Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
(09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
Очікувана вартість
6 136 000,00 UAH
UA-2024-03-22-004212-a ● f8799156d5b34608a4f384e90fe689b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс"" |
Код ЄДРПОУ: | 03328646 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Катерина Бартащук +380382674273 hkpeltrans@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 11:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:10 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2024 12:10 |
Очікувана вартість: | 6 136 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 літр
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
(09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
(09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, вулиця Тернопільська, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2024 08:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2024 08:24 |
Тендерна документація (ДП) (1) (4) (1).docx | |
29 березня 2024 08:24 |
перелік змін (4).docx | |
22 березня 2024 11:34 |
Додаток 6 (1) (1).docx |
29 березня 2024 08:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2024 08:24 |
Тендерна документація (ДП) (1) (4) (1).docx
|
|||
29 березня 2024 08:24 |
перелік змін (4).docx
|
|||
22 березня 2024 11:34 |
Додаток 6 (1) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незрозуміла вимога щодо наявності власнох/орендованих АЗС
Дата подання: 25 березня 2024 20:42
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:25
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького. Предметом закупівлі є пальне яке реалізується та постачається наливом. Наливом до Замовників пальне доставляється бензовозами і для цього непотрібні АЗС. АЗС не реалізовує пальне наливом а лише вроздріб. Поясніть суть даної явно дискримінаційної вимоги. Для уникнення порушень Законодавства з вашої сторони просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тд
Вимога
Дата подання: 26 березня 2024 16:58
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:27
Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують потенційних учасників та не відповідають предмету закупівлі, а саме:
1. Відповідно до Тендерної документації та інформації зазначеною на майданчику Prozorro, предметом закупівлі являється: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив);
Проте у Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначає:
Поставка товару з дати підписання договору згідно письмових/ усних заявок окремими партіями в строк протягом 2 (робочих) днів до 01.07.2024р.
Постачальник повинен забезпечити поставку Товару бензовозами (власними чи орендованими чи залученими в інший спосіб) за адресами Замовника по м. Хмельницький зазначених в заявці а також за місцем знаходження АЗС учасника при потребі.
- Учасник у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького.
Вважаємо наявність АЗС в учасника при поставці палива НАЛИВОМ є дискримінаційними, оскільки вони не відповідають предмету закупівлі, та суттєво впливають на формування ціни оскільки середня вартість Дизельного палива на АЗС у Хмельницькій області становить : 52,98 грн/л. (дані з https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/hmelnickaya)
Проте середня вартість наливу по Хмельницькій області по повній передоплаті та без доставки становить 46,69грн/л що практично відповідає очікуваній вартості Закупівлі. ( дані з http://neftemarket.net)
Дії Замовники порушують принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи що Замовник вимагає в Учасників АЗС у Закупівлі Наливом, дискримінує учасників які здійснюють продаж палива Наливом, окрім цього не дозволяє притримуватися принципу максимальної економії, та ефективності при здійсненні закупівлі. Оскільки ціни на АЗС на Налив є протилежними та різняться в середньому на 6,29 грн на літрі.
Тому вимагаємо у Замовника прибрати всі вимоги які стосуються АЗС оскільки вони не стосуються предмету закупівлі НАЛИВ, та не дозволяють Учасникам сформувати максимально вигідну пропозицію для Замовника, оскільки не зрозуміло яку кількість палива Замовник збирається брати Наливом чи на АЗС , що і впливає на формування цінової пропозиції!
Вважаємо, Замовник у такому випадку повинен був визначити предмет закупівлі окремо на Налив та паливні талони та визначити певну кількість у специфікації, що б суттєво вплинуло на очікувану вартість предмету закупівлі.
2. Вимагає прибрати вимогу з Додатку 3 до Тендерної документації а саме:
- Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях.
Враховуючи що не всі Учасники є виробниками палива, та не мають виробничих потужностей, а Зберігають паливо на нафтобазах за договорами зберігання та інші, даними вимогами обмежуєте Учасників , та звужуєте коло потенційних Учасників, оскільки участь у Закупівлі зможе взяти лиш виробники палива , в Україні це ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Враховуючи викладене, вимагаємо Замовника прибрати дану вимогу з Тендерної документації, або внести зміни в такій редакції : - Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника у місцях зберігання.
3. Вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації а саме:
- копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору)
Повідомляємо що у нашому виді діяльності не потрібна ліцензія на зберігання палива.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право пов'язаної із зберіганням та торгівлею нафтопродуктами – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з зберігання палива, у той час, як при продажу нафтопродуктів наливом у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku .
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
Зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального можна в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Враховуючи вище викладене просимо замовника прибрати вимоги щодо наявності ліцензії на зберігання палива.
Окрім цього просимо вимогу :копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору), викласти у наступній редакції:
-копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна не менше ніж до 01.07.2024р).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тд
Щодо вилучення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 29 березня 2024 10:05
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:37
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях. Дана вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки значна кількість резервуарів, нафтобаз, а можливо і більша їх частина знаходяться в оренді або нафтопродукти знаходяться на зберіганні (договори зберігання). Тобто потенційні учасники не є власники виробничих потужностей. При цьому маючи в оренді або маючи договір зберігання вони добросовісно виконують свої зобовязання перед іншими Замовниками. Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують коло потенційних учасників, їх права та грубо порушують статтю 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у виразі "Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях" прибрати вираз "власних".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Однією з вимог тд є зберігання пального Замовника, тому саме наявність ліцензії на зберігання пального визначена нормами чинного законодавства.
Звернення
Дата подання: 29 березня 2024 11:11
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:38
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати: - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору).
Дана вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки більшість Учасників немає власник нафтобаз та співпрацює з Партнерами з якими частина знаходяться в оренді або нафтопродукти знаходяться на зберіганні (договори зберігання).та вимоги щодо наявності в таких Учасників ліцензії на зберігання Законодавством не передбачено.
у нашому виді діяльності не потрібна ліцензія на зберігання палива.
Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право пов'язаної із зберіганням та торгівлею нафтопродуктами – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з зберігання палива, у той час, як при продажу нафтопродуктів наливом у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku .
Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним.
Зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального можна в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.
Враховуючи вище викладене просимо замовника прибрати вимоги щодо наявності ліцензії на зберігання палива.
Окрім цього просимо вимогу :копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору), викласти у наступній редакції:
-копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна не менше ніж до 01.07.2024р).
Або надати Учасникам можливість надати у складі Тендерної пропозиції копію ліцензії на зберігання та договір зберігання з потенційним Учасником дійсний до кінця дії договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Однією з вимог тд є зберігання пального Замовника, тому саме наявність ліцензії на зберігання пального визначена нормами чинного законодавства.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-16-000006 • b9a6d9feb8714417be41bce7fc9f7b92
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-16
•
19:17
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
10.04.2024 року Замовником було прийнято рішення, яке затверджене Протоколом від 10.04.2024 року, щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, згідно якого Замовник прийняв рішення відхилити пропозицію Скаржника.
У вищевказаному Протоколі Замовник зазначив:
Відхилити тендерну пропозицію процедури закупівлі на підставі п. 44 Особливостей, а саме ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» не погоджується із таким рішенням та вважає, що Замовник неправомірно відхилив його пропозицію порушивши норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, з огляду на наступне.
Згідно п. 46 Особливостей, Замовник відхиляючи пропозицію Учасника оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Замовник не вказав яких саме документів не надав Скаржник. Замовник не зазначив у чому саме полягає невідповідність пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Учасником, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались тендерною документацією в тому числі технічною специфікацією (Додаток 3 до ТД).
Також зауважимо, що Скаржником надано ліцензію на зберігання палива щодо якої Замовником було розміщено вимогу про виправлення невідповідностей. Щодо цього важливо зазначити, що вимогою тендерної документації було надати чинну ліцензію на зберігання палива, що і було виконано Скаржником. Документація не містила ОКРЕМОЇ вимоги, що така ліцензія повинна бути видана саме Учаснику. Тому, на виконання вимог ТД, надана була ліцензія на право зберігання палива видана суб’єкту господарювання у якого зберігається паливо Скаржника. Також слід зазначити що надання чи ненадання ліцензії на право зберігання палива не є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відтак, підстав для відхилення нашої пропозиції Замовник не мав.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" |
5 967 000,00
UAH з ПДВ
|
5 779 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС |
6 110 520,00
UAH з ПДВ
|
5 831 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
6 130 800,00
UAH з ПДВ
|
6 130 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" #43252113 |
Відхилено |
5 779 800,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2024 16:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 21:39
|
ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС #32630236 |
Переможець |
5 831 280,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 18:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 12:40
|
Договір 277 від 23.04.2024.pdf | укладений |
23 квітня 2024 12:34
|