Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
крупа гречана, рис шліфований, крупа булгур, крупа горохова, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа перлова, крупа вівсяна, крупа пшоняна
Очікувана вартість
1 487 000,00 UAH
UA-2024-03-24-000088-a ● e4bf4cb196b644378b1f3857dae1c622
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3017 |
Код ЄДРПОУ: | 39309315 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Ольга Альошина +380634635412 o.alyoshina@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2024 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 487 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 435,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Закупівля здійснюється на підставі п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12000 кілограм
крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
12000 кілограм
рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
5000 кілограм
крупа булгур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа горохова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
4000 кілограм
крупа пшоняна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться за фактично отриманий Товар та здійснюється Покупцем на розрахунковий рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Товару шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України згідно накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2024 11:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2024 11:38 |
Оголошення.docx | |
24 березня 2024 11:38 |
Додаток 5 до оголошення.docx | |
24 березня 2024 11:38 |
Додаток 3 до оголошення.docx | |
24 березня 2024 11:38 |
Додаток 4 до оголошення.docx | |
24 березня 2024 11:38 |
Додаток 2 до оголошення.docx | |
24 березня 2024 11:38 |
Додаток 1 до оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 25 березня 2024 13:14
Дата відповіді: 26 березня 2024 09:33
Доброго дня, шановний Замовник. Скільки поставок товару вами планується до кінця року? Або чи є можливість поставити товар однією чи двома поставками?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Постачання товару розраховане від залежності потреби Замовника. У зв’язку з цим, постачання товару здійснюється відповідно до заявки (за телефоном або письмово) в дні та часи визначені Покупцем та немає можливості поставити товар однією чи двома поставками.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-24-000088-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ", Код ЄДРПОУ:45129278
Дата подання: 08 квітня 2024 19:12
Щодо дискваліфікації
Шановний Замовник, відповідно до Протоколу відхилення жоден з пунктів не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не призодить до його заміни, тому звертаємось до Вас до перегляду нашої пропозиції з урахуванням п. 14.2. Оголошення та чинного Законодавства, а сам: "У разі виявлення замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178."
Розгорнути
Згорнути
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 квітня 2024 20:48
Шановний Учасник, відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником визначено в рішенні про відхилення пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮА ТОРГПРОМ» підстави такого відхилення. Уважно вивчивши пропозицію Учасника, вимоги чинного законодавства, Замовник дійшов висновку, що вказані невідповідності стосуються саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, які не підлягають виправленню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮА ТОРГПРОМ" #45129278 |
Відхилено |
1 468 320,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 16:57
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій