Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2024-03-25-001953-a ● 41030228dc6c4f5a84dfe310b9986613
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницький міський перинатальний центр" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004746 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Івана Пулюя буд.6 |
Контактна особа: |
Вандоляк Зоряна Анатоліївна +380382670313 kmprce@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 12:00 |
Очікувана вартість: | 590 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника: відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій (біологічні відходи, плацента)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Пулюя Івана,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10000 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника: відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Пулюя Івана,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
100 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника: лікарські препарати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Пулюя Івана,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
300 кілограм
Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника: люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Пулюя Івана,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з управління небезпечними відходами та комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 10:26 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги.docx | |
25 березня 2024 10:26 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
25 березня 2024 10:26 |
Додаток 1 Форма тендерної пропозиції.docx | |
25 березня 2024 10:26 |
Тендерна документація.docx | |
25 березня 2024 10:26 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 13:03
Дата відповіді: 01 квітня 2024 09:46
Шановний замовник! Відповідно до пункту 1.5.2 Додатку 4 до Тендерної документації Ви вимагаєте:» Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДОКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.
Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:
- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;
- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL
- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);
- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.
Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та O. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».
Не плутайте поняття небезпечний вантаж та небезпечні відходи.
Вимагаємо видалити вимогу щодо надання у складі пропозиції «Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Відповідно до технологічних вимог провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, Суб’єкти господарювання для здійснення операцій з управління небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом із документами, що дають можливість її ідентифікувати, та документами, що підтверджують право власності або оренди на зазначену матеріально-технічну базу), ситуативну карту-схему розташування виробничих площ об’єкта оброблення небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база повинна працювати відповідно до правил технічної експлуатації об’єктів оброблення відходів, затверджених Міндовкіллям.
Статтею 7 Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності»
закріплено, що ліцензуванню підлягають, серед інших, такі види господарської діяльності:
поводження з небезпечними відходами, перевезення небезпечних вантажів та небезпечних
відходів автомобільним транспортом.
Відповідно до п.5 Розділу І ПРАВИЛ дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані.
Отже вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів – є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Вимога
Дата подання: 29 березня 2024 13:14
Дата відповіді: 01 квітня 2024 09:47
Шановний замовнику! У додатку 4 до Тендерної документації у пункті 6.4. ви зазначаєте: Залучення субпідрядних організацій забороняється.! Надати гарантійний лист у довільній формі.
Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
За даною дискримінаційною вимогою було рішення АМКУ №2836-р/пк-пз від 08.03.2023 р., по закупівлі UA-2023-02-22-001854-a «Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С» ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради , в якій АКМУ, у пункті 4, зазначив, що відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (…)
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив вимоги абзацу другого частини третьої статті 16 Закону.
АМКУ зобов’язав замовника внести зміни до Документації в цій частині.
На майбутню вашу відповідь у форматі «Враховуючи зазначене, Замовник, як відповідальна до законодавства особа – зацікавлений, щоб учасник був кінцевим надавачем послуг.» повідомляємо наступне:
За якість послуг перед Замовником відповідає УЧАСНИК (виконавець за договором). Тому достаньо вимагати від учасників гарантійного листа щодо того, щор учасник несе повну відповідальність у випадку порушення чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами.
Наразі на ринку управління небезпечними відходами відбувається монополізація ринку, усім відомою компанією.
Задля дотримання вимог статті 5 ЗУ Про публічні закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобіганню корупційним діям та зловживанням вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, задля виправлення порушень законодавства які виникли при її складанні Тендерної документації.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне!
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, які становлять загрозу навколишньому середовищу.
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами; забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів; забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами.
Враховуючи зазначене, Замовник, як відповідальна до законодавства особа – зацікавлений, щоб учасник був кінцевим надавачем послуг.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне!
Звертаємо вашу увагу, що предметом закупівлі є небезпечні відходи, які становлять загрозу навколишньому середовищу.
Відповідно до ст.17 ЗУ «Про управління відходами», Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані дотримуватися вимог щодо збирання, перевезення та оброблення відходів, встановлених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами; забезпечувати здійснення операцій з оброблення відходів на об’єктах оброблення відходів; забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами.
Враховуючи зазначене, Замовник, як відповідальна до законодавства особа – зацікавлений, щоб учасник був кінцевим надавачем послуг.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду вищевикладеного – відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
516 450,00
UAH з ПДВ
|
516 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
516 450,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 10:24
|
Договір 123.pdf | укладений |
16 квітня 2024 10:21
|