Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "ЦПМСД Арцизької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38661186 |
Місцезнаходження: | 68400, Україна , Одеська обл., м. Арциз, вул. Добровольського, 5 |
Контактна особа: |
Олена КАНАРЬОВА +380982663430 glavbuxcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
22 березня 2024 11:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-16-000008 ● cc45db885ce2485b8b9ad58b9b516afe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2024 12:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2024 Одеса № 84
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 15.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.04.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2024 № 84
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2024-03-22-004619-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-17 14:55:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувальну вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме Комунальне некомерційне підприємство «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради, з яким укладено договір від 22.03.2024 № 20 без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім виконавця послуг, з яким укладено договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Як Замовник може пояснити не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками до нього.
4. Надати укладений договір від 22.03.2024 № 20 з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-22 19:29:17
На виконання запиту Південного офісу держаудит служби від 17 квітня 2024 року надання пояснення
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Арцизької міської ради» (надалі – Центр) розглянули запит про надання пояснення щодо здійснення моніторингу Південним офісом держаудитслужби повідомляє наступне.
Центром проводяться закупівлі суворо відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема з особливостями, встановленими на період воєнного стану, введеного в Україні з 24.02.2022 року та чинного на теперішній час.
Так, постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено такі особливості.
1. В рамках процедури закупівлі Замовником здійснювалась закупівля лабораторних послуг, які включали загальний аналіз крові; загальний аналіз сечі; аналіз крові на глюкозу; холестерин; загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні. Замовником були встановлені вимоги до надавача лабораторних послуг. Медико - технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу цін з приватними лабораторіями, КНП «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради та розрахована на основі планової річної потреби та тарифів на платні медичні послуги, які надаються Рішення виконавчого комітету Арцизької міської ради «Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, які надаються КНП «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради на 2024 рік».
2. Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Центром на сайті zakupki.prom.ua було розміщене оголошення про закупівлю лоту «лабораторні послуги на 2024 рік» очікуваної вартості 632780,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-008424-a.
За період подачі пропозицій з 07.03.2024 по 15.03.2024 року жодного учасника закупівлі зареєстровано не було, тому такі відкриті торги відмінено (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-07-008424-a додається).
Тому, зазначена закупівля відбулась без застосування відкритих торгів за таким лотом, без змін предмету закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик, а також вимог до учасника процедури закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену Центром (замовником) в оголошенні про проведення відкритих торгів, на підставі прямого договору (ідентифікатор UA-2024-03-22-004619-a, звіт додається).Був зроблений аналіз цін з приватними лабораторіями, та , оскільки на території нашої громади надає послуги КНП «Арцизька ЦОЛ» Арцизької міської ради укладено договор щодо надання лабораторних послуг №20 від 22.03.2024 року.
3.Сталася механічна помилка та Замовником помилково не оприлюднено договор щодо надання лабораторних послуг №20 від 22.03.2024 року, але буде виправлена з огляду на висновок Південного офісу держаудитслужби.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником 29.04.2024 року оприлюднено обґрунтування (на виконання висновку моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 року), яке затверджено керівником щодо застосування підстави проведення закупівлі, договір про закупівлю та додатки до нього
2024-04-29 21:18:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 квітня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 32 пункту 13 Особливостей.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЦИЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #01998638 |
Переможець |
577 912,00
UAH
|
22 березня 2024 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 квітня 2024 21:14
|
Договір ЦОЛ (1).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 21:01
|
протокол (3).pdf | зміни до договору |
29 квітня 2024 21:01
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Загальний аналіз крові | 2432 | послуга |
99,00
UAH
|
Загальний аналіз сечі | 2447 | послуга |
79,00
UAH
|
Холестерин | 562 | послуга |
62,00
UAH
|
Загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули | 671 | послуга |
153,00
UAH
|
аналіз крові на глюкозу | 93 | послуга |
68,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовником оприлюднюється обґрунтування (на виконання висновку моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 року), яке затверджено керівником щодо застосування підстави проведення закупівлі, договір про закупівлю та додатки до нього. |
Номер договору про закупівлю: | 20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | . |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Загальний аналіз крові | 2432 | послуга |
99,00
UAH
|
Загальний аналіз сечі | 2447 | послуга |
79,00
UAH
|
Холестерин | 562 | послуга |
62,00
UAH
|
Загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули | 671 | послуга |
153,00
UAH
|
аналіз крові на глюкозу | 93 | послуга |
68,00
UAH
|