Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля)
Очікувана вартість
1 150 000,00 UAH
UA-2024-03-22-008695-a 0be75429bef94ce781543deb39139423
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорищев Артем Юрійович

+380442719516 104urz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції у місті Києві
Код ЄДРПОУ: 40108583
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Федорищев Артем Юрійович
+380442719516
104urz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2024 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2024 13:00
Очікувана вартість: 1 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобіля Пiсляоплата 35 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 14:56

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

27 березня 2024 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 17:47
тендерна документація - 2.docx
27 березня 2024 17:39
зміни (26).docx
27 березня 2024 17:39
Оголошення -.docx
27 березня 2024 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2024 17:47
тендерна документація - 2.docx
27 березня 2024 17:39
тендерна документація - 2.docx
22 березня 2024 14:57
тендерна документація.docx
27 березня 2024 17:39
зміни (26).docx
27 березня 2024 17:39
Оголошення -.docx
22 березня 2024 14:57
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо відміни дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 березня 2024 17:49
Дата відповіді: 27 березня 2024 17:55
Шановний Замовнику, просимо відмінити дискримінаційні вимоги шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме: 1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно можливості Учасника зберігання запису з камер відеоспостереження терміном не менше 1 місяця або змінити термін зберігання до 14 днів. Вважаємо достатнім терміном зберігання запису з камер відеоспостереження буде 14 днів. Дана вимога Замовника обмежує права на участь у закупівлі Учасників, які зберігають запису з камер відеоспостереження терміном 14 днів. 2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника стоянки для зберігання не менше ніж 10 автотранспортних засобів Замовника або змінити на кількість не менше 5-ти паркувальних місць на стоянці для зберігання, тому що Замовником заявлено наявність у автопарку всього 3-х автомобілів, тому достатньою кількістю буде не менше 3-х пакувальних місць в наявності на стоянці у можливого Учасника. Дана вимога Замовника звужує кількість можливих Учасників та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників з наявною кількістю не менше 5-ти пакувальних місць на стоянці. 3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 20 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю до 5 т; (2 шт. не менше 5,5т), тому що Замовником заявлено наявність у автопарку всього 3-х автомобілів, тому достатньою кількістю буде не менше 3-х підйомників в наявності у можливого Учасника. Дана вимога Замовника звужує кількість можливих Учасників та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників з наявною кількістю не менше 5-ти підйомників, у тому числі одного підйомника вантажопід'ємністю до 5,5 т. 4. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 2-х апаратів обладнання для мийки систем кондиціонування і виконання капітальних ремонтів систем або змінити кількість на наявність у Учасника одного такого апарату. Наявність у Учасника одного апарату обладнання для мийки систем кондиціонування і виконання капітальних ремонтів систем буде достатньою для обслуговування трьох автомобілів Замовника. Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування систем кондиціювання автомобілів, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника. 5. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 2-х апаратів обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування або змінити кількість на наявність у Учасника одного такого апарату. Наявність у Учасника одного апарату обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування буде достатньою для обслуговування трьох автомобілів Замовника. Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування систем кондиціювання автомобілів, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника. 6. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника стенду для тестування і ремонту автономних опалювачів WEBASTO та Eberspecher, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування автономних опалювачів на автомобілях, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника. 7. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника шиномонтажного стенду для балансування коліс та прокатки дисків діаметром до 20 дюймів та шиномонтажного стенду для балансування броньованих шин, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення шиномонтажних робіт на автомобілях, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника. 8. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника договору купівлі-продажу генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Учасник має право орендувати генератор заявленої потужності, придбати генератор у кредит або з відтермінуванням платежу, також достатнім доказом наявності генератора у Учасника є видаткова накладна. 9. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника копії дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення зварювальних та газополумяних робіт, а отже нема необхідності в наявності даного дозволу у Учасника. 10. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням, тому що достатнім буде надання Учасником послуги евакуатора для транспортування автомобіля Замовника до СТО Учасника так як, вказав Замовник у п. 8. Додаткових вимог до СТО – «Учасник повинен мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг)». Замовник вказав в технічній специфікації роботи по ремонту та обслуговуванню автомобілів, які не потребують наявності у Учасника виїзної автомайстерні. 11. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен виконувати ремонт і регламентне обслуговування стартерів та генераторів автомобілів; діагностику, обслуговування та можливість виконання капітального ремонту систем кондиціонування автомобілів; діагностику та ремонт магістралей високого тиску гідропідсилювача керма; діагностику та ремонт магістралей високого тиску гідропідсилювача кондиціонера, тому що Замовник вказав в технічній специфікації проведення даних робіт на автомобілях. 12. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником повинні обов’язково надаватись у складі пропозиції, тому що Замовник визначив в технічній специфікації весь список робіт необхідних для ремонту та обслуговування автомобілів і їх огляду Учасником нема необхідності. 13. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що СТО Учасника повинно мати певний статус (офіційний дилер, авторизований дилер, авторизована станція, акредитована станція), тому що автомобілі Замовника негарантійні (завершено термін дії гарантії від Заводу Виробника) 14. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію по дискримінаційній вимозі стосовно наявності у Учасника копій свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, видані ДП «Укрметртестстандарт» або копії свідоцтв про калібрування, видані ДП «Укрметртестстандарт» або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий ДП «Укрметртестстандарт». Вимога Замовника стосовно того, що Учасники повинні мати сертифікат тільки окремого акредитованого Національним агентством з акредитації України органу, а саме - ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» не є правомірною, бо у Учасника можуть бути свідоцтва та сертифікати, які видані іншими органами, які також акредитовані Національним агентством з акредитації України. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки або копії свідоцтв про калібрування або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України. 15. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати певну форму листа-відгуку від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг. Лист-відгук надається іншими Замовниками по аналогічно виконаних договорах Учасником не тільки з завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), тому достатнью буде наявність у Учасника листів-відгуків у будь-якій формі та змістом. 16. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен для виконання робіт може залучати субпідрядні організації, але місце розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення (надати лист-підтвердження, карту-схему проїзду та договір на виконання таких робіт). Учасник має право залучати субпідрядні організації без обмеження розташування їх до Замовника та Учасника в межах м. Києва. 17. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати у штаті не менше 20 працівників, в тому числі обов’язково: приймальник замовлень, не менше 5-ти слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів та не менше 3х електромеханіків. (на підтвердження надати накази на прийом на роботу працівників або копію трудової книжки), тому що для ремонту та обслуговування 3-х автомобілів Замовника достатньо одного майстра-приймальника, 3-х слюсарів та одного електромеханіка. 18. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати нотаріально завірений договір оренди приміщення, строком дії не менше трьох років, тому що договір оренди може бути не обов’язково нотаріально завіреним та строком дії не менше строку дії договору по наданню послуг Замовнику (до 31.12.2024). Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Відповіді на вимогу:
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно можливості Учасника зберігання запису з камер відеоспостереження терміном не менше 1 місяця або змінити термін зберігання до 14 днів. Вважаємо достатнім терміном зберігання запису з камер відеоспостереження буде 14 днів. Дана вимога Замовника обмежує права на участь у закупівлі Учасників, які зберігають запису з камер відеоспостереження терміном 14 днів.

Відповідь: У зв’язку з тим, що Головне управління Національної поліції у місті Києві є державним органом спеціального призначення, яке виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, а термін ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів Замовника необмежений і може сягати більше 30 днів, тому вимога щодо зберігання запису з камер відеоспостереження терміном не менше 1 місяця не є дискримінаційною, в м. Києві є більше 20 СТО, які мають таку можливість.

2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника стоянки для зберігання не менше ніж 10 автотранспортних засобів Замовника або змінити на кількість не менше 5-ти паркувальних місць на стоянці для зберігання, тому що Замовником заявлено наявність у автопарку всього 3-х автомобілів, тому достатньою кількістю буде не менше 3-х пакувальних місць в наявності на стоянці у можливого Учасника. Дана вимога Замовника звужує кількість можливих Учасників та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників з наявною кількістю не менше 5-ти пакувальних місць на стоянці.

Відповідь: Надаючи оцінку та складаючи зазначену вимогу потенційний учасник не враховує той факт що СТО - переможець буде займатися не лише обслуговуванням/ремонтом виключно автомобілів які належать Головному управлінню Національної поліції у місті Києві, Замовником висувається вимога стосовно наявності у Учасника стоянки для зберігання не менше ніж 10 автотранспортних засобів Замовника. в м. Києві є більше 30 СТО, які мають таку можливість, що створює відкриту конкуренцію, тому дана вимога не є дискримінаційною.

3. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 20 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю до 5 т; (2 шт. не менше 5,5т), тому що Замовником заявлено наявність у автопарку всього 3-х автомобілів, тому достатньою кількістю буде не менше 3-х підйомників в наявності у можливого Учасника. Дана вимога Замовника звужує кількість можливих Учасників та обмежує права на участь у закупівлі інших Учасників з наявною кількістю не менше 5-ти підйомників, у тому числі одного підйомника вантажопід'ємністю до 5,5 т.
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, згідно з моніторингом, в м. Києві більше 20-ти станцій технічного обслуговування, які мають необхідну матеріально-технічну базу, у тому числі «не менше 20 підйомників, у тому числі підйомників вантажопід'ємністю до 5 т; (2 шт. не менше 5,5т)», що в жодному разі не призводить до дискримінації Учасників даної процедури закупівлі. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування 3-х автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткове обладнання буде задіяно для автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них.

4. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 2-х апаратів обладнання для мийки систем кондиціонування і виконання капітальних ремонтів систем або змінити кількість на наявність у Учасника одного такого апарату. Наявність у Учасника одного апарату обладнання для мийки систем кондиціонування і виконання капітальних ремонтів систем буде достатньою для обслуговування трьох автомобілів Замовника. Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування систем кондиціювання автомобілів, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника.

Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, згідно з моніторингом, в м. Києві більше 30-ти станцій технічного обслуговування, які мають необхідну матеріально-технічну базу, у тому числі «не менше 2-х апаратів обладнання для мийки систем кондиціонування і виконання капітальних ремонтів систем, що в жодному разі не призводить до дискримінації Учасників даної процедури закупівлі. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування 2-х автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткове обладнання буде задіяно для автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них.
5. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника не менше 2-х апаратів обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування або змінити кількість на наявність у Учасника одного такого апарату. Наявність у Учасника одного апарату обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування буде достатньою для обслуговування трьох автомобілів Замовника. Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування систем кондиціювання автомобілів, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника.
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Перед публікацією оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник проводить аналіз ринку надання послуг за відповідним предметом закупівлі, згідно з моніторингом, в м. Києві більше 30-ти станцій технічного обслуговування, які мають необхідну матеріально-технічну базу, у тому числі «не менше 2-х апаратів обладнання для заправки і обслуговування систем кондиціонування», що в жодному разі не призводить до дискримінації Учасників даної процедури закупівлі. Маючи великий досвід співпраці із різними СТО та враховуючи специфіку роботи нашої організації, терміновою необхідністю обслуговування 2-х автотранспортних засобів одночасно, висуваються такі вимоги, враховуючи ще додаткове обладнання буде задіяно для автомобілів інших клієнтів СТО Учасника, або у разі виходу із ладу одного-двох з них.

6. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника стенду для тестування і ремонту автономних опалювачів WEBASTO та Eberspecher, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення ремонту та обслуговування автономних опалювачів на автомобілях, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника.

