Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений структурний підрозділ Житомирський автомобільно-дорожній фаховий коледж Національного транспортного університету |
Код ЄДРПОУ: | 38650457 |
Місцезнаходження: | 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Велика Бердичівська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Давидюк Владислав Олександрович 380985950300,380673854614 zadk@zt.ukrtel.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 216 353,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 081,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:35 |
ТД Хлібобулочні вироби 2024.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-10-000005 ● 037e6d1f57884c94807edb98c9b9be5a
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2024
№ 40-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.05.2024 № 40-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-03-22-006745-a Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 10:44:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби» (інформацію опубліковано в інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-006745-a) та відповідно до п.п. 6 та 11 ст. 10 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Відокремленим структурним підрозділом Житомирського автомобільно-дорожнього фахового коледжу Національного транспортного університету (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Пасічник Богдан Сергійович як таку, що не відповідала вимогам установленим у тендерній документації Замовника?
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пасічник Богдан Сергійович відсутні:
- гарантійні листи про те, що обсяг кожної поставки (дрібної партії) буде здійснюватись учасником за заявками замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення, а також про те, що учасником буде дотримано термін придатності товару під час поставки товару;
- копії аналогічних договорів з постачання товару, що є предметом закупівлі (не менше 2-х), за 2022 – 2023 роки, а також листи відгуки від замовників в яких зазначено суму договору та повне його виконання;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO, який відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (або ISO 22000:2018), та/або сертифікат на систему управління якістю ISO, який відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, що дають право учаснику виробляти (пакувати, зберігати, транспортувати та реалізовувати товари, що є предметом закупівлі;
- інформаційні довідки з повним описом товару, а саме: багета стейка та піти з салямі.
Крім того, перелік інгредієнтів, що входять до одиниці товару, встановлений Замовником, не відповідає переліку інгредієнтів у пропозиції учасника ФОП Пасічник Богдан Сергійович, а саме: учасником до переліку інгредієнтів, що входять до круасанів балика та курки, паніні балика включено пекінську капусту, а не листя салату. Крім того, до хот-дога подвійного та піци шкільної включено кетчуп та до самси – цибулю, що не передбачено вимогами Замовника.
Також, переможцем торгів ФОП Пасічник Богдан Сергійович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 12 пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 14:34:54
Надання пояснень
Відокремлений структурний підрозділ «Житомирський автомобільно-
дорожній фаховий коледж Національного транспортного університету»
на Ваш моніторинг UA-М-2024-05-10-000005 тендерної закупівлі UA-2024-03-
006745-а надаємо відповідь :
1. ВСП»ЖАДФК НТУ» були заключені договора із ФОП Пасічник Богдан
Сергійович №6-02 від 05.02.2024р,№7-02 від 12.02.2024р,№8-02 від 19.02.2024р,
№9-02 від 26.02.2024р,№12-03 від 18.03.2024р. були отримані хлібобулочні
вироби .Хлібобулочні вироби продавалися, якість продукції відповідала
сертифікатам якості,студентам асортимент хлібобулочних виробів
подобається.Якість і ціна задовольняє потребу студентів.Таким чином ми
підрахували ,яка кількість нам потрібна для споживання студентами до
закінчення навчального року.З вище вказаного склалася очікувана вартість
предмета закупівлі ;
2. ФОП Пасічник Богдан Сергійович поставляє товар згідно заявки замовлення,
без обмежень розміру мінімального замовлення , а також дотримання терміну
придатності товару під час поставки товару.Даний постачальник не може
надати копії договорів на постачання хлібобулочних виробів так,як він не
співпрацював із замовниками державного бюджету.Документ ,що підтверджує
повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі ,що до підпису
документів тендерної пропозиції – додається виписка із Єдиного державного
реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Надаємо протоколи згідно яких виробник має право пакувати,зберігати,
транспортувати товари ,що є предметом закупівлі,та листи роз’яснення.Перелік
інгредієнтів ,що входять до складу хлібобулочних виробів було змінено в зв’язку
із сезонністю .
ВСП «ЖАДФК НТУ» протоколом від 30.03.2024р. визнав переможцем процедури
закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»-15810000-9 Хлібопро-
дукти ,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби ФОП Пасічника
Богдана Сергійовича ,та ухвалив рішення про намір укласти договір.
Даний протокол був оприлюднений на авторизованому електронному майдан-
чику на веб-порталі Уповноваженого органу. Протокол додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Пасічник Богдан Сергійович |
216 353,00
UAH з ПДВ
|
216 353,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Пасічник Богдан Сергійович #3547907718 |
Переможець |
216 353,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2024 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 22:35
|
Протокол з тех помилок.docx | зміни до договору |
09 квітня 2024 22:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2024 23:43
|
104.pdf | укладений |
05 квітня 2024 23:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення допущеної Уповноваженою особою технічної (механічної, формальної) помилки під час здійснення закупівлі . |
Номер договору про закупівлю: | 1/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |