Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романчук +380362643715, +380362281692 skprokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 19:00 |
Очікувана вартість: | 9 716 827,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 584,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2024 17:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2024 17:31 |
СТ 70.pdf | |
26 березня 2024 16:25 |
дод.3.pdf | |
26 березня 2024 16:25 |
тд (2).pdf | |
26 березня 2024 16:25 |
ЗМІНИ 26.03.24.doc | |
26 березня 2024 16:25 |
дод.1.pdf | |
26 березня 2024 16:25 |
дод.2.pdf | |
26 березня 2024 16:25 |
дод.4.pdf |
26 березня 2024 17:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2024 17:31 |
СТ 70.pdf
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
дод.3.pdf
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
тд (2).pdf
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
ЗМІНИ 26.03.24.doc
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
дод.1.pdf
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
дод.2.pdf
|
||||||
26 березня 2024 16:25 |
дод.4.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-15-000009 ● f31faa343e54472589afd5fa8b83bd55
- Статус: завершено ● Дата: 15 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2024 13:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2024 № 16-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/5081-2024 від 17.04.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 15.05.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
15.05.2024 №16-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-03-22-010812-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-17 15:10:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» Код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-010812-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-21 16:44:08
Пояснення
Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» Код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, UA-2024-03-22-010812-a, надає наступні пояснення.
Очікувана вартість вказаного предмету закупівлі розрахована з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та на підставі чинних Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами), відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної частини проєктної документації. Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом «Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» №240311-07/ЕО від 14.03.2024 (додається).
Очікувана вартість та розмір бюджетного призначення предмету закупівлі визначено на підставі затвердженого наказом РОКЛ № 33-ОД від 21.03.2024 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту будівництва «Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне» (додається), за вирахуванням вартості складових зведеного кошторисного розрахунку, а саме: кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%) – 118 348,00 грн. х ПДВ 20%; вартість проектних робіт 198 313,00 грн.; вартість експертизи проектної документації – 6 250,00 грн. х ПДВ 20%; кошти на здійснення авторського нагляду – 28 480,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі застосовані відповідно до чинних Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (зі змінами) та Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, що відповідає проєктній документації за робочим проєктом «Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне».
На підтвердження надаємо:
- Експертну оцінку №240311-07/ЕО від 14.03.2024;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Наказ РОКЛ № 33-ОД від 21.03.2024 «Про затвердження проектно-кошторисної документації «Поточний ремонт окремих приміщень КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка» РОР за адресою: вул. Київська, 78-г, м. Рівне».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» |
9 696 726,00
UAH з ПДВ
|
9 696 726,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВЕСТІНВЕСТБУД» #36771058 |
Переможець |
9 696 726,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 11:02
|
357.pdf | укладений |
08 квітня 2024 10:59
|