Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Видатки з благоустрою населеного пункту - Поточний ремонт пішохідних доріжок на дитячому майданчику на міжбудинковій території біля житлових будинків на вул. А. Мельника 4, 4А, 5 в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
860 190,40 UAH
UA-2024-03-22-011563-a ● 6145966fc33242faaca03937467b2dee
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент міського господарства Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05447349 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Трускавецька, 4 |
Контактна особа: |
Ірина Броварська +380324433570 departament_drb@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 21:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 12:21 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2024 12:21 |
Очікувана вартість: | 860 190,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 601,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Поділ предмету закупівлі на лоти не передбачено.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Видатки з благоустрою населеного пункту - Поточний ремонт пішохідних доріжок на дитячому майданчику на міжбудинковій території біля житлових будинків на вул. А. Мельника 4, 4А, 5 в м. Стебник Львівської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82172, Україна, Львівська область, місто Стебник, пішохідні доріжки на дитячому майданчику на міжбудинковій території біля житлових будинків на вул. А. Мельника 4, 4А, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 червня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані послуги проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість на основі Актів здачі-приймання робіт та Довідок про вартість виконаних робіт, після підписання таких актів протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень (детально в додатку №4 до тендерної документації) | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2024 23:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2024 22:57 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії з врахуванням змін від 27.03.2024.docx | |
27 березня 2024 22:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ з врахуванням змін.docx | |
27 березня 2024 22:56 |
перелік змін до тендерної документації від 27.03.2024.docx | |
22 березня 2024 21:16 |
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація.docx | |
22 березня 2024 21:16 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx | |
22 березня 2024 21:16 |
Додаток 2 Технічне завдання .doc |
27 березня 2024 23:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2024 22:57 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії з врахуванням змін від 27.03.2024.docx
|
|||
27 березня 2024 22:57 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ з врахуванням змін.docx
|
|||
27 березня 2024 22:56 |
перелік змін до тендерної документації від 27.03.2024.docx
|
|||
22 березня 2024 21:16 |
ДОДАТОК 3 п.47 Особливостей, інша інформація.docx
|
|||
22 березня 2024 21:16 |
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx
|
|||
22 березня 2024 21:16 |
Додаток 2 Технічне завдання .doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-22-011563-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Брати, Код ЄДРПОУ:32363769
Дата подання: 12 квітня 2024 15:38
НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
08 квітня 2024 року Замовником було оприлюднено рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Лозу Мирославу Миколаївну. Вважаємо дане рішення неправомірним з огляду на наступне:
1. відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням Особливостей) встановлено, що «Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці», проте дану вимогу Учасником ФОП Лоза М.М. не було виконано, оскільки зазначену згоду (лист довільної форми) не додано до тендерної пропозиції Учасника.
2.1. відповідно до Додатку № 1 п. 1.1. до тендерної документації на вимогу Замовника «якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі» Учасник не зазначив у Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку);
2.2. на вимогу «В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку).
- дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.» Учасник не надав жодного з перелічених вище документів;
2.3. На вимогу «У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає:
- сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг;
- сканкопії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують факт отримання контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування, обладнання, матеріально-технічної бази, технологій відповідно до наданих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)» Учасник також не надав жодного з документів.
3. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ФОП Лоза М.М. довідкою № 9 від 29.03.2024 року щодо залучення інших суб’єктів господарювання доводить до відома, що не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менш як 20% вартості договору про закупівлю, проте на вимогу п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації «Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункті 2.2 . А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг).», а також на вимогу п. 8 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» абзац 5 Тендерної документації, Учасник не надає жодної інформації щодо субпідрядників / співвиконавців в обсязі менше як 20% вартості договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
1. відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації (інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону з урахуванням Особливостей) встановлено, що «Учасники в складі тендерної пропозиції обов’язково надають згоду (лист довільної форми) на обробку та використання персональних даних працівників, інформація по яких відображена учасником в Довідці», проте дану вимогу Учасником ФОП Лоза М.М. не було виконано, оскільки зазначену згоду (лист довільної форми) не додано до тендерної пропозиції Учасника.
2.1. відповідно до Додатку № 1 п. 1.1. до тендерної документації на вимогу Замовника «якщо учасник не є власником, зазначається: номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), а також номер та дата договору, на підставі якого перебуває в користуванні та найменування контрагента, який зазначений у такому договорі» Учасник не зазначив у Довідці про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі, номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку);
2.2. на вимогу «В якості документального підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, матеріально-технічна база та технології не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку).
- дозвіл/декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.» Учасник не надав жодного з перелічених вище документів;
2.3. На вимогу «У випадку, якщо контрагент учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає:
- сканкопії договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), укладених між контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання послуг;
- сканкопії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують факт отримання контрагентом учасника по договору, що підтверджує право користування, обладнання, матеріально-технічної бази, технологій відповідно до наданих договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)» Учасник також не надав жодного з документів.
3. Звертаємо Вашу увагу, що Учасник ФОП Лоза М.М. довідкою № 9 від 29.03.2024 року щодо залучення інших суб’єктів господарювання доводить до відома, що не має наміру залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менш як 20% вартості договору про закупівлю, проте на вимогу п. 2.3. Додатку № 1 до Тендерної документації «Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункті 2.2 . А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг).», а також на вимогу п. 8 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» абзац 5 Тендерної документації, Учасник не надає жодної інформації щодо субпідрядників / співвиконавців в обсязі менше як 20% вартості договору про закупівлю.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2024 19:13
На вашу вимогу щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі повідомляєм наступне
1.Факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою – підприємцем, яка є суб`єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб`єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв`язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб`єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Крім того Вашою вимогою не доведено, що в зазначеній тендерній пропозиції ФОП Лоза М.М. є саме персональні дані в розумінні закону України «Про захист персональних даних».
2.Учасник в тендерній пропозиції зазначив всю необхідну інформацію про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі
3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про незалучення субпідрядника в обсязі більше 20 % вартості договору про закупівлі.
Враховуюче вищевикладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
1.Факт подання тендерної пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою – підприємцем, яка є суб`єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб`єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв`язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб`єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Крім того Вашою вимогою не доведено, що в зазначеній тендерній пропозиції ФОП Лоза М.М. є саме персональні дані в розумінні закону України «Про захист персональних даних».
2.Учасник в тендерній пропозиції зазначив всю необхідну інформацію про наявність обладнання (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування), матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг згідно предмету закупівлі
3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку про незалучення субпідрядника в обсязі більше 20 % вартості договору про закупівлі.
Враховуюче вищевикладене Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2024 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лоза Мирослава Миколаївна |
830 000,00
UAH з ПДВ
|
799 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Брати |
855 840,29
UAH з ПДВ
|
800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лоза Мирослава Миколаївна #2339810221 |
Переможець |
799 900,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 15:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 20:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 12:05
|
45.PDF | укладений |
23 квітня 2024 12:04
|