Відповідь: Внесені відповідні зміни

7. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника шиномонтажного стенду для балансування коліс та прокатки дисків діаметром до 20 дюймів та шиномонтажного стенду для балансування броньованих шин, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення шиномонтажних робіт на автомобілях, тому нема необхідності в наявності даного обладнання у Учасника.
Відповідь: Внесені відповідні зміни

8. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника договору купівлі-продажу генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Учасник має право орендувати генератор заявленої потужності, придбати генератор у кредит або з відтермінуванням платежу, також достатнім доказом наявності генератора у Учасника є видаткова накладна.

Відповідь: У зв’язку з введенням військового стану та віяловими відключеннями світла, Замовник повинен бути впевнений, у технологічних спроможносятх учасника, тому висувається посилена вимога щодо наявності генератора потужністю 50 KWA та підтвердження факту повної оплати (виписка з банку). Тому орендувати генератор заявленої потужності, придбати генератор у кредит або з відтермінуванням платежу не є надійним підтвердженням наявності.
9. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника копії дозволу чи декларації відповідності матеріально-технічної бази, видану державною службою України з питань праці, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме здійснення зварювальних, газополумяних робіт, дійсну до кінця строку надання послуг по даній закупівлі, тому що Замовник не вказав в технічній специфікації необхідність проведення зварювальних та газополумяних робіт, а отже нема необхідності в наявності даного дозволу у Учасника.
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, до учасників висуваються вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки Замовник має повне право, у разі необхідності, здійснити перевірку будь якої частини автомобіля, поза процедурою проведення обов’язкового державного контролю технічного стану автомобілів, а кожен Учасник, для доведення свого технічного потенціалу має можливість на рівних засадах здійснити таке оцінювання та сертифікацію. Наголошуємо, що у місті Києві достатньо СТО, які відповідають вищевказаним вимогам, чим підтверджують свій технічний потенціал та потужність матеріально-технічної бази та здатні забезпечити безперебійну діяльність організації Замовника, отже вимоги, встановлені у тендерній документації даної закупівлі не є дискримінаційними.

10. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно наявності у Учасника автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням, тому що достатнім буде надання Учасником послуги евакуатора для транспортування автомобіля Замовника до СТО Учасника так як, вказав Замовник у п. 8. Додаткових вимог до СТО – «Учасник повинен мати автомобіль технічної допомоги (евакуатор) (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, договору оренди або договору про надання таких послуг)». Замовник вказав в технічній специфікації роботи по ремонту та обслуговуванню автомобілів, які не потребують наявності у Учасника виїзної автомайстерні.
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та для виконання завдань повинен швидко реагувати на виклики, враховуючи той факт, що автомобіль може вийти з ладу в будь-якому районі м Києва, для швидкого технічного обслуговування учасник повинен мати автомобілю - виїзду автомайстерню з обладнанням.
11. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен виконувати ремонт і регламентне обслуговування стартерів та генераторів автомобілів; діагностику, обслуговування та можливість виконання капітального ремонту систем кондиціонування автомобілів; діагностику та ремонт магістралей високого тиску гідропідсилювача керма; діагностику та ремонт магістралей високого тиску гідропідсилювача кондиціонера, тому що Замовник вказав в технічній специфікації проведення даних робіт на автомобілях.
Відповідь: Шановний учасник дані роботи закладені у автомобілі Citroen Jumper п. 7. Діагностика та ремонт електрообладнання.
12. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником повинні обов’язково надаватись у складі пропозиції, тому що Замовник визначив в технічній специфікації весь список робіт необхідних для ремонту та обслуговування автомобілів і їх огляду Учасником нема необхідності.

Відповідь: Дана вимога висувається у зв’язку з тим, що виконавець повинен розуміти, реальний стан автомобілів Замовника, нажаль маємо негативний досвід коли, учасники перемагають в тендері, а потім відмовляються виконувати ті чи інші роботи, побачивши стан авто та реальний обсяг робіт.

13. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що СТО Учасника повинно мати певний статус (офіційний дилер, авторизований дилер, авторизована станція, акредитована станція), тому що автомобілі Замовника негарантійні (завершено термін дії гарантії від Заводу Виробника)

Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, до учасників висуваються вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики.

14. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію по дискримінаційній вимозі стосовно наявності у Учасника копій свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки, видані ДП «Укрметртестстандарт» або копії свідоцтв про калібрування, видані ДП «Укрметртестстандарт» або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий ДП «Укрметртестстандарт». Вимога Замовника стосовно того, що Учасники повинні мати сертифікат тільки окремого акредитованого Національним агентством з акредитації України органу, а саме - ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» не є правомірною, бо у Учасника можуть бути свідоцтва та сертифікати, які видані іншими органами, які також акредитовані Національним агентством з акредитації України. Вимагаємо викласти дану вимогу у наступній редакції – «надати копії свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки або копії свідоцтв про калібрування або Сертифікат визнання вимірювальних можливостей видані органами, які акредитовані Національним агентством з акредитації України.
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та враховуючи специфіку діяльності нашої організації та відповідальність службових осіб, на яких покладені обов’язки щодо забезпечення охорони життя, прав і свобод людини, протидії злочинності, підтримання публічної безпеки і порядку, до учасників висуваються вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, якість та технічний стан яких повинен мати документальне підтвердження здатності забезпечити точність та якість необхідних показників обладнання за призначенням, для аналізу несправностей систем автотранспортних засобів та діагностики. ДП «Укрметртестстандарт» - це організація, яка має визнання державного рівня щодо сертифікації, оцінки відповідності, випробування, калібрування. Станом на сьогодні сертифікація вимірювальних можливостей здійснюється ДП «Укрметртестстандарт» на добровільних засадах. Від якості діагностики та наданих послуг на транспортних засобах, залежить напряму безпека експлуатації автомобіля, відповідно життя і здоров’я співробітників, які експлуатують ці транспортні засоби. Доступ до отримання такого сертифікату для всіх Учасників є рівним, відкритим та необмеженим. За запитом учасника ДП «Укрметртестстандарт» проводить випробування та оцінювання важливих елементів обладнання СТО, щодо точності їх показників, та у разі відповідності такого обладнання всім вимогам до якості і стану, Учаснику видається сертифікат, який вказує на безперечну технічну здатність СТО забезпечити точну діагностику, перевірку та виявлення несправностей автотранспортних засобів

15. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати певну форму листа-відгуку від Замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів), які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору, його номеру (за наявності), найменування виконуваних послуг згідно договору, суми договору, інформацію про дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині якості, повноти виконання послуг. Лист-відгук надається іншими Замовниками по аналогічно виконаних договорах Учасником не тільки з завірений електронним підписом керівника замовника (КЕП/УЕП), тому достатнью буде наявність у Учасника листів-відгуків у будь-якій формі та змістом.
Відповідь: Відповідно до п.31 та п. 32 ст. 1 Закону: - тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; - тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Замовник встановлює кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі, які допомагають йому пересвідчитися, що учасники мають спроможність належно надати конкретні послуги у потрібному замовникові обсязі. Встановлення такого кваліфікаційного критерію визначається статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). При цьому Замовником не вимагається забеспечення тендерної пропозиції. Отже, для гарантії спроможності надати послуги у повному обсязі учасниками процедури закупівлі Замовником встановлені відповідні кваліфікаційні крітерії. Як визначає закупівельне законодавство, у процедурах закупівлі, зокрема, й у відкритих торгах з Особливостями, учасники мають проходити кваліфікацію. Таким чином, замовник має право вимагати від них відповідні документи.
16. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен для виконання робіт може залучати субпідрядні організації, але місце розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення (надати лист-підтвердження, карту-схему проїзду та договір на виконання таких робіт). Учасник має право залучати субпідрядні організації без обмеження розташування їх до Замовника та Учасника в межах м. Києва.
Відповідь: Головне управління Національної поліції у місті Києві, є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, та для виконання завдань повинен швидко реагувати на виклики, враховуючи той факт, що представник Замовника повинен відвести автомобіль та залишити на СТО, йому треба найшвидше повернутись до виконання завдань, тому розташування такої організації від Замовника не повинна перевищувати 3 км дорогами загального значення, що не є дискримінаційною вимогою, у м. Києві є більше 20 СТО, які розташовані на відстані менше 3 км, що більш ніж достатньо для створення належних умов добросовісної конкуренції.
Отже, зазначена вимога обумовлена виключно метою заощадження коштів на утримання Замовника у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), згідно з якими закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії та ефективності.
17. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати у штаті не менше 20 працівників, в тому числі обов’язково: приймальник замовлень, не менше 5-ти слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів та не менше 3х електромеханіків. (на підтвердження надати накази на прийом на роботу працівників або копію трудової книжки), тому що для ремонту та обслуговування 3-х автомобілів Замовника достатньо одного майстра-приймальника, 3-х слюсарів та одного електромеханіка.
Відповідь: Надаючи оцінку та складаючи зазначену вимогу потенційний учасник не враховує той факт що СТО - переможець буде займатися не лише обслуговуванням/ремонтом виключно автомобілів які належать Головному управлінню Національної поліції у місті Києві, а також автотранспортом інших фізичних та юридичних осіб. Враховуючи автопарк Головного управління Національної поліції у місті Києві, а також той факт що ми є державним органом спеціального призначення, який виконує спеціальні завдання, в умовах воєнного стану, які розміщуються в тому числі у віддалених, важкодоступних місцях, серед іншого з відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії російської федерації, у Головного управління Національної поліції у місті Києві немає можливості тижнями очікувати черги для проведення регламентних та непередбачуваних робіт.
18. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен мати нотаріально завірений договір оренди приміщення, строком дії не менше трьох років, тому що договір оренди може бути не обов’язково нотаріально завіреним та строком дії не менше строку дії договору по наданню послуг Замовнику (до 31.12.2024). Заздалегідь вдячн

Відповідь: Внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА" 1 144 998,00
UAH з ПДВ
1 144 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

05 квітня 2024 12:43
Електронний підпис
05 квітня 2024 12:42
Цінова пропозиція.docx.p7s
05 квітня 2024 12:42
Довідка.zip
05 квітня 2024 12:42
Довідка (1).zip
01 квітня 2024 12:09
Електронний підпис
01 квітня 2024 12:09
Електронний підпис
01 квітня 2024 12:00
Електронний підпис
01 квітня 2024 12:00
Електронний підпис
01 квітня 2024 11:58
42. Акт огляду.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
23. Сертифікат ДСТУ.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
1.3. Відгук Суспільне.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
43. Листи-згоди.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
22.1 оплата автодата.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
41. Проект договору.docx.p7s
01 квітня 2024 11:58
24. Сертифікат 14001.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
41. Витяг ЄДР на 19.03.2024.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
17. Вааід сертифікат.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
25. Сертифікат Iso 9001.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
5. Штатний розклад.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
26. Вааід сертифікат.pdf.p7s
01 квітня 2024 11:58
2. Довідка МТБ.docx.p7s
01 квітня 2024 11:58
31. Сертифікат 45001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУРАТОР.ЮА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
Переможець 1 144 998,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2024 14:28

Документи

03 квітня 2024 14:28
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 14:28
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:26
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2024 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУРАТОР.ЮА"
#43438815
1 144 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 квітня 2024 14:28
Довідка НАЗК
03 квітня 2024 14:28
Електронний підпис
03 квітня 2024 14:26
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2024 17:26
330.PDF укладений
10 квітня 2024 17:24