Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 1 у Харківській області 2 (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Очікувана вартість
2 207 934 600,00 UAH
UA-2024-03-22-010728-a ● 0fa7c1b37fee4e27ac41408e3d7b0537
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Каменюк Таісія Олександрівна 380573367555 kameniuk.to@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 15:27 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 15:27 |
Очікувана вартість: | 2 207 934 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 079 346,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (із змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (із змінами) (далі – Наказ). Повноваження особи, яка підписує Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Форма забезпечення тендерної пропозиції наведена у Додатку № 8. Якщо у гарантії не зазначені конкретні дати початку та кінця дії гарантії, а є посилання на договір про надання гарантії, Учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Гарантія повинна бути надана разом із копією Витягу з Державного реєстру банків. Гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку. Датою початку строку дії Гарантії зазначається дата видачі Гарантії або дата набрання нею чинності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії Гарантії) повинен бути не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Текст Гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області; вул. Ахсарова, 2, м. Харків, 61202; код ЄДРПОУ 30885376; UA658201720343201001100005631; Державна казначейська служба України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 22079346 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % від ціни договору. Переможець надає забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг». Банківська повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу ("Прозорро") по відповідній закупівлі. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню наданому Учасником, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та Учасником, вимог щодо надання листів або інших документів з підписом Учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника. − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю. Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області вул. Ахсарова, 2, м. Харків, 61202; код ЄДРПОУ 30885376; UA658201720343201001100005631; Державна казначейська служба України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону з урахуванням п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Відповідно до ч.4 статті 27 Закону кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них відповідно до Переліку № 1 у Харківській області (ДК 021:2015 - 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2027
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Додатків 30 та 31 до Методики, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом 5 робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі наданих послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату протягом 5 робочих днів з дня підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2024 15:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2024 15:03 |
Тендерна документація зі змінами.PDF | |
28 березня 2024 15:03 |
Зміни до ТД.PDF | |
22 березня 2024 16:31 |
Тендерна документація.PDF | |
22 березня 2024 16:31 |
Проект договору.doc |
28 березня 2024 15:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2024 15:03 |
Тендерна документація зі змінами.PDF
|
|||
28 березня 2024 15:03 |
Зміни до ТД.PDF
|
|||
22 березня 2024 16:31 |
Тендерна документація.PDF
|
|||
22 березня 2024 16:31 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо наявності фінансової спроможності.
Дата подання: 25 березня 2024 18:01
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:28
У Вашій тендерній документації прописана наступна вимога: учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі за один з останніх двох років (2022 або 2023) або за завершений звітній період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктам господарювання, відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій на вибір Учасника.
Враховуючи, що 30% від очікуваної вартості закупівлі становить 662 380 380,00 грн., то і обсяг річного доходу (виручки) має бути не меншим.
Вимагаючи від учасників торгів надати фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності, в такому великому обсязі, замовник зобов’язаний був врахувати, що не всі суб’єкти господарювання мають змогу її подати, адже з 24.02.2022 року та по теперішній час в Україні діє воєнний стан, триває збройна агресія російської федерації у зв’язку чим склалася вкрай важка ситуація для бізнесу. Тому річний дохід (виручка) майже всіх компаній суттєво скоротився і це потрібно враховувати.
Крім того у Вашій тендерній документації у Додатку 2 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вказано, що документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в повному обсязі вимагається протягом останніх чотирьох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Отже, вимагаємо також додати до підтвердження обсягів річного доходу (виручки) у розмірі не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі звіт за один з останніх чотирьох років, а саме 2020-2023 роки на вибір Учасника та передбачити це в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги що містяться в тендерній документації за кваліфікаційними критеріями "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" та "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" визначені головним розпорядником в рекомендаціях щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Щодо підтвердження наявності в Учасника техніки.
Дата подання: 25 березня 2024 18:17
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:29
У Вашій тендерній документації прописана наступна вимога в Додатку №2 п. 1.1 для підтвердження наявності в Учасника техніки, яка зазначена у довідці. Учасник надає:
- Копії свідоцтв про реєстрацію техніки та/або бухгалтерську довідку про знаходження техніки на балансі Учасника ( витяг з балансу по власній техніці рахунок 205 «Будівельні матеріали»/оборотно-сальдова відомість).
На балансі нашого підприємства власна техніка знаходиться на рахунку 10- «Основні засоби», а саме субрахунку 10.4- «Машини та обладнання».
Отже, чи буде вважатися Витяг з балансу по власній техніці рахунок 10- «Основні засоби», а саме субрахунок 10.4- «Машини та обладнання» належним підтвердженням наявності в Учасника техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Витяг з балансу по власній техніці рахунок 10- «Основні засоби», а саме субрахунок 10.4- «Машини та обладнання» належним підтвердженням наявності в Учасника техніки, буде вважатися підтвердженням наявності в Учасника техніки.
Досвід
Дата подання: 26 березня 2024 10:31
Дата відповіді: 26 березня 2024 15:30
Пунктом 3 Додатком 2 тендерної документації передбачено, що Під аналогічним Договором необхідно розуміти ВИКОНАНИЙ в повному обсязі договір (ри) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
У свою чергу пунктом 38 Методики передбачено, що під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, УКЛАДЕНИЙ (укладені) протягом останніх 4 (чотирьох) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі (лоту).
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області, всупереч Методиці, встановлено вимогу, що аналогічний (і) договір (и) мають бути виконані в повному обсязі. Вимагаємо усунути вимогу тендерної документації, щодо ВИКОНАНОГО в повному обсязі аналогічного договору, замінивши її на укладений (укладені) відповідно п.38 Методики.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації в частині визначення аналогічного договору: «Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з надання послуг (виконання робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, укладений (укладені) протягом останніх 4-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. При цьому сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Дата подання: 26 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 13:53
У Вашій тендерній документації прописана наступна вимога в Додатку №2 п.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
1.1. Інформаційну довідку, з переліком техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них, за формою Таблиці №1.
В формі Таблиця №1, а саме графі 2 рядок №6 вказано перелік котків дорожніх (до 8/13/16 тн).
Просимо роз’яснити, чи буде належним підтвердженням наявність в учасника процедури закупівлі котків в діапазоні до 8 тонн; від 8 до 13 тонн; від 13 до 16 тонн.?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, буде належним підтвердженням наявність в учасника процедури закупівлі котків в діапазоні до 8 тон; від 8 до 13 тон; від 13 до 16 тон. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Таблиця № 6
Дата подання: 26 березня 2024 17:47
Дата відповіді: 28 березня 2024 13:53
Згідно з ч.3. Додатку №2 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)договору (договорів) одним договором або сумарно (декількома договорами) за наступних основних видів основних (ключових) робіт та в обсягах, не менш ніж, зазначених в Таблиці №5.
Розглянувши форму «Інформації щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів» (Таблиця №6) було виявлено, що стовпці 6 та 7 дублюють один одного.
Просимо замовника або внести зміни до Таблиці №6 Додатку №2 до тендерної документації щодо інформації, яка вимагається в стовпці 6 та стовпці 7, або пояснити, яку інформацію учасники повинні вказувати у стовпці 6, а яку в стовпці 7.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 26 березня 2024 19:42
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:58
У відповіді на звернення від 25.03.2024 року щодо наявності фінансової спроможності на вимогу Учасника також додати до підтвердження обсягів річного доходу (виручки) у розмірі не менше 30 % від очікуваної вартості предмета закупівлі звіт за один з останніх чотирьох років, а саме 2020-2023 роки на вибір Учасника та передбачити це в тендерній документації, Замовник, посилаючись на «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» визначені головним розпорядником, які мають виключно рекомендаційний характер, та не можуть підміняти собою певні положення Закону України «Про публічні закупівлі», суттєво зменшує коло учасників, чим порушує основні принципи закупівлі: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозиції - запобігання корупційним діям і зловживанням у процесі закупівель.
Вважаємо, що відповідь Замовника не обґрунтована діючими нормами законодавства України та передбачає дискримінаційні обмеження для потенційних учасників закупівель, що прямо порушує ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги до Учасників у Додатку № 2 пункту 4 та змінити умови підтвердження обсягів річного доходу (виручки) у розмірі не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі звіт за «один з останніх двох років» на «один з чотирьох років, а саме 2020-2023 роки за вибором Учасника» та передбачити це в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги що містяться в тендерній документації по кваліфікаційному критерію "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" визначені головним розпорядником в рекомендаціях щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, які базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель послуг (робіт) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та направлена на уникнення ризиків, пов’язаних з недобросовісною конкуренцією, дискримінаційними кваліфікаційними критеріями, недотриманням зобов’язань потенційними виконавцями, ознаками змови, зловживанням оскарженням, підвищення рівня утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.
Ціль цих Рекомендацій полягає у розробці єдиного підходу до організації закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, підготовки тендерної документації та проекту договору, стимулювання добросовісної конкуренції та підвищення спроможності потенційного виконавця виконати заявлені замовником види і обсяги робіт (послуг) відповідно до актів законодавства.
Ці Рекомендації розроблені для здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та проведення процедур закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям i зловживанням.
Ціль цих Рекомендацій полягає у розробці єдиного підходу до організації закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення, підготовки тендерної документації та проекту договору, стимулювання добросовісної конкуренції та підвищення спроможності потенційного виконавця виконати заявлені замовником види і обсяги робіт (послуг) відповідно до актів законодавства.
Ці Рекомендації розроблені для здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та проведення процедур закупівель із дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям i зловживанням.
Кількість машиністів водіїв
Дата подання: 27 березня 2024 10:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:59
Відповідно до Таблиці № 4, мінімальна кількість машиністів/водіїв, що вимагається Замовником від учасника, має бути 65 посіб.
Проте нижче встановлено, що для техніки, яка буде задіяна у роботі з експлуатаційного утримання у осінньо-зимовий період, передбачити 4 машиністи/водії на 1 одиницю техніки.
Враховуючі, що в тендерній документації вимагається наявність в учасника 26 КДМ та 6 навантажувачів/екскаваторів, мінімальна кількість водіїв має складати 104 особи та механізаторів 24 лише для відповідної техніки.
Просимо усунути цю невідповідність та прибрати вимогу щодо наявності 4 машиністів/водіїв на 1 одиницю техніку, яка буде задіяна у роботі з експлуатаційного утримання у осінньо-зимовий період.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При експлуатаційному утриманні в осінньо-зимовий період передбачаються роботи з добового чергування, обробки покриття протиожеледною сумішшю, очищення від снігу. При несприятливих погодних умовах зазначені роботи повинні виконуватися безперервно, декілька діб, для недопущення зупинки руху транспортних засобів та виникнення аварійних ситуацій на автомобільних дорогах загального користування державного значення, що недопустимо в умовах воєнного стану, який введено в Украйні.
Також для дотримання положень «Кодексу законів про працю України» затверджених Законом № 322-VIII від 10.12.71 ВВР (зі змінами), відповідно до ст. 50 замовником вимагається, що на техніці яка буде задіяна у роботі з експлуатаційного утримання у осінньо-зимовий період (машина з обладнанням для розподілення протиожеледної суміші, в т.ч. для розподілу рідких речовин, навантажувач та/або екскаватор) передбачити 4 машиніста/водія на 1 одиницю техніки.
Враховуючи непостійну зайнятість машиністів/ водіїв у чотири зміни протягом дії договору та неодночасного надання послуг на всіх транспортних засобах, Замовником в тендерній документації розраховано мінімальну кількість машиністів/ водіїв. Виконавець на свій розсуд може збільшувати кількість машиністів/ водіїв для надання послуг по договору.
Також для дотримання положень «Кодексу законів про працю України» затверджених Законом № 322-VIII від 10.12.71 ВВР (зі змінами), відповідно до ст. 50 замовником вимагається, що на техніці яка буде задіяна у роботі з експлуатаційного утримання у осінньо-зимовий період (машина з обладнанням для розподілення протиожеледної суміші, в т.ч. для розподілу рідких речовин, навантажувач та/або екскаватор) передбачити 4 машиніста/водія на 1 одиницю техніки.
Враховуючи непостійну зайнятість машиністів/ водіїв у чотири зміни протягом дії договору та неодночасного надання послуг на всіх транспортних засобах, Замовником в тендерній документації розраховано мінімальну кількість машиністів/ водіїв. Виконавець на свій розсуд може збільшувати кількість машиністів/ водіїв для надання послуг по договору.
Щодо усунення невідповідності в Додатку 4 п. 4 в Таблиці «Перелік основних матеріальних ресурсів»
Дата подання: 28 березня 2024 11:03
Дата відповіді: 28 березня 2024 14:59
У Вашій тендерній документації в Додатку №4 п.4. в Таблиці «Перелік основних матеріальних ресурсів», а саме відповідно до рядку 8 (Фарба дорожня (для розмітки)) та рядку 9 (Скляні кульки) в графі 3 (Одиниця виміру) зазначені тонни, а в графі 5 (Ціна з урахуванням ПДВ, грн.), опираючись на Зведені данні цін за лютий 2024 року з сайту ДП «НІРІ», ціни вказані за кілограми.
Тому, просимо для коректного розрахунку усунути цю невідповідність, та внести зміни в Таблицю «Перелік основних матеріальних ресурсів» в Додатку №4 п.4. Вашої тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Стосовно істотних змін проекту договору
Дата подання: 29 березня 2024 12:24
Дата відповіді: 29 березня 2024 15:13
В Додатку №9 «ПРОЕКТ договору» до Вашої тендерної документації внести наступні зміни, у зв’язку з неприйнятними умовами (які порушують права Виконавця) в наступних пунктах:
Пункт 1.2. проекту договору: «На період дії цього Договору та протягом гарантійного періоду Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання автомобільних доріг та штучних споруд на них (разом далі - Об'скт), забезпечення умов безпеки дорожнього руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відводу юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця.», змінити виклавши його в наступній редакції – «На період дії цього Договору та протягом гарантійного періоду Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання автомобільних доріг та штучних споруд на них (разом далі - Об'скт), забезпечення умов безпеки дорожнього руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця (несвоєчасне або неякісне виконання робіт за письмовим розпорядженням (завданням)), а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відводу юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця.»;
Пункт 1.5. проекту договору: «Послуги надаються Виконавцем в межах договірної ціни цього Договору на підставі відомості обсягів робіт (BOQ), планів - завдань та/або дефектних актів, затверджених Замовником, та доведених Замовником до виконання Виконавцю.», змінити виклавши його в наступній редакції – «Послуги надаються Виконавцем в межах договірної ціни цього Договору на підставі відомості обсягів робіт (BOQ), планів - завдань та/або дефектних актів, затверджених Замовником, та доведених Замовником письмовим розпорядженням (завданням ) до виконання Виконавцю.»;
Пункт 1.6. проекту договору, а саме абзац: «При надходженні звернень (приписів) уповноважених органів Національної поліції, виданих безпосередньо на ім'я Виконавця, останній зобов'язаний приступити до виконання аварійних робіт, про що обов'язково письмово повідомити Замовника. Такі аварійні роботи мають бути виконані (крім випадку письмової заборони Замовника) у такі строки:», змінити виклавши його в наступній редакції – «При надходженні звернень (приписів) уповноважених органів Національної поліції, виданих безпосередньо на ім'я Виконавця, останній зобов'язаний приступити до виконання аварійних робіт, про що обов'язково письмово повідомити Замовника та отримати від нього письмове розпорядження (завдання). Такі аварійні роботи мають бути виконані (крім випадку письмової заборони Замовника) у такі строки:»;
Пункт 6.1.6. проекту договору: «Разом з Виконавцем вести облік ДТП, брати участь у розслідуванні ДТП, в тому числі з матеріальними збитками, які виникли на автомобільній дорозі, що знаходиться на експлуатаційному утриманні у Виконавця.», змінити виклавши його в наступній редакції – «Разом з Виконавцем вести облік ДТП, брати участь у розслідуванні та складанні акту ДТП, в тому числі з матеріальними збитками, які виникли на автомобільній дорозі, що знаходиться на експлуатаційному утриманні у Виконавця.»;
Додати пункт 6.1.10. до проекту договору: «Видавати Виконавцю щомісячно письмово план – завдання на роботи в межах наявних бюджетних зобов’язань на поточний період.»;
Пункт 6.2.1. проекту договору: «Достроково розірвати цей договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк до 15 робочих днів, зокрема у випадку: наявності 2 (двох) і більше приписів з усунення виявлених недопіків з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та штучних споруд на них.», змінити виклавши його в наступній редакції – «Достроково розірвати цей договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши про це його у строк до 15 робочих днів, зокрема у випадку: наявності 2 (двох) і більше приписів з усунення виявлених недопіків з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та штучних споруд на них, які не були виконані у термін більше одного місяця з дати їх письмового отримання.»;
