Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
1 315 650,00 UAH
UA-2024-03-22-005848-a ● 67c1497310ba4e5aaddcc4370a9ae72c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Леся Барановська +380966881605 baranovskalesja@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:14 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 315 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 156,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Кількість:
1. Стіл лабораторний хімічний з мийкою – 13 шт.
2. Стілець учнівський зі змінною висотою – 26 шт.
3. Комплект стіл учнівський (1-місний № 4-6) + стілець (Т-под., № 4-6) – 300 компл.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 315 650,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 17.05.2024 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.03.2024 до 00:00 год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Шкільні меблі (Код за ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Кількість:
1. Стіл лабораторний хімічний з мийкою – 13 шт.
2. Стілець учнівський зі змінною висотою – 26 шт.
3. Комплект стіл учнівський (1-місний № 4-6) + стілець (Т-под., № 4-6) – 300 компл.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 315 650,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 17.05.2024 року.
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 30.03.2024 до 00:00 год.
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
13) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Стіл лабораторний хімічний з мийкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
26 штука
Стілець учнівський зі змінною висотою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
300 комплект
Комплект стіл учнівський (1-місний № 4-6) + стілець (Т-под., № 4-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76005, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2024
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 12:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 12:45 |
Технічне завдання.doc | |
22 березня 2024 12:45 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями_шкільні меблі.doc | |
22 березня 2024 12:45 |
Кваліфікаційні критерії.doc | |
22 березня 2024 12:45 |
Проект договору.doc | |
22 березня 2024 12:45 |
ВТ_з особливостями_шкільні меблі_2024.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" |
740 700,00
UAH з ПДВ
|
701 442,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІМІЛАР" |
835 620,00
UAH з ПДВ
|
701 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОКО ГРУП" #44265317 |
Відхилено |
701 442,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:33
|
|
ТОВ "ІМІЛАР" #42821766 |
Переможець |
701 520,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2024 15:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2024 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 15:48
|
Д-266 від 18.04.2024.pdf | укладений |
18 квітня 2024 15:45
|