Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону, відбір зразків – кернів асфальтобетонного покриття, визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону для виконанні дорожньо – ремонтних робіт на об’єктах ШЕУ Солом’янського району м. Києва
Очікувана вартість
181 311,00 UAH
UA-2024-03-25-001033-a ● 09c286490ef24628afd2f270fe13af9d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Вільхова Яна Леонідівна 380442490990,380981690762 yvilkhova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2024 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 181 311,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 906,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71610000-7: Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Визначення фізико – механічних показників якості асфальтобетону (щільність, водонасичення, границя міцності при стиску при +20С та +50С, гранулометричний склад та вміст в’яжучого)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
27 послуга
Відбір зразків-кернів асфальтобетонного покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
8 послуга
Визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону лабораторним методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71610000-7 — Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 09:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 09:44 |
Додаток 4 Проект договору.doc | |
25 березня 2024 09:44 |
ТД керни.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 28 березня 2024 13:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:31
Вітаю! Зорієнтуйте будь ласка, який саме договір вважається Замовником аналогічним - за показником четвертої цифри ДК, чи виконання аналогічних послуг? До прикладу, чи вважатиме Замовник достатнім підтвердженням аналогічного досвіду договір по наданню послуг щодо проведення лабораторного супроводу при виконанні будівельних робіт, код за ДК 021:2015 - 73110000-6 (дослідницькі послуги), а саме: визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетон, бетон, цегла та т.п.); або 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань ( проведення лабораторного супроводу)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Аналогічним договором буде вважатися договір, в якому виконувалися аналогічні послуги. Проведення лабораторного супроводу не є аналогічним договором, оскільки Замовник не закуповує в даній закупівлі лабораторний супровід.
Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Дата подання: 29 березня 2024 14:03
Дата відповіді: 29 березня 2024 17:00
Ми маємо намір взяти участь у закупівлі.
Відповідно до пункту 54 Особливостей, які були затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Керуючись пунктом 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Абзацом 2 Пункту 1 Розділу 2 Тендерної документації встановлено вимогу - «Лабораторія повинна бути атестована на підставі Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", відповідати критеріям атестації вимірювальних лабораторій відповідно до вимог Правил уповноваження та атестації в державній метрологічній системі – підтверджується шляхом надання у складі пропозиції СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ. ». Доводимо до Вашого відома, що Правила уповноваження та атестації у державній метрологічній системі втратили чинність, тому посилання на них не є обґрунтованим та нормативно правильним. Також, повідомляємо, що послуги, які є предметом закупівлі не є сферою законодавчо регульованої метрології – стаття 3 Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність". Надавати послуги, які є предметом закупівлі мають право лабораторії, що виконують метрологічні роботи поза межами державного метрологічного нагляду, для яких атестація не є обов’язковою процедурою. Отримати Свідоцтво про атестацію до закінчення строку подання тендерних пропозицій, також, не є можливим, адже цей строк не може складати менше 45 робочих днів.
Тому, зазначена вимога документації дискримінує нас та призводить до неможливості нашої участі в процедурі закупівлі, оскільки ми не маємо Свідоцтва про атестацію (адже не зобов’язані його отримувати), а для його отримання обмеженні строком подання тендерних пропозицій, проте маємо інші документи, які підтверджують наші вимірювальні можливості.
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що унеможливлює нашу участь, адже містить вимогу, яка не закріплена чинним законодавством України.
У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації в частині вимоги надання Свідоцтва про атестацію у складі тендерної пропозиції та закріпити можливість надання альтернативних документів, які підтверджують вимірювальні можливості.
Інакше ми змушені будемо звернутися зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі, оскільки згадана вимога є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перевіривши вказану вами інформації, Замовник не знайшов підтвердження. Окрім того, відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) |
155 200,10
UAH з ПДВ
|
155 200,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) #26199708 |
Переможець |
155 200,10
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 11:29
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 квітня 2024 11:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
Комунальне підприємство "Київблагоустрій" виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) #26199708 |
155 200,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 08:22
|
Договір 112.pdf | укладений |
09 квітня 2024 08:20
|