Пункт 6.3.12. проекту договору: «У разі скоєння ДТП внаслідок неналежного виконання умов Договору Виконавець несе за це відповідальність та бере на себе зобов'язання з врегулювання спорів пов'язаних з таким ДТП у досудовому порядку. У разі неможливості досудового врегулювання спору, та стягнення з Замовника, який є балансоутримувачем автомобільної дороги загального користування державного значення, грошових коштів відповідно до рішення суду, Виконавець зобов'язується відшкодувати завдані збитки на підставі претензії Замовника. У разі відмови у задоволенні претензії, Виконавець окрім відшкодування збитків понесених Замовником, сплачує штрафні санкції відповідно абзацу 7 пункту 7.3 цього Договору.», змінити виклавши його в наступній редакції – «У разі скоєння ДТП внаслідок неналежного виконання умов Договору та порушення вимог ДСТУ 3587:2022 Виконавець несе за це відповідальність та бере на себе зобов'язання з врегулювання спорів пов'язаних з таким ДТП у досудовому порядку. У разі неможливості досудового врегулювання спору, та стягнення з Замовника, який є балансоутримувачем автомобільної дороги загального користування державного значення, грошових коштів відповідно до рішення суду, Виконавець зобов'язується відшкодувати завдані збитки на підставі претензії Замовника. У разі відмови у задоволенні претензії, Виконавець окрім відшкодування збитків понесених Замовником, сплачує штрафні санкції відповідно абзацу 7 пункту 7.3 цього Договору.»;
Пункт 6.4.5. проекту договору: «На розірвання Договору при затримці платежів Замовником більш ніж на З (три) місяці.», змінити виклавши його в наступній редакції – «На розірвання Договору при затримці платежів Замовником більш ніж на З (три) місяці з поверненням забезпечення виконання умов договору Виконавцю.»;
Пункт 7.7. проекту договору, а саме абзац: «З моменту підписання цього Договору Виконавець несе матеріальну відповідальність за збереження переданих йому на утримання складових елементів автомобільної дороги.» - видалити цей абзац із пункту 7.7. проекту договору, у зв’язку з тим, що Виконавець не здійснює охорону складових елементів автомобільної дороги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проект договору складений у відповідності до Типового договору та Методичних рекомендацій, визначених Уповноваженим органом управління Служби відновлення, щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення
Щодо усунення невідповідності в Додатку 4 розділ 4
Дата подання: 29 березня 2024 17:00
Дата відповіді: 31 березня 2024 13:31
У Вашій тендерній документації в Додатку №4 п.4. в Таблиці «Перелік основних матеріальних ресурсів», в графі 5 вказано (Ціна з урахуванням ПДВ, грн.), а у Додатку 28 (п. 6.2.) до «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» де у відповідній графі таблиці «Перелік основних матеріальних ресурсів» вказано (Ціна з урахуванням ПДВ та транспортної складової, грн.), тому просимо усунути невідповідність інформації викладеної в цих Додатках і передбачити це в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо ліміту коштів на покриття
Дата подання: 29 березня 2024 17:01
Дата відповіді: 31 березня 2024 13:30
Просимо роз’яснити наступне питання стосовно Вашої тендерній документації: в Додатку№5 розділі «Ліміт коштів на покриття»
1. На покриття ризиків кожного учасника процедури закупівлі 188 870 800,00 грн.
2. На покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами 333 593 600,00 грн.
3. Організація, супроводження, актуалізація, збір даних і наповнення геометричної системи чи окремих її модулів, аналітичних систем, збір даних про стан автомобільних доріг та мостів, збір транспортно експлуатаційних показників – 5 000 000,00 грн.
Ці суми коштів вказані з урахуванням ПДВ чи без урахуванням ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ці суми коштів вказані без урахування ПДВ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-03-22-010728-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП "Харківський облавтодор" Відкритого Акціонерного Товариства "Державна Акціонерна Компанія "Автомобільні дороги України", Код ЄДРПОУ:31941174
Дата подання: 29 березня 2024 18:07
Дата подання: 29 березня 2024 18:07
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2024 18:21
рішення від 02.04.2024 № 5823.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2024 18:20
інформація про перенесення дати розгляду скарги від 10.04.2024 № 541.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 17:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2024 № 6756.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 14:39
рішення від 16.04.2024 № 6756.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 11:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
2 075 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 075 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» |
2 199 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 199 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
2 075 500 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 10:17
|
Т83-УТР1-24.PDF | укладений |
07 травня 2024 10:17
|
Протокол 7 Визнання механічної помилки.PDF | укладений |
07 травня 2024 10:17
|