Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУ НП в Київській області, за адресою: вул. Заводська, 3, смт Рокитне, Київської області)
Очікувана вартість
3 565 091,00 UAH
UA-2024-03-22-011272-a ● f48f76871d664abb94c0dbc1123afb6e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГУНП в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108616 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Ропай Сергій Сергійович +380442716469, +380442716478 ropay.s.2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:33 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2024 14:33 |
Очікувана вартість: | 3 565 091,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 826,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУ НП в Київській області, за адресою: вул. Заводська, 3, смт Рокитне, Київської області - у відповідності до Настанови (фінансування на 2024 рік становить 3 012 798,80 грн)
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУ НП в Київській області, за адресою: вул. Заводська, 3, смт Рокитне, Київської області - у відповідності до Настанови (фінансування на 2024 рік становить 3 012 798,80 грн)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі ГУ НП в Київській області, за адресою: вул. Заводська, 3, смт Рокитне, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 17:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 17:36 |
Перелік змін що вносяться-1.docx | |
29 березня 2024 17:36 |
ТД_КП ремонт покрівлі Рокитне - зміни1.docx |
29 березня 2024 17:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2024 17:36 |
Перелік змін що вносяться-1.docx
|
||||||
29 березня 2024 17:36 |
ТД_КП ремонт покрівлі Рокитне - зміни1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2024 10:46
Дата відповіді: 29 березня 2024 09:41
Доброго дня! У п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації зазначаються такі вимоги до Учасників: «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 3 до цієї тендерної документації) у складі пропозиції надається відповідний лист.»
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Лист щодо огляду об’єкта будівництва підписаний Замовником. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Повідомляємо, що відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту обстеження об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Рішення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." Рішення АМКУ №1920 -р/пк-пз від 31.01.2024 року: «Відповідно до пункту 3.1.7 розділу 3 Документації з метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник
(уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у
порядку, встановленому законодавством. Учасники для більш ефективної підготовки Пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і
вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний
гарантійний лист).
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище
вимоги Документації у вказаній редакції.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що
зможуть для більш ефективної підготовки Пропозиції в період звернення за роз’ясненнями
відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений саме
представником Замовника та представником від Учасника, що є дискримінаційним по
відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
З незалежних від учасника підстав замовник може не допустити учасника для
здійснення обстеження фактичного стану об’єкта та не підписати акт обстеження об’єкту,
що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація
формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих
особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не
повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації
учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про
відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що
оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної
інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є
вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог
порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена
недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його
участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення
до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо надання листа щодо огляду об’єкта будівництва зі складу Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності замовника.
Твердження викладені у вимозі не відповідають дійсності, враховуючи наступне. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції «обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 3 до цієї тендерної документації) у складі пропозиції надається відповідний лист» не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість здійснити огляд об’єкту Замовника.
Тендерна документація Замовника складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей та особливостей діяльності замовника.
Твердження викладені у вимозі не відповідають дійсності, враховуючи наступне. Частиною 3 ст. 22 Закону передбачено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Вимога щодо надання учасником у складі пропозиції «обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 3 до цієї тендерної документації) у складі пропозиції надається відповідний лист» не суперечить законодавству України, є правомірною та ніяким чином не обмежує коло учасників, оскільки всі учасники мають можливість здійснити огляд об’єкту Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2024 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паритет-БЦ" |
3 344 975,17
UAH з ПДВ
|
3 066 666,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СІМТ |
3 464 078,17
UAH з ПДВ
|
3 066 666,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Паритет-БЦ" #44822722 |
Переможець |
3 066 666,65
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 18:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода № 1115 від 22.07.2024.PDF | зміни до договору |
24 липня 2024 09:43
|
Додаткова угода № 693 від 26.04.2024.pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 15:15
|
Додаткова угода № 693 від 26.04.2024 календарний графік.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2024 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 19:33
|
Договір № 678 від 22.04.2024.pdf | укладений |
22 квітня 2024 19:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в календарному графіку |
Номер договору про закупівлю: | 678 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/693 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна календарного графіка виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 678 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1115 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |