Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з нанесення дорожньої розмітки на дорожнє покриття шляхової мережі КП ШЕУ Голосіївського району (код ДК 021:2015 –45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг)
Очікувана вартість
3 025 443,00 UAH
UA-2024-03-22-008812-a ● c9f9c919595546598ae83f6f9248bb0b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03334894 |
Місцезнаходження: | 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53 |
Контактна особа: |
Сущенко Сергій Анатолійович +380445255096 golosshey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2024 15:06 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 3 025 443,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 254,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З НАНЕСЕННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ НА ДОРОЖНЄ ПОКРИТТЯ ШЛЯХОВОЇ МЕРЕЖІ КП ШЕУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45233221-4 — Нанесення дорожньої розмітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | згідно умов договору | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2024 14:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2024 13:41 |
Перелік змін 2(розмітка) _ 2.docx | |
01 квітня 2024 13:41 |
проект договору розмітка (4) (2).docx | |
01 квітня 2024 13:41 |
РОЗМІТКА узагальнена _ 2.xls | |
01 квітня 2024 13:40 |
ТД розмітка 2 (2).docx |
01 квітня 2024 14:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2024 13:41 |
Перелік змін 2(розмітка) _ 2.docx
|
|||
01 квітня 2024 13:41 |
проект договору розмітка (4) (2).docx
|
|||
01 квітня 2024 13:41 |
РОЗМІТКА узагальнена _ 2.xls
|
|||
01 квітня 2024 13:40 |
ТД розмітка 2 (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тз
Дата подання: 22 березня 2024 19:05
Дата відповіді: 25 березня 2024 16:14
Доброго дня,використання скляних кульок не передбачено з пластиком та фарбою?
Відповідь: Доброго дня. У пластику треба а у фарбі не потрібно.
Кваліфікаційна частина
Дата подання: 26 березня 2024 11:08
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:39
Доброго дня! В пункті 1.1.5. розділу 2 ТД зазначено що : "Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання". Також пунктом 1.1.5.1 передбачено : "Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів, зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам пункту 1.1.5, а також копії цих документів"
Питання: якщо учасником буде залучено стороню лабораторію на підставі договору надання послуг з забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів яскравості та зчеплення), контрольної перевірки фарби і пластику чи потрібно учасником надавати підвердження та документи зазначені в пунктах 1.1.5.-1.1.5.1?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 27 березня 2024 21:20
Дата відповіді: 29 березня 2024 10:02
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.5 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації учасник закупівлі у складі своєї пропозиції надає сканований лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто кожною особою уповноваженою на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (Додаток 5). Тобто, згода на обробку даних надається у довільній формі усіма особами, вказаними у довідці, зразок якої наведено у додатку 5?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені.
Невідповідність тендерної документації
Дата подання: 28 березня 2024 08:21
Дата відповіді: 29 березня 2024 14:41
Доброго дня! Під час вивчення тендерної документації виникли такі питання:
1) У пункті 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зокрема, зазначається, що тедерна пропозиція Учасника має місти інформацію про учасника згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписаний та звірений печаткою (за наявності) учасника. І Додаток №5 до тендерної документації називається «Інформація про учасика». У той же час, відповідно до пункту 1.5. Розділу 1. «Документи які підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Додатку №3 до тендерної документації серед документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю Замовник вимагає надати: «сканований лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Складається та підписується особисто кожною особою уповноваженою на підписання договору за результатами здійснення процедури закупівлі, тендерної пропозиції та представлення інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі (Додаток 5).». Тобто у тендерній докуменнтації Замовик двічі посилається на Додаток 5, вимагаючи надати різні документи. Просимо врахувати це, та внести відповідні зміни.
2) У таблиці, яка завантажена Замовником окремим файлом у форматі Excel, дві сторінки (фарба та пластик) із назвою - Орієнтовні обсяги нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою на вулицях та дорогах Голосіївського ШЕУ КП у 2024 році, та яка є частиною Додатку №2 до тендерної документації, нами виявлено, що на сторінці «Фарба» після поперечної лінії 1.27 та перед поперечною лінією 1.34 наявне незаповнене поле з номером лінії, але у той же час, для цієї невизначеної Замовником позиції вказаний об’єм робіт у 4 кв.м. Просимо врахувати це, та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесені.
поняття «дороги в населених пунктах з високою інтенсивністю руху»
Дата подання: 28 березня 2024 21:56
Дата відповіді: 29 березня 2024 16:11
Шановний Замовник! В тендерній документації встановлено, що Учасник повинен надати скановану довідку про досвід виконання протягом останніх 2 (двох) років (2022 – 2023 роки) аналогічного договору (досвід нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до Додатку 2), щодо надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху за встановленою формою. Просимо більш детально розкрити значення цього поняття: «дороги в населених пунктах з високою інтенсивністю руху». Крім того, просимо зазначити, яким саме діючим нормативно-правовим актом встановлено значення саме цього поняття: «дороги в населених пунктах з високою інтенсивністю руху» ?! Також просимо уточнити яким саме діючим нормативно-правовим актом чи документом треба користуватися учасникам, щоб визначити значення терміну: «висока інтенсивність руху» та які саме є дороги в населених пунктах з високою інтенсивністю руху ?! Відповідь Замовника на це запитання є вкрай важлива, щоб всі потенційні учасники змогли надати вірне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо досвіду, який встановлений Замовником у п.п. 1.3.1. п. 1.3. розділу 2 додатку 3 до тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! ДБН В.2.3-5:2018 Вулиці та дороги населених пунктів. Зі Зміною № 1 та інші чинні нормативно-правові акти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2024 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
2 571 619,20
UAH з ПДВ
|
2 571 619,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ФОКСРОАД |
2 908 007,50
UAH з ПДВ
|
2 908 007,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІ-А" |
3 003 774,02
UAH з ПДВ
|
3 003 774,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА #05465258 |
Переможець |
2 571 619,20
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:55
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 16 квітня 2024 13:55
Учасник | Пропозиція | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА #05465258 |
2 571 619,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:12
|
договір 128 від 22.04.24.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:07
|