Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ґрунт-емаль по іржі 3 в 1
Очікувана вартість
110 404,00 UAH
UA-2024-03-22-005491-a ● c9cece8295084e7bbf40bc91f299d8b9
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
22 березня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. БІЛА ЦЕРКВА |
Код ЄДРПОУ: | 08167863 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ЯРМАРКОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Пащенко Карина Сергіївна 380456353000 kevbc-tender@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
1. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100% вартості такого Товару, упродовж 30 (тридцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданих товаросупровідних документів. 2. Поставка Товару здійснюється Постачальником з дати підписання Договору. Поставка Товару повинна здійснюватись Постачальником в період часу з 9:00 години до 16:00 години, крім суботи та неділі. 3. Забезпечення виконання Договору 1. Постачальник вносить забезпечення виконання Договору згідно оголошення №_____________________, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу ___ __________ 2024 року. 2. Забезпеченням виконання Договору є грошові кошти в сумі _____грн. (________________________________) (далі – Забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю, що перераховуються на р/р UA 978201720355169004000005318, Державна казначейська служба України у м. Києві, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Біла Церква, код ЄДРПОУ 08167863. У призначенні платежу вказати: «Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі «Ґрунт-емаль по іржі 3 в 1» , код 44810000-1«Фарби» за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»». 2.1. Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору надається Замовнику не пізніше дати укладання Договору. 3. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку, зазначеному в п. 14.2. Договору. 4. Забезпечення не повертається Замовником Учаснику в разі: 4.1. Невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань Учасником за Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення постачання Товару; своєчасності та якості Товару; невиконання чи неналежного виконання інших умов та зобов’язань по Договору; 4.2. Дострокового розірвання Замовником Договору у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконає свої зобов’язання за Договором; 4.3. Дострокового розірвання Учасником Договору (якщо це передбачено Договором). 4.4. Право щодо неповернення Учаснику забезпечення виникає у Замовника в момент настання будь-якого з випадків невиконання (неналежного виконання) Учасником Договору. 4.5. Факт невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором підтверджується документами, зокрема, але не виключно: документами, що свідчать про прострочення постачання товару та/або постачання товару неналежної якості тощо. 4.6. Відповідний односторонній акт про невиконання (неналежне виконання) Учасником зобов’язань за Договором складається не менше як трьома представниками Замовника і скріплюється їхніми підписами. Вказаний акт протягом 14 робочих днів, починаючи від дати його складання, направляється Замовником Учаснику. 4.7. Про неповернення забезпечення виконання Договору Замовник письмово повідомляє Учасника. До повідомлення додаються документи, що підтверджують невиконання Учасником своїх зобов’язань за Договором. 4.8. Починаючи від дати відправлення Учаснику письмового повідомлення, кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 4.9 Замовник повертає забезпечення виконання Договору лише після: належного виконання Учасником Договору в повному обсязі та належним чином, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
560 кілограм
Ґрунт-емалі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Тендерна документація
22 березня 2024 12:25 |
МАРКЕТ ДОГОВІР Фарба (поставка 100%, гарантія).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Тип |
Можливі значення:
|
|
За типом основи |
Можливі значення:
|
|
Фактура |
Можливі значення:
|
|
Відтінок |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Ступінь блиску |
Можливі значення:
|
|
Вага | 2.8 | кілограм |
Упаковка |
Можливі значення:
|
|
Внутрішні роботи |
Можливі значення:
|
|
Зовнішні роботи |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
78 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
80 539,20
UAH з ПДВ
|
80 539,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ" |
81 950,00
UAH з ПДВ
|
81 950,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "УКРСНАБ 2014" |
83 348,16
UAH з ПДВ
|
83 348,16
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
110 110,00
UAH з ПДВ
|
110 110,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Рішення скасоване |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 12:40
|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Відхилено |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 12:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
80 539,20
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 10:49
|
SCAN0127.PDF | укладений |
08 квітня 2024 10:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 квітня 2024 — 19 квітня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Пунктом 6.2.1. Договору передбачено право Замовника на дострокове розірвання Договору в односторонньому порядку у разі невиконання та/або неналежного виконання зобов'язань Постачальником шляхом направлення офіційного листа про це Постачальнику. Постачальником не надано Замовнику платіжного доручення, яке підтверджує внесення забезпечення виконання Договору, чим порушено п. 14.2.1. Договору. |