Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лабораторні послуги на 2024 рік
Очікувана вартість
577 912,00 UAH
UA-2024-03-22-004619-a fdbb7b2179fb4e5585e46dcf42e90e85
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена КАНАРЬОВА

+380982663430 glavbuxcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД Арцизької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38661186
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська обл., м. Арциз, вул. Добровольського, 5
Контактна особа: Олена КАНАРЬОВА
+380982663430
glavbuxcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2432 послуга
Загальний аналіз крові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Добровольського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
2447 послуга
Загальний аналіз сечі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Добровольського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
562 послуга
Холестерин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Добровольського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
671 послуга
Загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Добровольського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
93 послуга
аналіз крові на глюкозу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, Арциз, вул. Добровольського, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Тендерна документація

22 березня 2024 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-16-000008 ● cc45db885ce2485b8b9ad58b9b516afe
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2024 12:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2024 Одеса № 84

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 15.04.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.04.2024.

Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.04.2024 № 84

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
8 UA-2024-03-22-004619-a 22.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-17 14:55:40

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувальну вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання саме Комунальне некомерційне підприємство «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради, з яким укладено договір від 22.03.2024 № 20 без використання електронної системи закупівель? Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім виконавця послуг, з яким укладено договір, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
3. Як Замовник може пояснити не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками до нього.
4. Надати укладений договір від 22.03.2024 № 20 з усіма невід’ємними частинами, в тому числі з додатками та додатковими угодами до нього, якщо це не суперечить нормам чинного законодавства.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-22 19:29:17

На виконання запиту Південного офісу держаудит служби від 17 квітня 2024 року надання пояснення

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Арцизької міської ради» (надалі – Центр) розглянули запит про надання пояснення щодо здійснення моніторингу Південним офісом держаудитслужби повідомляє наступне.
Центром проводяться закупівлі суворо відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема з особливостями, встановленими на період воєнного стану, введеного в Україні з 24.02.2022 року та чинного на теперішній час.
Так, постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено такі особливості.
1. В рамках процедури закупівлі Замовником здійснювалась закупівля лабораторних послуг, які включали загальний аналіз крові; загальний аналіз сечі; аналіз крові на глюкозу; холестерин; загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули) за предметом закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні. Замовником були встановлені вимоги до надавача лабораторних послуг. Медико - технічні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Визначення очікуваної вартості зроблено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу цін з приватними лабораторіями, КНП «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради та розрахована на основі планової річної потреби та тарифів на платні медичні послуги, які надаються Рішення виконавчого комітету Арцизької міської ради «Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, які надаються КНП «Арцизька центральна опорна лікарня» Арцизької міської ради на 2024 рік».
2. Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Центром на сайті zakupki.prom.ua було розміщене оголошення про закупівлю лоту «лабораторні послуги на 2024 рік» очікуваної вартості 632780,00 грн. з ПДВ, ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-07-008424-a.
За період подачі пропозицій з 07.03.2024 по 15.03.2024 року жодного учасника закупівлі зареєстровано не було, тому такі відкриті торги відмінено (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-03-07-008424-a додається).
Тому, зазначена закупівля відбулась без застосування відкритих торгів за таким лотом, без змін предмету закупівлі, його технічних, кількісних та якісних характеристик, а також вимог до учасника процедури закупівлі, які не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену Центром (замовником) в оголошенні про проведення відкритих торгів, на підставі прямого договору (ідентифікатор UA-2024-03-22-004619-a, звіт додається).Був зроблений аналіз цін з приватними лабораторіями, та , оскільки на території нашої громади надає послуги КНП «Арцизька ЦОЛ» Арцизької міської ради укладено договор щодо надання лабораторних послуг №20 від 22.03.2024 року.

3.Сталася механічна помилка та Замовником помилково не оприлюднено договор щодо надання лабораторних послуг №20 від 22.03.2024 року, але буде виправлена з огляду на висновок Південного офісу держаудитслужби.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником 29.04.2024 року оприлюднено обґрунтування (на виконання висновку моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 року), яке затверджено керівником щодо застосування підстави проведення закупівлі, договір про закупівлю та додатки до нього

2024-04-29 21:18:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 квітня 2024
Кінцевий строк оскарження: 10 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 32 пункту 13 Особливостей.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРЦИЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ОПОРНА ЛІКАРНЯ" АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01998638
Переможець 577 912,00
UAH
22 березня 2024 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2024 21:14
Договір ЦОЛ (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2024 21:01
протокол (3).pdf зміни до договору
29 квітня 2024 21:01

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Загальний аналіз крові 2432 послуга 99,00
UAH
Загальний аналіз сечі 2447 послуга 79,00
UAH
Холестерин 562 послуга 62,00
UAH
Загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули 671 послуга 153,00
UAH
аналіз крові на глюкозу 93 послуга 68,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником оприлюднюється обґрунтування (на виконання висновку моніторингу Південного офісу Держаудитслужби від 25.04.2024 року), яке затверджено керівником щодо застосування підстави проведення закупівлі, договір про закупівлю та додатки до нього.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: .
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Загальний аналіз крові 2432 послуга 99,00
UAH
Загальний аналіз сечі 2447 послуга 79,00
UAH
Холестерин 562 послуга 62,00
UAH
Загальний аналіз крові з ручним підрахунком лейкоформули 671 послуга 153,00
UAH
аналіз крові на глюкозу 93 послуга 68,00
UAH