Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43973801 |
Місцезнаходження: | 08662, Україна , Київська обл., Васильківський р-н., селище міського типу Гребінки, проспект Науки, будинок 2 |
Контактна особа: |
Григоренко Ірина Вікторівна 380969417380 osvita_grebinky@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Тендерна документація
22 березня 2024 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-01-000047 ● 141ab2512fc64a90855601e71b1b7ab1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2024 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-03-22-009182-а 22.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-04-02 11:02:50
Технічна помилка
Було допущено технічну помилку, при внесенні інформації про закупівлю, а саме: при внесенні ціни договору не поставлено кому між гривнями та копійками, в результаті чого вказано ціну договору 3 205700,00 грн, замість 32 057,00 грн. Ця помилка носить виключно технічний характер, підтвердженням є оприлюднений план закупівлі та підписаний договір. Тому правильно читати суму: 32 057,00 грн ( тридцять дві тисячі п'ятдесят сім грн, 00 коп.).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
НАКАЗ № 68 від 24 квітня 2024 року. В зв’язку з висновком Північного офісу Держаудитслужби від 24.04.2024 року під час моніторингу процедури закупівлі Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням згідно ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника ідентифікатор: UA-2024-03-22-009182-a та керуючись п. 8 ст. 11, п. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою дотримання Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 та ін., НАКАЗУЮ: 1. Головному бухгалтеру відділу освіти Аллі КОВАЛЬЧУК здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з приводу дотримання вимог Закону. 2. Уповноваженій особі з публічних закупівель Ірині ГРИГОРЕНКО оформити підписку на інтернет портал Радник у сфері публічних закупівель https://radnuk.com.ua/ на 6 місяців для отримання повного доступу до всіх матеріалів порталу з онлайн-сповіщеннями про будь-які важливі події або зміни у сфері закупівель.
2024-04-25 10:02:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушено пункт 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Консалтингова агенція "Публічні фінанси" #42210783 |
Переможець |
3 205 700,00
UAH з ПДВ
|
22 березня 2024 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:56
|
2024-04-02-0002.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:55
|
img20240402_10543935.pdf | зміни до договору |
02 квітня 2024 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Було допущено технічну помилку, при несені інформації про закупівлю, а саме: при внесенні ціни договору не поставлено кому між гривнями та копійками, в результаті чого вказано ціну договору 3 205700,00 грн, замість 32 057,00 грн. Ця помилка носить виключно технічний характер, підтвердженням є оприлюднений плат закупівлі та підписаний договір. Тому правильно читати суму 32 057,00 грн( тридцять дві тисячі п'ятдесят сім грн, 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |