Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Очікувана вартість
20 019 525,00 UAH
UA-2024-03-23-000566-a 36e1c670aaf944828b5282a0ca7095b3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Валеріївна Коротич

+380932784098 r.voroh@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3018 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 39806952
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Руслана Валеріївна Коротич
+380932784098
r.voroh@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2024 21:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2024 01:00
Початок аукціону: 08 квітня 2024 11:41
Очікувана вартість: 20 019 525,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 097,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії, виданої банком. Зміст наданої Учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Будівництво *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2024
ДК 021:2015: 45216000-4 — Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами по мірі виконання робіт та в межах фактичних надходжень на розрахункові рахунки Замовника. Проміжні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює при умові надходження коштів із джерела фінансування, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 7 робочих днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та № КБ-3. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник повинен надати забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії, виданої банком. Зміст наданої Учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.

Сума забезпечення: 100000 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: забезпечення пропозиції у формі електронної гарантії
Вимоги до документу: згідно п. 11 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: банківська гарантія
Вимоги до документу: згідно п. 12 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
27 березня 2024 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 17:16
Оголошення зі змінами 20 019 525.doc
23 березня 2024 21:26
Оголошення будівництво 20 019 525.doc
27 березня 2024 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2024 21:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 17:16
Оголошення зі змінами 20 019 525.doc
23 березня 2024 21:26
Оголошення будівництво 20 019 525.doc
23 березня 2024 21:20
Оголошення будівництво 20 019 525.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимоги ДСТУ ISO 37001:2018
Дата подання: 26 березня 2024 17:58
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:05
Відповідно до вимог п.9.1. Учасники мають надати" Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Перелічені сертифікат мають бути чинними на момент подачі документів пропозиції та видані на ім’я Учасника атестованим в НААУ органом сертифікації, у зв’язку з чим додатково надати копію атестату про акредитацію разом із сферою акредитації органу сертифікації." В Україні відсутні органи сертифікації, сфера акредитації яких включає ДСТУ ISO 37001:2018. Тобто орган сертифікації акредитований НААУ, однак сфера акредитації не включає ДСТУ ISO 37001:2018. Звертаємося до Замовника надати роз'яснення, чи буде відповідати вимогам оголошення надання сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018, який виданий органом сертифікації НААУ однак сфера акредитації органу сертифікації не містить відповідного стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 ? Дякуємо за
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дослідивши Ваше питання та враховуючи викладений в ньому зміст повідомляємо, що відповідно до пункту 9.1. Форми 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт вбачається наступне: «Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Перелічені сертифікати мають бути чинними на момент подачі документів пропозиції та видані на ім’я Учасника атестованим в НААУ органом сертифікації, у зв’язку з чим додатково надати копію атестату про акредитацію разом із сферою акредитації органу сертифікації».
Таким чином, Замовник має отримати від учасника мінімум чотири документи:
1) сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
2) сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT);
3) атестат акредитації органу з оцінки відповідності (органу сертифікації) виданий національним агентством акредитації України;
4) невід’ємну частину атестату акредитації органу з оцінки відповідності (органу сертифікації) – сфера акредитації.
Додатковими умовами до вказаних чотирьох документів є те що сертифікати повинні бути чинними на момент їхнього подання в складі пропозиції, а також повинні бути виданні на ім’я учасника закупівлі.
Інших вимог чи додаткових умов згідно пункту 9.1. за Формою 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт Замовник не вимагає.
Технічне завдання
Дата подання: 26 березня 2024 22:00
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:08
Доброго вечора ще раз, переглянувши технічне завдання мусимо уточнити чи достатньо інформації відображено в Додатку №2 до документації, щоб учасник міг коректно скласти свою договірну ціну. Бо на наш погляд така інформація (технічне завдання) має бути більш деталізованою, адже Настанова з визначення вартості будівництва, яка затверджена наказом №281 Мінрегіону від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм в Україні», згідно пункту 5.1. містить обов’язок для Замовника в оприлюдненні відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію, що гарантує учаснику процедури закупівлі правильно розрахувати ціну власної пропозиції. Тому задля уникнення в майбутньому не порозумінь просимо переглянути, чи в повному обсязі оприлюднений Вами дефектний акт містить необхідний обсяг робіт та матеріалів. Якщо «Ні», то додайте потрібну інформацію, дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дослідивши Ваше питання та враховуючи «Настанову з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом № 281 Мінрегіону від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм в Україні» потрібно відзначити певну розбіжність з тим текстом що описаний Вами в питанні. Так, абзац третій пункту 5.1. передбачає, що для розрахунку ціни пропозиції учасника ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Таким чином, мови про обов’язок Замовника, в частині подання відповідної інформації під час оголошення спрощеної закупівлі, не існує. Адже, відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до процедур закупівель відносяться такі види: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура. СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ не є процедурою закупівлі, а тому обов’язкового застосування пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва не передбачено.
Однак вимушені визнати, що оприлюднене Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за Додатком № 2 містить недостатньо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
Замовником підготовлено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно яких Додаток № 2 викладено в новій редакції, що передбачає всю необхідну інформацію в частині відомості обсягів робіт та відомостей ресурсів по предмету закупівлі. Оновлений Додаток № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить достатньо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що забезпечить можливість потенційних гравців вирахувати вартість власної договірної ціни.
Замовником в електронну систему закупівель буде внесено Оголошення про проведення спрощеної зі змінами на закупівлю робіт: «Будівництво *** військової частини 3018 Національної гвардії України за адресою: ***» код ДК 021:2015 «45216000-4 Будівництво будівель правоохоронних органів та органів охорони громадського порядку чи служб надзвичайних ситуацій і будівель та приміщень військового призначення».
Дозвіл на початок робіт
Дата подання: 27 березня 2024 11:33
Дата відповіді: 28 березня 2024 13:48
З огляду на те, що предмет закупівлі не містить достатніх характеристик ( втому числі і в назві) то просимо надати пояснення, чи буде потребувати об'єкт будівництва отримання Дозволу на початок робіт ? Якщо так, то має замовник механізми реєстрації в системі дозволу без повної назви закупівлі і відповідно предмету договору. Дякуємо.
Відповідь: Дослідивши Ваше питання та враховуючи викладений в ньому зміст повідомляємо, що отримання підрядником або генеральним підрядником дозволу на виконання будівельних робіт не передбачено, в силу дії положення постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію.
Ознайомлення з проектною документацією
Дата подання: 27 березня 2024 11:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 13:51
Просимо повідомити, чи дозволяє Замовник ознайомитися з проектною документацією до кінцевого строку подання пропозиції.? Якщо так, просимо надати механізм (порядок) ознайомлення.
Відповідь: Оцінивши Ваше звернення слід відзначити про розуміння замовником пункту 5.32. «Настанови з визначення вартості будівництва», що затверджена наказом № 281 Мінрегіону від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм в Україні». Однак, замовник не має такої можливості надати відповідну можливість для детального вивчення проектної документації, оскільки порядок доступу визначених осіб до місця будівництва, а також ознайомлення з документацією, передбачає відповідну процедуру проходження перевірки відповідно до внутрішньої розпорядчої документації замовника, що потребує значно більше часу аніж строки, відведені на проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог постанови КМУ № 1275 від 11 листопада 2022 року «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» та постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», передбачено забезпечення захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, зокрема, у разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Таким чином, замовники в сфері оборони мають досить чутливі та небезпечні обставини, де з одного боку в нинішній час від них вимагають як найшвидшої реалізації у придбанні товарів, робіт та послуг, а з іншого - максимальний рівень безпеки та унеможливлення створення загроз для життя і здоров’я громадян України та захисту національної безпеки.
Замовником були внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, де було деталізовано всю необхідну технічну, якісну та кількісну характеристику предмету закупівлі, шляхом оновлення Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який наразі містить достатньо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що забезпечить можливість потенційних виконавців робіт коректно вирахувати вартість власної договірної ціни без огляду будівельного майданчика та ознайомлення з проектною документацією.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АРТЕМЗБУД" 17 999 999,99
UAH з ПДВ
16 999 999,98
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 18 520 000,00
UAH з ПДВ
16 999 999,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 04:29
Електронний підпис
12 квітня 2024 04:28
7. Довідка з податкової.pdf
12 квітня 2024 04:28
6. Лист юстиція АЗ.pdf
12 квітня 2024 04:28
5.2. Довідка НАЗК (ТОВ).zip
12 квітня 2024 04:28
3. Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2024 04:28
2.6. Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2024 04:27
2.3. ID карта.pdf
12 квітня 2024 04:27
2.2. Рішення5.pdf
12 квітня 2024 04:27
1. Виписка.pdf
04 квітня 2024 00:55
Електронний підпис
04 квітня 2024 00:55
Електронний підпис
04 квітня 2024 00:52
2.6. Лист про УО.pdf
04 квітня 2024 00:52
1.5. 1054 виписка.pdf
04 квітня 2024 00:52
4. Витяг ПДВ.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ДЦ_2.pdf
04 квітня 2024 00:52
2.3. ID карта.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_02-01-06.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_07-01-01.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_04-01-01.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.8. Артемзбуд ОП8.pdf
04 квітня 2024 00:52
6.1. Декларація 2020.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЗВВ.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. Інформація про ТЯКХ.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК2_02-01-05.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.3. Артемзбуд ОП3.PDF
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. 1_ПД_КБ2в_6.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.1. ЦПД Бердило.pdf
04 квітня 2024 00:52
11-12.1. ISO_37001+45001.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.8. ЦПД_Цимбалюк.pdf
04 квітня 2024 00:52
21.1. Договір 33КЕС.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.2 Артемзбуд ОП2.PDF
04 квітня 2024 00:52
24. Довідка МТБ.pdf
04 квітня 2024 00:52
9. Гарантійний ст.41.pdf
04 квітня 2024 00:52
1.4. Лист-Згода_09.02.2023.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.1. Артемзбуд ОП1.PDF
04 квітня 2024 00:52
27-28.6. Артемзбуд ОП6.PDF
04 квітня 2024 00:52
32. Накази.pdf
04 квітня 2024 00:52
17. Пропозиція.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.7. ЦПД_Семенюк.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
04 квітня 2024 00:52
21.2. Договір 449.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
04 квітня 2024 00:52
26. Довідка про ІТР.pdf
04 квітня 2024 00:52
3.6. Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 квітня 2024 00:52
11-12.2. Аттестат Фактум.pdf
04 квітня 2024 00:52
6.3. Декларація 2021.pdf
04 квітня 2024 00:52
33. Рік_2023.pdf
04 квітня 2024 00:52
20. Довідка про досвід.pdf
04 квітня 2024 00:52
5. Відомості.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.3. ЦПД_Осадчий.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ДЦ_4.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.7. Артемзбуд ОП7.pdf
04 квітня 2024 00:52
2.2. Рішення5.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.6. ЦПД_Рудий.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.4. ЦПД_Кирилюк.pdf
04 квітня 2024 00:52
1.6. 1054 Довідка покриття.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.5. ЦПД_Коханевич.pdf
04 квітня 2024 00:52
32.9. ЦПД_Багас.pdf
04 квітня 2024 00:52
2. Виписка.pdf
04 квітня 2024 00:52
22.2. Відгук 449.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ПВР.pdf
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.4. Артемзбуд ОП4.PDF
04 квітня 2024 00:52
22.1. Відгук 33.pdf
04 квітня 2024 00:52
27-28.5. Артемзбуд ОП5.PDF
04 квітня 2024 00:52
18. ДЦ_ДЦ_3.pdf
04 квітня 2024 00:52
16. Ліцензія АВК.pdf
04 квітня 2024 00:52
Проєкт договору.pdf
04 квітня 2024 00:52
6.2. Декларація 2020.pdf

Публічні документи

04 квітня 2024 18:42
Електронний підпис
04 квітня 2024 18:42
Електронний підпис
04 квітня 2024 18:41
6. Наказ директора.pdf
04 квітня 2024 18:41
22. ДУ 2 до 3132-1.pdf
04 квітня 2024 18:41
9. Акт2_compressed.pdf
04 квітня 2024 18:41
6. Акт 1.pdf
04 квітня 2024 18:41
25. Довідка про МТБ.pdf
04 квітня 2024 18:41
851_Виписка.zip
04 квітня 2024 18:41
33. Накази працівників.pdf
04 квітня 2024 18:41
7. Акт 2.pdf
04 квітня 2024 18:41
851_Довідка_покриття.zip
04 квітня 2024 18:41
22. Акти до 3132-1 Копії.rar
04 квітня 2024 18:41
9. Виписка з ЄДР.pdf
04 квітня 2024 18:41
22. ДУ 1 до 3132-1.rar
04 квітня 2024 18:41
22. ДУ 3 до 3132-1.rar
04 квітня 2024 18:41
34. Фінзвітність 2023.pdf
04 квітня 2024 18:41
21. Довідка про досвід.pdf
04 квітня 2024 18:41
7. Протокол зборів.pdf
04 квітня 2024 18:41
26. Підтвердження МТБ.rar
04 квітня 2024 18:41
8. Статут+опис+протокол.pdf
04 квітня 2024 18:41
8. Акт1_compressed.pdf
04 квітня 2024 18:41
28-29. Охорона праці ІТР 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРТЕМЗБУД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРТЕМЗБУД"
#42587219
Переможець 16 999 999,98
UAH з ПДВ
09 квітня 2024 11:13

Документи

09 квітня 2024 11:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2024 11:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРТЕМЗБУД"
#42587219
16 999 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2024 11:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 12:29
229-кес 888.pdf укладений
19 квітня 2024 12:28