Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ""Луцькводоканал"" |
Код ЄДРПОУ: | 03339489 |
Вебсайт: | http://Vd.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43010, Україна , Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Наталія Пасічник +380673344480 vdzakypku@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:37 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:37 |
Очікувана вартість: | 25 235 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 252 356,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (за винятком підстав для неповернення забезпечення) та Особливостей, на суму визначену в п.2.3. з грошовим покриттям. 2.2. Реквізити замовника: Комунальне підприємство «Луцькводоканал» Україна, 43010, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Дубнівська, 26 ЄДРПОУ 03339489 р/р UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк» 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (3% від очікуваної вартості) 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі, що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п.3.2 частини 3 розділу 3 ТД. 2.6. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), 2.7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 757070.46 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник - переможець повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: - 5 % відсотки вартості договору; Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника: № UA 50 322313 0000026005000049784 в АТ «Укрексімбанк», МФО 322313 Документ що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Учасником є платіжне доручення з відміткою банку про здійсненні платежу на рахунок Замовника. Призначення платежу: забезпечення виконання договору за предметом закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09330000-1: Сонячна енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 17:16 |
ТД.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 4.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 1.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 6.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 5.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 2.docx | |
22 березня 2024 17:16 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Детальна технічна характеристика вузлів та модулів даної установки зазначена в додатку №3 даної тендерної документації .
Під "шеф-монтажем" розуміється технічне керівництво та монтаж обладнання яке здійснює підприємство-виготовлювач(постачальник) цього обладнання.
Окремо зазначаємо що відповідальність замовника та учасника визначена як в проекті договору Додаток 4 так і в тендерній документації вцілому.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000088 ● 9a2f0847b89d40169e4073ab288eb53e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.04.2024 № 20-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 22.04.2024 № 20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-03-22-011139-a від 22.03.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 14:26:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі 4 комплектів мобільної фотоелектричної генеруючої установки модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ за ДК 021:2015: 09330000-1 — Сонячна енергія (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-011139-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:13:00
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
НАЧАЛЬНИКУ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Анатолію Омельчуку
43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
23 квітня 2024 року КП «Луцькводоканал» було отримано запит Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про надання пояснень в межах проведення моніторингу по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-011139-a).
У відповідь на зазначений запит КП «Луцькводоканал» повідомляє наступне:
Однією з найсуттєвіших витрат КП «Луцькводоканал», які закладені в собівартість тарифу на послуги з водопостачання та водовідведення є вартість електричної енергії. Залежність від комерційної електромережі означає, що дохідність підприємства та тариф на послуги з водопостачання та водовідведення повністю залежить від коливань тарифів на електричну енергію. Раптове підвищення цін на електричну енергію в умовах коли існують проблеми з тарифоутворенням на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, створює гострий дефіцит коштів на підприємстві на ставить під загрозу цілодобове забезпечення мешканців м. Луцьк питною водою. Одним із шляхів входу із ситуації що склалася є впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, що забезпечує вироблення електричної енергії з альтернативних джерел енергії (сонячної енергії)
Крім того, серед головних переваг впровадження на підприємстві альтернативної енергетики є такі:
- скорочення витрат підприємства, - підприємство захищене від тарифних коливань та інфляції, оскільки рахунки за електроенергію і далі зростають з року в рік;
- стала енергетика — використовуючи сонячну енергію, підприємство робитиме інвестиції в майбутнє підприємства.
- енергетична незалежність — інвестуючи в автономну сонячну систему, підприємство зможе зменшити чи повністю усунути свою залежність від місцевих електромереж. Зважаючи на часті відключення світла внаслідок російських ударів по енергосистемі минулої зими, підприємство буде впевнене в стабільності електропостачання незалежно від того, що відбувається з комерційною мережею;
- податкові пільги — згідно із Законом України «Про електроенергетику», підприємства, що використовують відновлювальні джерела енергії, можуть розраховувати на низку податкових та митних пільг;
30 червня 2023 року було прийнято Закон України № 3220-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо відновлення та «зеленої» трансформації енергетичної системи України» (далі – Закон), що передбачає комплексні зміни у функціонуванні ринку електричної енергії. Даний Закон передбачає, механізм впровадження на підприємстві виробництва електричної енергії з альтернативних джерел та передбачає механізм стимулювання власного споживання електричної енергії активних споживачів (самовиробництва) – система підтримки, за якою відбувається взаєморозрахунок вартості обсягу відпуску електричної енергії в електричну мережу генеруючими установками таких споживачів та вартості обсягу відбору ними електричної енергії з електричної мережі, з урахуванням вартості послуг з передачі та/або розподілу електричної енергії (систему – NetBilling).
Після прийняття вищезазначеного нормативно правового акту, на електронну адресу КП «Луцькводоканал» почали надходити комерційні пропозиції від Постачальників альтернативних джерел електричної енергії (сонячної енергії), а також запрошення на різноманітні форуми та семінами по питанню впровадження на підприємствах альтернативних джерел електричної енергії.
Уважно ознайомившись із комерційними пропозиціями Постачальників, вивчивши кон’юнктуру ринку, а також технологічні можливості та потреби КП «Луцькводоканал», а також враховуючи переваги впровадження на підприємстві альтернативної енергетики, зазначені вище, підприємством і було прийнято рішення про закупівлю Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ)
В подальшому, у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості) оголошення про проведення цієї закупівлі та тендерну документацію було розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro». При розробці тендерної документації (в тому числі, встановлені технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначенні очікуваної вартості) уповноважена особа керувалася вимогами, встановленими ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016 р. «Про затвердження примірної тендерної документації», Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономрозвитку України № 275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», оскільки це єдині нормативно-правові акти, які регулюють вищезазначені питання.
Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівель були встановлені з врахуванням технологічних можливостей підприємства та потреб КП «Луцькводоканал» в закупівлі даного товару, шляхом вивчення кон’юнктури ринку. Очікувану вартість предмета закупівлі було встановлено шляхом опрацювання інформації яка містилася у відкритому доступі в мережі Інтернет, а також шляхом опрацювання наданих комерційних пропозицій.
Директор Гуменюк В.М.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАСТУПНИКУ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ – НАЧАЛЬНИКУ ВІДДІЛУ Бондарю В. 43005, м. Луцьк, пр-т. Грушевського, 3а 29.04.2024 о 11 годині 50 хвилин Управлінням в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про результати моніторингу по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-22-011139-a), оголошеної КП «Луцькводоканал». На виконання зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначених у висновку моніторингу по даній закупівлі, КП «Луцькводоканал»з метою не допущення у подальшому виявлених порушень, було проведено роз’яснювальну роботу, економічні навчання з уповноваженими особами з публічних закупівель підприємства та наголошено на зауваженнях до тендерної документації по закупівлі: Сонячна енергія, код ДК 021:2015 – 09330000-1 – (Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ), які були викладені у висновку моніторингу та вказано на необхідність своєчасно ознайомлюватися зі змінами в законодавстві з питань публічних закупівель та врахувати їх подальшій роботі. Також уповноважені особи були попереджені про те, що у випадку якщо зауваження Управління, які зазначені в висновку моніторингу будуть допущенні в майбутньому, до них будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення у вигляді догани. Враховуючи вищезазначене повідомляємо, що Замовником вжито всі можливі заходи щодо усунення виявлених порушень та виконання висновку моніторингу. Директор В.М. Гуменюк
2024-05-03 12:21:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ" |
14 971 200,00
UAH з ПДВ
|
14 971 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ" |
25 185 682,00
UAH з ПДВ
|
25 185 682,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ" #32251484 |
Відхилено |
14 971 200,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 18:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 квітня 2024 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІГРЕТ ТРЕЙДИНГ" #45115925 |
Переможець |
25 185 682,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:31
|
договір №215.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:22
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мобільна фотоелектрична генеруюча установка модульного типу на баластній основі потужністю 150 кВ | 4 | комплект |
6 296 420,50
UAH з ПДВ
|