Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кондиціонери
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2024-03-22-009958-a ● f29630c8792c4cc893fb4671c4ec55cf
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИЙ РИНОК" НІЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22825528 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Валентин Горський +380684264448 dkp_dp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:26 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 11:26 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, Ніжин, Козача, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 39717200-3 — Кондиціонери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 16:27 |
Перелік змін що вноситься оновлений.docx | |
01 квітня 2024 16:22 |
Додаток 2 зі змінами оновлений.doc | |
01 квітня 2024 16:22 |
ТД зі змінами оновлена.docx | |
01 квітня 2024 16:22 |
ТД зі змінами оновлена.docx | |
28 березня 2024 16:43 |
Перелік змін що вноситься 2 - копия.docx | |
28 березня 2024 16:29 |
Перелік змін що вноситься 2.docx | |
22 березня 2024 17:36 |
Перелік змін що вноситься.docx | |
22 березня 2024 15:50 |
Додаток 1.docx | |
22 березня 2024 15:50 |
Додаток 3.docx |
01 квітня 2024 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
01 квітня 2024 16:27 |
Перелік змін що вноситься оновлений.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 16:22 |
Додаток 2 зі змінами оновлений.doc
|
||||||||||||
01 квітня 2024 16:22 |
ТД зі змінами оновлена.docx
|
||||||||||||
01 квітня 2024 16:22 |
ТД зі змінами оновлена.docx
|
||||||||||||
28 березня 2024 16:43 |
Перелік змін що вноситься 2 - копия.docx
|
||||||||||||
28 березня 2024 16:29 |
Перелік змін що вноситься 2.docx
|
||||||||||||
22 березня 2024 17:36 |
Перелік змін що вноситься.docx
|
||||||||||||
22 березня 2024 15:50 |
Додаток 1.docx
|
||||||||||||
22 березня 2024 15:50 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Параметри
Дата подання: 25 березня 2024 13:23
Дата відповіді: 26 березня 2024 10:40
Доброго дня!
В Додатку 2 вказано що:
1)Кондиціонери тип 1 повинні мати Робочий діапазон температури зовнішнього блоку (охолодження/нагрів), °C Не менше -10…+40 / -15…+20
Далі вказано, що Робота при низьких зовнішніх температурах, °C до -20
2) Кондиціонери тип 2 повинні мати Робочий діапазон температури зовнішнього блоку (охолодження/нагрів), °C Не менше -10…+40 / -15…+20
Далі вказано, що Робота при низьких зовнішніх температурах, °C до -20
3) Кондиціонери тип 3 повинні мати Робочий діапазон температури зовнішнього блоку (охолодження/нагрів), °C Не менше -10…+40 / -15…+20
Далі вказано, що Робота при низьких зовнішніх температурах, °C до -25
Так на які температурні режими Вам потрібні кондиціонери -15, -20 чи -25? Бо це все різні категорії обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше звернення, відповідні зміни будуть внесені
показники (таблиця)
Дата подання: 26 березня 2024 16:03
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:32
така плутанина в показниках та неіснуючих характеристиках, що не зрозуміло, чи вам потрібні кондиціонери, чи ви будете просто відмовляти всім учасникам, поки не виграє той хто вигіний вам
Відповідь: Вітаємо! Ознайомившись із запитанням нам дуже приємно приділення Вашої уваги до цієї закупівлі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.Дякуємо за увагу та щасти Вам в аукціоні.
ТЗ
Дата подання: 28 березня 2024 20:37
Дата відповіді: 02 квітня 2024 15:33
Шановний замовник. Параметри роботи в режимі охолодження до МІНУС !!! не меньше -20 град.С (-15 град.С) ??? Всі кондиціонери будуть встанавлюватись в серверних приміщеннях ? з необхідністю цілорічного "охолодження" приміщень навіть при МІНУС 20 град.С ? Ця вимога СУТТЄВО впливає на ціноутворення пропозиції (збільшення вартості). Як що Вас хвилює і цінова складова - перегляньте "необхідність" цієї вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за виявлену увагу до закупівлі. У зв’язку із виробничою необхідністю, технічні характеристики пропозиції повинні відповідати вимогам викладеним у додатку № 2 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-22-009958-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Чернігівторг, Код ЄДРПОУ:35687180
Дата подання: 12 квітня 2024 16:23
Стосовно неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг"
Доброго дня, Шановник Замовику!
