Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38114671 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОСКРЕСЕНСЬКА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Ігор Мироненко +380567451049 tenddog@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2024 17:00 |
Очікувана вартість: | 22 683 974,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 839,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 110000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Детальний обсяг закупівлі передбачено у Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі № КБ-3. Замовник зобов’язаний сплатити вартість виконаних робіт протягом 10 календарних днів з дня підписання Сторонами Акту виконаних робіт у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 13:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 13:16 |
ТД.docx | |
22 березня 2024 13:16 |
Проект договору (Додаток 3).doc | |
22 березня 2024 13:16 |
Технічне завдання (Додаток 2).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-15-000065 ● 724000b72a5944469b8ac6e6ec6e220d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2024 11:18 |
15.07.2024 № 86
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.07.2024 № 86
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-03-22-006404-a 22.03.2024 ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-18 13:47:18
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-03-22-006404-a), проведеної ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-23 09:22:28
Пояснення
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 88» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-22-006404-a) пояснюємо таке.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та на підставі кошторисної документації, розробленої з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281(зі змінами) та затвердженого ДП "Жилком" Експертного звіту від 14 вересня 2023 № 211-Е-23/А щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 88» та викладені у Додатку 2 до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт з утеплення покрівлі та фасаду житлового будинку за адресою: просп. Слобожанський, буд. 88» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2024-03-22-006404-a), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум витрат, які не є складовою вартості виконання будівельних робіт, та становить - 22683974,40 грн. з урахуванням ПДВ. (надаємо в окремому файлі до цих пояснень)
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 30.03.2016 № 18/5 «Про затвердження Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2023–2028 роки» (зі змінами), рішення міської ради від 06.12.2023 № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами), рішення міської ради від 21.02.2024 № 4/47 «Про здійснення запозичення до бюджету Дніпровської міської територіальної громади у 2024 році».
2. Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (зі змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" |
18 078 556,20
UAH з ПДВ
|
18 078 556,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТАРБУДКОНТРАКТ" #40630948 |
Переможець |
18 078 556,20
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 13:15
|
13-2024 ДУ2.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 13:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2024 13:49
|
13-2024 ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 травня 2024 12:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:10
|
13-2024.pdf | укладений |
08 квітня 2024 10:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - зменщення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника - зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 13/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |