здійснити належний розгляд пропозиції ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.

У випадку якщо Ви проігноруєте дану вимогу ми будемо вимушені звернутись до відповідних компетентних установ та служб, які здійснять належну оцінку Ваших дій, в тому числі передбачених зокрема: ст.364,365 ККУ, ч.4 ст. 32 КУ, ст. 277 ЦКУ, ст.297 ЦКУ. А також задіємо всі інструменти для відновлення своїх законних прав.
Дякуємо за увагу та будемо чекати відповідь не пізніше ніж 10.05.2024 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2024 17:27
Шановний Учаснику, відповідно до п. 9 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю Замовник вимагав надання: «Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів»
Оскільки тендерна пропозиція не містила документів які підтверджують наявність спецтранспорту в Учасника Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
Учасником між іншим надано договір оренди який відповідно до умов самого ж договору є недійсним та не встановлює яких-небудь прав та обов’язків для Сторін договору.
Апелювання щодо не врахування факту виникнення зобов’язань є безпідставними оскільки Учасником не надано актів приймання передачі транспортних засобів які б свідчили про фактичне виконання договору.
В підсумку Учасником не підтверджено належним чином наявність спецтранспорту та не виконана вимога про усунення невідповідностей.
Відповідно Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію.
У випадку незгоди з рішенням Замовника Учасник має право оскаржити рішенння Замовника до органу оскарження.

Документи подані скаржником

09 травня 2024 09:52
Уповноваженій особі.pdf
09 травня 2024 09:52
Уповноваженій особі.pdf.p7s

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-25-003173-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Скарга на умови тендерної документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2024-03-25-003173-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:38234621
Дата подання: 12 квітня 2024 14:44
Скарга
на рішення замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2024 16:27
рішення від 16.04.2024 №6706.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 16:26
рішення від 24.04.2024 №7306.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2024 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»

Документи подані скаржником

29 березня 2024 16:38
Накази Терліна Д.В..pdf

Документи подані скаржником

12 квітня 2024 13:57
Додаток 1 (Квалiфiкацiя).doc
12 квітня 2024 13:57
Документи пропозиції.pdf
12 квітня 2024 13:57
Проткол 286.pdf
12 квітня 2024 13:57
Скарга текст.docx
12 квітня 2024 13:57
Скарга.pdf
12 квітня 2024 13:57
Скарга.pdf.p7s
12 квітня 2024 13:57
ТД.doc
12 квітня 2024 13:58
Електронний підпис
22 квітня 2024 09:52
Заперечення.pdf
22 квітня 2024 09:52
Заперечення.pdf.p7s

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2024 16:26
рішення від 16.04.2024 №6706.pdf
29 квітня 2024 13:46
рішення від 24.04.2024 №7306.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 4 185 015,60
UAH з ПДВ
3 627 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" 4 545 897,38
UAH з ПДВ
3 627 912,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 5 504 205,30
UAH з ПДВ
5 367 737,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ Еко Нова 5 458 716,00
UAH з ПДВ
5 458 716,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 травня 2024 20:13
Електронний підпис
02 травня 2024 20:13
Лист пояснення.pdf.p7s
02 травня 2024 20:13
Лист пояснення.pdf
01 квітня 2024 18:12
Електронний підпис
01 квітня 2024 18:12
Електронний підпис
01 квітня 2024 18:12
Електронний підпис
01 квітня 2024 18:12
Електронний підпис
01 квітня 2024 18:11
8.Довідка про абз.14 п.47.pdf
01 квітня 2024 18:11
19.Лист про вимоги.pdf.p7s
01 квітня 2024 18:11
9.Технічні вимоги.pdf
01 квітня 2024 18:11
5.Довідка про мтб.pdf.p7s
01 квітня 2024 18:11
Проект договору.pdf
01 квітня 2024 18:11
19.Лист про вимоги.pdf
01 квітня 2024 18:11
9.Технічні вимоги.pdf.p7s
01 квітня 2024 18:11
10.Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2024 18:11
Проект договору.pdf.p7s
01 квітня 2024 18:11
5.Довідка про мтб.pdf

Публічні документи

08 квітня 2024 15:47
Електронний підпис
08 квітня 2024 15:47
Обгрунтування.pdf.p7s
08 квітня 2024 15:47
Обгрунтування.pdf
01 квітня 2024 17:33
Електронний підпис
01 квітня 2024 17:33
Електронний підпис
01 квітня 2024 17:33
Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2024 17:33
Техумови.pdf
01 квітня 2024 17:33
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
ISO 14001_.pdf
01 квітня 2024 17:33
Довідка бенефіціар.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
ISO 45001_.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Довідка бенефіціар.pdf
01 квітня 2024 17:33
ISO 14001_.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Довідка абзац 14 п. 47.pdf
01 квітня 2024 17:33
Диплом еколог (2).pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
ISO 9001_.pdf
01 квітня 2024 17:33
Договір поставки.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
ISO 45001_.pdf
01 квітня 2024 17:33
Диплом еколог (2).pdf
01 квітня 2024 17:33
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf
01 квітня 2024 17:33
Довідка абзац 14 п. 47.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Техумови.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Гарантійний лист тара.pdf
01 квітня 2024 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2024 17:33
Договір поставки.pdf
01 квітня 2024 17:33
ISO 9001_.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Довкілля.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 квітня 2024 17:33
Довкілля.pdf

Публічні документи

14 травня 2024 17:29
Електронний підпис
14 травня 2024 17:29
цінова пропозиція.PDF
14 травня 2024 17:14
Електронний підпис
14 травня 2024 17:14
Статут + опис 27.01.2023.pdf
14 травня 2024 17:14
протокол №30 від 04.04.2018.pdf
14 травня 2024 17:14
Довідка (71).zip
14 травня 2024 17:14
Довідка (70).zip
14 травня 2024 17:14
Витяг УЕП 13.05.2024 (1).pdf
14 травня 2024 17:14
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2024 17:14
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
01 квітня 2024 11:43
Електронний підпис
01 квітня 2024 11:43
Електронний підпис
01 квітня 2024 11:43
8.2 UA.024.C.0125-24.pdf
01 квітня 2024 11:43
18. Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2024 11:43
6. тех вимоги.PDF
01 квітня 2024 11:43
2. п. 47 Особливостей.pdf
01 квітня 2024 11:43
19. Витяг УЕП 18.03.2024.pdf
01 квітня 2024 11:43
4. проект договору.PDF
01 квітня 2024 11:43
31. тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2024 11:43
8.10 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf
01 квітня 2024 11:43
23. Статут + опис 27.01.2023.pdf

Публічні документи

01 квітня 2024 18:40
Електронний підпис
01 квітня 2024 18:31
Статут Еко Нова 2024р.pdf
01 квітня 2024 18:31
Св-во ПДВ.pdf
01 квітня 2024 18:31
виписка Еко 2 ст 2024р.jpg
01 квітня 2024 18:31
032 Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2024 18:31
031 Дитяча праця.pdf
01 квітня 2024 18:31
030 Довідка санкції.pdf
01 квітня 2024 18:31
виписка Еко 1 ст 2024р.jpg
01 квітня 2024 18:31
017 Лист згода договору.pdf
01 квітня 2024 18:31
027 Довідка не банкрут.pdf
01 квітня 2024 18:31
014 Пакування.pdf
01 квітня 2024 18:31
019 Довідка абзац 14 п.47.pdf
01 квітня 2024 18:31
018 Проект договору.pdf
01 квітня 2024 18:31
002 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ Еко Нова

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
#38469527
Відхилено
3 627 912,00
UAH з ПДВ
11 квітня 2024 17:07
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2024 00:00
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
Рішення скасоване 3 627 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2024 13:46
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Рішення скасоване 5 367 737,40
UAH з ПДВ
02 травня 2024 13:46
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС
#38234621
Відхилено 3 627 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 13:50
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 5 367 737,40
UAH з ПДВ
14 травня 2024 14:49

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

11 квітня 2024 17:06
Електронний підпис
11 квітня 2024 17:05
Протокол 293.pdf

Документи

08 квітня 2024 15:20
Електронний підпис
08 квітня 2024 15:19
Проткол 286.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 9 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. У складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутня довідка про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно привести документи у відповідності до вимог п.9 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів; Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів.

Документи

07 травня 2024 16:07
Електронний підпис
07 травня 2024 16:05
Протокол 393.pdf

Документи

14 травня 2024 14:49
Довідка НАЗК
14 травня 2024 14:48
Електронний підпис
14 травня 2024 14:48
Протокол 411.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2024 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
5 367 737,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2024 14:49
Довідка НАЗК
14 травня 2024 14:48
Електронний підпис
14 травня 2024 14:48
Протокол 411.pdf