Вами було прийнято рішення, відхилити нашу пропозицію на підставі не відповідності Технічній Специфікації у складі якої ми замість сертифіката від виробника або його офіційного представника в Україні, або дилера чи дистриб’ютора на продаж товару, надаємо гарантійний лист від ексклюзивного імпортера товарів. Замовник мав надати 24 години на усунення невідповідності в документації, відповідно пункту 43 Особливостей закупівлі. Де вказано що "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо". Враховуючи що виправлення нашої помилки не призведе до зміни закупіві, запропонованого нами у складі нашої тендерної пропрозиції, Замовник повинен надати 24 години для усунення невідповідностей з цього приводу. Таким чином, ненадавши 24 години ТОВ "Чернігівторг" Замовник порушив порядок ведення закупівель, визначений Особливостями та ЗУ "Про публічні закупівлі".
У разі відсутності відповідних дій Замовника залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для оцінки відповідності законодавству дій Замовника в частині не правомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг".
Розгорнути
Згорнути
Вами було прийнято рішення, відхилити нашу пропозицію на підставі не відповідності Технічній Специфікації у складі якої ми замість сертифіката від виробника або його офіційного представника в Україні, або дилера чи дистриб’ютора на продаж товару, надаємо гарантійний лист від ексклюзивного імпортера товарів. Замовник мав надати 24 години на усунення невідповідності в документації, відповідно пункту 43 Особливостей закупівлі. Де вказано що "Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо". Враховуючи що виправлення нашої помилки не призведе до зміни закупіві, запропонованого нами у складі нашої тендерної пропрозиції, Замовник повинен надати 24 години для усунення невідповідностей з цього приводу. Таким чином, ненадавши 24 години ТОВ "Чернігівторг" Замовник порушив порядок ведення закупівель, визначений Особливостями та ЗУ "Про публічні закупівлі".
У разі відсутності відповідних дій Замовника залишаємо за собою право звертатись до контролюючих органів для оцінки відповідності законодавству дій Замовника в частині не правомірного відхилення пропозиції ТОВ "Чернігівторг".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2024 17:40
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу такого змісту:
П. 43 Особливостей визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, з цієї норми випливає, що замовник може дати учаснику 24 години для виправлення невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, на всі документи, окрім випадків:
• відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
• та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та / або документах), які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалось тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується замовником.
П. 43 Особливостей визначено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Отже, з цієї норми випливає, що замовник може дати учаснику 24 години для виправлення невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, на всі документи, окрім випадків:
• відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
• та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до пункту 40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та / або документах), які подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалось тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується замовником.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 12:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг |
318 372,00
UAH з ПДВ
|
318 372,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" |
407 496,00
UAH з ПДВ
|
407 496,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛІМАТСПЕЦТЕХНОЛОГІЇ" |
449 280,00
UAH з ПДВ
|
449 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ДІДКОВСЬКА АННА ВОЛОДИМИРІВНА" |
495 991,00
UAH з ПДВ
|
495 991,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Відхилено |
318 372,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:12
|
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ" #41988622 |
Очікує рішення |
407 496,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 15:12
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 16:24 |
Кінець періоду оскарження: | 06 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно умов закупівлі терміни поставки товару були передбачені до 30 квітня 2024 року, однак у зв’язку із великим обсягом документів у тендерної пропозиції і продовженням терміну розгляду пропозиції та дотримання періоду оскарження, неможливо дотримати вищевказані терміни поставки товару |
Документи:
25 квітня 2024 16:24
|
Електронний підпис |
25 квітня 2024 16:23
|
Протокол відміни відкритих торгів.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2024-03-22-009958-a.b2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ", Код ЄДРПОУ:41988622
Дата подання: 02 травня 2024 11:40
Дата подання: 02 травня 2024 11:40
Скарга на рішення Замовника щодо відміни тендеру
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 06 травня 2024 15:45
Рішення від 06.05.2024 № 7967.pdf
Дата публікації: 06 травня 2024 15:44