Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
3 205 700,00 UAH
UA-2024-03-22-009182-a 4eb0a142a6b148fe9afda295a87cc9aa
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Ірина Вікторівна

380969417380 osvita_grebinky@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43973801
Місцезнаходження: 08662, Україна , Київська обл., Васильківський р-н., селище міського типу Гребінки, проспект Науки, будинок 2
Контактна особа: Григоренко Ірина Вікторівна
380969417380
osvita_grebinky@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, а саме: технічна підтримка програмного забезпечення-комп'ютерна програма "Українська бухгалтерська система УБС" 3 робочих місця в складі модулів: Бухгалтерія, Заробітна плата, з додатковими програмними функціями: ХМL- документи з розширенням конфігурації на 1 робоче місце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08662, Україна, Київська область, смт Гребінки, проспект Науки, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
22 година
Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення, а саме: супроводження комп'ютерної програми "Українська бухгалтерська система УБС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08662, Україна, Київська область, смт Гребінки, проспект Науки, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

22 березня 2024 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-01-000047 ● 141ab2512fc64a90855601e71b1b7ab1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2024 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2024 № 75
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-22-009182-а 22.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-04-02 11:02:50

Технічна помилка

Було допущено технічну помилку, при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при внесенні ціни договору не поставлено кому між гривнями та копійками, в результаті чого вказано ціну договору 3 205700,00 грн, замість 32 057,00 грн. Ця помилка носить виключно технічний характер, підтвердженням є оприлюднений план закупівлі та підписаний договір. Тому правильно читати суму: 32 057,00 грн ( тридцять дві тисячі п'ятдесят сім грн, 00 коп.).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАКАЗ № 68 від 24 квітня 2024 року. В зв’язку з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 24.04.2024 року під час моніторингу процедури закупівлі Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ідентифікатор: UA-2024-03-22-009182-a та керуючись п. 8 ст. 11, п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою дотримання Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 та ін., НАКАЗУЮ: 1. Головному бухгалтеру відділу освіти Аллі КОВАЛЬЧУК здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з приводу дотримання вимог Закону. 2. Уповноваженій особі з публічних закупівель Ірині ГРИГОРЕНКО оформити підписку на інтернет портал Радник у сфері публічних закупівель https://radnuk.com.ua/ на 6 місяців для отримання повного доступу до всіх матеріалів порталу з онлайн-сповіщеннями про будь-які важливі події або зміни у сфері закупівель.

2024-04-25 10:02:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 09 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено пункт 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Консалтингова агенція "Публічні фінанси"
#42210783
Переможець 3 205 700,00
UAH з ПДВ
22 березня 2024 15:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2024 10:56
2024-04-02-0002.pdf зміни до договору
02 квітня 2024 10:55
img20240402_10543935.pdf зміни до договору
02 квітня 2024 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Було допущено технічну помилку, при несені інформації про закупівлю, а саме: при внесенні ціни договору не поставлено кому між гривнями та копійками, в результаті чого вказано ціну договору 3 205700,00 грн, замість 32 057,00 грн. Ця помилка носить виключно технічний характер, підтвердженням є оприлюднений плат закупівлі та підписаний договір. Тому правильно читати суму 32 057,00 грн( тридцять дві тисячі п'ятдесят сім грн, 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML