Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Біленьківська, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380664744148 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 619 938,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 258 598,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | з моменту отримання Замовником від Підрядника належним чином оформленого акту за формою КБ-2в,а також довідки за формою КБ-3 | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 14:21 |
Договір.pdf | |
22 березня 2024 14:21 |
Тендерна документація.pdf | |
22 березня 2024 14:21 |
Технічне завдання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-19-000082 ● 7d7b3d26e1964e00b470f5bb166d61a8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2024 15:52 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-03-22-007763-a, яку проводить Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-07 13:40:40
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ» (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-007763-a), яка проведена Управлінням капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що пунктом 3.4 тендерної документації вимагалось, що Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів робіт, зазначених у «Технічному завданні» включаючи вартість матеріалів, необхідних для виконання цих робіт.
Відповідно до «Технічного завдання» (Додаток до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі в розділі «Обладнання» передбачено придбання, зокрема, дизель-генераторної установки у кількості 1 шт.
Учасником – ФОП Мінаєв Андрій Олександрович у складі тендерної пропозиції надано, поміж іншого, Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-02, відповідно до якого при виконанні робіт за предметом закупівлі вказаним учасником передбачено придбання дизель-генераторної установки, Рн=22 кВт; (маса=0,9) у кількості 1 шт вартістю 378700,00 грн, а також Підсумкову відомість ресурсів, до якої включено: Дизель-генераторна установка, Рн=22 кВт з ціною 378700,00 грн.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 3 Особливостей №1178, під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як дизель-генераторні установки.
Одночасно, за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати обгрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено «Технічним завданням» (Додаток до тендерної документації).
2. Надати документальне підтвердження щодо відповідності пропонованого учасником ФОП Мінаєв Андрій Олександрович обладнання (Дизель-генераторної установки, Рн=22 кВт), що буде придбаватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-09 11:00:05
ПОЯСНЕННЯ до моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ" (UA-2024-03-22-007763-a)
У відповідь на запит моніторингу повідомляємо про наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Україні «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків.
З вищенаведеного Замовником було зроблено висновок, що норма щодо ступеня локалізації виробництва стосується виключно закупівлі товарів. В свою чергу, предметом закупівлі UA-2024-03-22-007763-a є роботи, а саме: капітальний ремонт приміщень.
Стосовно застосування підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону зауважимо, що дизель-генераторна установка, Рн=22 кВт; (маса=0,9) у кількості 1 шт. вартістю 378700,00 грн., зазначена у Локальному кошторисі та Підсумковій відомості ресурсів, є устаткуванням, що монтується, та виступає складовою частиною системи безперебійного живлення системи електропостачання укриття. Тому замовник набуває у власність не зазначену дизель-генераторну установку, а результат будівельних робіт, що свідчить про неприпустимість застосування до цієї закупівлі положень підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З урахуванням вищенаведеного, на думку Замовника, тендерна документація по цій закупівлі не мала містити вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, придбання якого передбачено «Технічним завданням» (Додаток до тендерної документації). Тим більше, що частина 2 статті 22 Закону взагалі не містить вимоги про обов’язковість включення до тендерної документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації товару.
Крім того, вважаємо за необхідне зауважити про наступне.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За таких обставин, навіть якби до цієї закупівлі і підлягали б застосуванню вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, то тендерна документація не повинна була містити вимоги щодо документального підтвердження учасниками ступеня локалізації товару, оскільки перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу у формі відкритих даних і є загальнодоступною інформацією.
Також зауважимо, що відповідно до п. 7.3. Договору № 34.03-10/30 від 08.04.2024 року, укладеного за наслідками проведення закупівлі робіт UA-2024-03-22-007763-a, підрядник має надати сертифікат якості на та документи, які підтверджують вартість використаних матеріалів та обладнання, паспорти на обладнання.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою виконання вимог, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 13.05.2024 по моніторингу UA-2024-03-22-007763-a по об’єкту: «Капітальний ремонт внутрішніх підвальних приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (укриття) в будівлі за адресою: Донецька область, м. Краматорськ», повідомляємо, що викладені у висновку порушення про відсутність у договорі від 08.04.2024 № 34.03-10/30 умови щодо фактичної калькуляції собівартості такого товару, наданої виробником, будуть усунені шляхом підписання сторонами договору додаткової угоди, якою до договору буде внесено відповідні зміни в частині надання фактичної калькуляції собівартості включеного до переліку товару, наданої виробником. Додаткова угода буде укладена в порядку та строки, визначені чинним законодавством України, з подальшим її оприлюдненням в електронній системі закупівель. Укладення додаткової угоди не призведе до зміни істотних умов договору.
2024-05-15 12:34:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, а також пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону) • відсутній механізм
порушення усунуто шляхом внесення змін до договору
2024-09-26 12:13:28
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 08/0021пр/2024 |
Дата публікації: | 07 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
07 червня 2024 10:19
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІНАЄВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
8 240 991,06
UAH з ПДВ
|
8 240 991,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІНАЄВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3018120255 |
Переможець |
8 240 991,06
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 12:48
|
Калькуляція Генератор DE-35 BDA.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:46
|
д.у 4 від 20.12.2024 дог.34.03-10-30 від 08.04.2024.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 12:46
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2024 10:25
|
д.у.3 від 30.09.2024 дог. 34.03-10-30 від 08.04.2024.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 10:39
|
д.у. 2 від 04.06.2024 дог. 34.03-10-30 від 08.04.2024.pdf | зміни до договору |
04 червня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 13:37
|
д.у. 1 від 20.05.2024 дог. 34.03-10-30 від 08.04.2024.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:42
|
Договір 34.03-10-30 від 08.04.2024.pdf | укладений |
08 квітня 2024 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, викладеної у висновку від 13.05.2024 року за наслідками проведеного моніторингу (ID моніторингу UA-M-2024-04-19-000082) |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/30 від 08.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/30 від 08.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/30 від 08.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/30 від 08.04.2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |