Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Перемоги (від вулиці Дружби Народів до вулиці Миру) в с-ще Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області
Очікувана вартість
247 046,00 UAH
UA-2024-03-22-008824-a ● 98871d26f0d14ae983af563051576d67
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА) |
Код ЄДРПОУ: | 04348303 |
Місцезнаходження: | 12441, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5 |
Контактна особа: |
Наталія Ліщинська +380974402445 nsr-zakupivlia@novoguyvynske-miskrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:44 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 13:44 |
Очікувана вартість: | 247 046,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 235,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул.Перемоги (від вулиці Дружби Народів до вулиці Миру) в с-ще Новогуйвинське Житомирського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область, селище Новогуйвинське, вулиця Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 червня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 25 березня 2024 12:51
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:38
Доброго дня! Відповідно до вимог вашої документації Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років.
Повідомляємо що дана вимога нас як потенційного учасника дисткримінує та нічим не обгрунтована. Оскільки на нашому підприємсві є головний інженер, який був призначений на посаду 09.02.2024. Разом з тим, досвід роботи його на нашому підприємстві вже більше 10 років на посаді начальника дільниці. Таким чином, вимагати досвід роботи на підприємстві є дискрмінаціним. Прохання прибрати вимогу, бо кадри можуть змінюватися на підприємстві, тим паче у звязку з військовим станом дуже багато наших працівників було мобілізівовано, у звязку з чим, ми мали або брати на роботу інших працівників або переводити на інші посади, які вже були на нашому підприємстві.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Дата подання: 25 березня 2024 13:55
Дата відповіді: 26 березня 2024 16:38
Ознайомившись з вимогами Тенедерної документації для процедури закупівлі по предмету даної закупівлі виявлено вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться:
1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
4) Інженер-кошторисник
Разом з тим - функції і обов’язки начальника дільниці, а також функції і обов’язки виконавця робіт які прописані в посадових інструкціях зазначених посад є практично однаковими - виконроб, як і начальник дільниці здійснюють керівництво об’єктом будівництва з підпорядкуванням безпосередньо керівнику – директору товариства.
Так, структура штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу визначається з урахуванням конкретних питань і завдань які виконуються Товариством з урахуванням їхнього поточного обсягу.
Таким чином для Товариства не завжди економічно доцільно і обгрунтовано в штаті утримувати дві одиниці (в даному випадку – начальник дільниці і виконавець робіт) зі схожими посадовими обов’язками.
Крім цього, тендерна документація містить вимоги щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Дана вимога жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт Учасником, які підтверджуються наданням Замовнику аналогічних договорів.
Дані умови Тендерної документації мають ознаки дискримінаційних та є такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Включенням таких умов Замовник встановлює бар’єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежує коло учасників.
Поряд з цим, Товариство, як потенційний учасник процедури закупівлі, має досвід з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг, що підтверджується наявністю позитивного листа-відгуку про належне виконання умов договору від замовника виконаних попередніх робіт.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які з огляду на обсяги виконуваних будівельних робіт та чисельність працівників можуть дозволити собі мати в штаті і виконавця робіт і начальника дільниці, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Товариства.
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Товариства можуть бути захищені шляхом внесення Замовником зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених в даній Вимозі.
Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, чим порушено права та інтереси Товариства.
Порушення прав та інтересів Товариства полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Товариство матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОШУ:
Усунути порушення під час проведення тендеру, а саме:
- вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1), Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
- вимогу щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Аналогічний договір
Дата подання: 28 березня 2024 16:01
Дата відповіді: 28 березня 2024 16:47
Доброго дня. Шановний замовнику, в п.1 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Аналогічним буде вважатися договір про виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг. Чи може учасник для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію надати інформацію про виконання договору - Капітальний ремонт дорожнього покриття. Утримання вулично-шляхової мережі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Так, для підтвердження можна надати договір про виконання капітального або поточного ремонту дорожнього покриття.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-22-008824-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Виробничо-комерційна фірма "Урарту", Код ЄДРПОУ:13577250
Дата подання: 10 квітня 2024 17:00
Стосовно не правомірних дій замовника
Шановний Замовник! За результатами аукціону, який відбувся 04 квітня 2024, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція
ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19".
Протоколом № 54 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 2 вказано: До переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться:
1) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
2) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
3) Інженер-кошторисник
Проте, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, в якій відсутній Інженер-кошторисник у штаті, даний працівник залучений на підставі ЦПХ.
Проаналізувавши відповідні положення Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України "Про охорону праці", зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому дана невідповідність суперечить умовам тендерної документації.
Про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8)
Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р.
Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП.
Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25),
Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни.
Дані похибки учасника грубо порушують умови Тендерної документації та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт, технічні вимоги встановлені Замовник.
В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 1 вказано «Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної (дорожної) машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено)», проте у складі тендерної документації учасника відсутній розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмі.
Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником.
Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників.
Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Розгорнути
Згорнути
ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19".
Протоколом № 54 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 2 вказано: До переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться:
1) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
2) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1);
3) Інженер-кошторисник
Проте, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 надав довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг, в якій відсутній Інженер-кошторисник у штаті, даний працівник залучений на підставі ЦПХ.
Проаналізувавши відповідні положення Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України "Про охорону праці", зроблено висновок про те, що особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, а тому дана невідповідність суперечить умовам тендерної документації.
Про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р.
Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8)
Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р.
Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП.
Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25),
Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни.
Дані похибки учасника грубо порушують умови Тендерної документації та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт, технічні вимоги встановлені Замовник.
В Додатку 7 до Тендерної документації, форма 1 вказано «Обов´язково до даних відомостей Учасник зобов´язаний надати розрахунок вартості 1-ї машино-години власної будівельної (дорожної) машини та механізмів, вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмів та вартості 1-ї машино-години техніки, що використовується субпідрядником (у разі його залучення), яка буде застосовуватися для виконання замовлення та завірені копії технічних паспортів або іншими реєстраційними документами (у разі якщо технічні паспорти не передбачено)», проте у складі тендерної документації учасника відсутній розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої (лізинг, надання послуг та /або інше) будівельної (дорожної) машини та механізмі.
Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником.
Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників.
Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 54 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2024 14:47
Шановний учасник, в результаті розгляду отриманої вимоги, з метою усунення допущеної помилки уповноваженої особи Замовника, забезпечення виконання та дотримання основних вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" щодо об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовником було прийнято рішення скасувати рішення про намір укласти договір з ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" |
196 215,38
UAH з ПДВ
|
196 215,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" |
214 616,68
UAH з ПДВ
|
214 616,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" #03449947 |
Рішення скасоване |
196 215,38
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 14:48
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" #03449947 |
Рішення скасоване |
196 215,38
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 11:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 11:50
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" #03449947 |
Відхилено |
196 215,38
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 11:31
|
|
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" #13577250 |
Переможець |
214 616,68
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 10:58
|
Договір №19 від 02.05.2024.pdf | укладений |
02 травня 2024 10:57
|