Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Заправка та відновлення картриджів)
Очікувана вартість
1 029 211,66 UAH
UA-2024-03-22-008720-a ● 076948094d824e7ca92d8273cc6fc73d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:53 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:53 |
Очікувана вартість: | 1 029 211,66 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 292,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце надання послуг: Територія Виконавця Обсяг закупівлі – 2 послуги (30 найменувань)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Володимир ДАНИЛЬЧУК – в.о. начальника служби комп’ютерних технологій, тел.0674486338, e-mail: v.danilchuk@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Заправка та відновлення картриджів 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 8. Кількість товарів, робіт послуг: 2 послуги (30 найменувань) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: територія Виконавця 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання Виконавцем заявки. 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) вартості фактично наданих послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 029 211,66 (один мільйон двадцять дев’ять тисяч двісті одинадцять грн 66 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.04.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання послуг із заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
надання послуг із відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) вартості фактично наданих послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 14:58 |
ТД 5031.docx | |
22 березня 2024 14:58 |
Додаток 3 5031.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР" |
979 211,99
UAH
|
960 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Д. плюс" |
1 029 000,00
UAH
|
978 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СІНТ - МАСТЕР" #30628985 |
Відхилено |
960 000,00
UAH
|
05 квітня 2024 12:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Т.Д. плюс" #41820007 |
Переможець |
978 000,00
UAH
|
11 квітня 2024 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 09:44
|
Договір 24_73 т.pdf | укладений |
19 квітня 2024 09:44
|