Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
Очікувана вартість
6 136 000,00 UAH
UA-2024-03-22-004212-a f8799156d5b34608a4f384e90fe689b6
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бартащук

+380382674273 hkpeltrans@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницьке комунальне підприємство "Електротранс""
Код ЄДРПОУ: 03328646
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Катерина Бартащук
+380382674273
hkpeltrans@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2024 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2024 09:00
Початок аукціону: 04 квітня 2024 12:10
Початок аукціону: 04 квітня 2024 12:10
Очікувана вартість: 6 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130000 літр
ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти
(09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, вулиця Тернопільська, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2024
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 11:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 березня 2024 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 08:24
Тендерна документація (ДП) (1) (4) (1).docx
29 березня 2024 08:24
перелік змін (4).docx
22 березня 2024 11:34
Додаток 6 (1) (1).docx
29 березня 2024 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2024 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2024 08:24
Тендерна документація (ДП) (1) (4) (1).docx
22 березня 2024 11:34
Тендерна документація (ДП) (1) (4).docx
29 березня 2024 08:24
перелік змін (4).docx
22 березня 2024 11:34
Додаток 6 (1) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незрозуміла вимога щодо наявності власнох/орендованих АЗС
Дата подання: 25 березня 2024 20:42
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:25
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького. Предметом закупівлі є пальне яке реалізується та постачається наливом. Наливом до Замовників пальне доставляється бензовозами і для цього непотрібні АЗС. АЗС не реалізовує пальне наливом а лише вроздріб. Поясніть суть даної явно дискримінаційної вимоги. Для уникнення порушень Законодавства з вашої сторони просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тд
Вимога
Дата подання: 26 березня 2024 16:58
Дата відповіді: 29 березня 2024 08:27
Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують потенційних учасників та не відповідають предмету закупівлі, а саме: 1. Відповідно до Тендерної документації та інформації зазначеною на майданчику Prozorro, предметом закупівлі являється: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти (09134200-9Дизельне паливо (Дизельне паливо (налив); Проте у Додатку 3 до Тендерної документації Замовник зазначає: Поставка товару з дати підписання договору згідно письмових/ усних заявок окремими партіями в строк протягом 2 (робочих) днів до 01.07.2024р. Постачальник повинен забезпечити поставку Товару бензовозами (власними чи орендованими чи залученими в інший спосіб) за адресами Замовника по м. Хмельницький зазначених в заявці а також за місцем знаходження АЗС учасника при потребі. - Учасник у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності власної/орендованої АЗС в межах не більше 5 км від м. Хмельницького. Вважаємо наявність АЗС в учасника при поставці палива НАЛИВОМ є дискримінаційними, оскільки вони не відповідають предмету закупівлі, та суттєво впливають на формування ціни оскільки середня вартість Дизельного палива на АЗС у Хмельницькій області становить : 52,98 грн/л. (дані з https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/hmelnickaya) Проте середня вартість наливу по Хмельницькій області по повній передоплаті та без доставки становить 46,69грн/л що практично відповідає очікуваній вартості Закупівлі. ( дані з http://neftemarket.net) Дії Замовники порушують принципи здійснення закупівель, а саме : максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи що Замовник вимагає в Учасників АЗС у Закупівлі Наливом, дискримінує учасників які здійснюють продаж палива Наливом, окрім цього не дозволяє притримуватися принципу максимальної економії, та ефективності при здійсненні закупівлі. Оскільки ціни на АЗС на Налив є протилежними та різняться в середньому на 6,29 грн на літрі. Тому вимагаємо у Замовника прибрати всі вимоги які стосуються АЗС оскільки вони не стосуються предмету закупівлі НАЛИВ, та не дозволяють Учасникам сформувати максимально вигідну пропозицію для Замовника, оскільки не зрозуміло яку кількість палива Замовник збирається брати Наливом чи на АЗС , що і впливає на формування цінової пропозиції! Вважаємо, Замовник у такому випадку повинен був визначити предмет закупівлі окремо на Налив та паливні талони та визначити певну кількість у специфікації, що б суттєво вплинуло на очікувану вартість предмету закупівлі. 2. Вимагає прибрати вимогу з Додатку 3 до Тендерної документації а саме: - Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях. Враховуючи що не всі Учасники є виробниками палива, та не мають виробничих потужностей, а Зберігають паливо на нафтобазах за договорами зберігання та інші, даними вимогами обмежуєте Учасників , та звужуєте коло потенційних Учасників, оскільки участь у Закупівлі зможе взяти лиш виробники палива , в Україні це ПАТ «УКРТАТНАФТА». Враховуючи викладене, вимагаємо Замовника прибрати дану вимогу з Тендерної документації, або внести зміни в такій редакції : - Учасники повинні надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника у місцях зберігання. 3. Вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації а саме: - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору) Повідомляємо що у нашому виді діяльності не потрібна ліцензія на зберігання палива. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право пов'язаної із зберіганням та торгівлею нафтопродуктами – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з зберігання палива, у той час, як при продажу нафтопродуктів наливом у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku . Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального можна в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Враховуючи вище викладене просимо замовника прибрати вимоги щодо наявності ліцензії на зберігання палива. Окрім цього просимо вимогу :копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору), викласти у наступній редакції: -копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна не менше ніж до 01.07.2024р).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тд
Щодо вилучення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 29 березня 2024 10:05
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:37
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях. Дана вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки значна кількість резервуарів, нафтобаз, а можливо і більша їх частина знаходяться в оренді або нафтопродукти знаходяться на зберіганні (договори зберігання). Тобто потенційні учасники не є власники виробничих потужностей. При цьому маючи в оренді або маючи договір зберігання вони добросовісно виконують свої зобовязання перед іншими Замовниками. Звертаємось до Замовника з вимогою прибрати з Тендерної документації умови які обмежують коло потенційних учасників, їх права та грубо порушують статтю 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме у виразі "Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях" прибрати вираз "власних".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Однією з вимог тд є зберігання пального Замовника, тому саме наявність ліцензії на зберігання пального визначена нормами чинного законодавства.
Звернення
Дата подання: 29 березня 2024 11:11
Дата відповіді: 01 квітня 2024 17:38
Шановний замовник, у додатку 3 до тендерної документації міститься вимога відповідно до якої Учасник у складі пропозиції повинен надати: - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору). Дана вимога значно зменшує коло потенційних учасників, оскільки більшість Учасників немає власник нафтобаз та співпрацює з Партнерами з якими частина знаходяться в оренді або нафтопродукти знаходяться на зберіганні (договори зберігання).та вимоги щодо наявності в таких Учасників ліцензії на зберігання Законодавством не передбачено. у нашому виді діяльності не потрібна ліцензія на зберігання палива. Законом України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон № 2628) внесено зміни, зокрема, до Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481), відповідно до яких з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним. Вимагаючи від учасників наявність ліцензій на право пов'язаної із зберіганням та торгівлею нафтопродуктами – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місця оптової торгівлі. Аналогічної думки дотримується і колегія Антимонопольного комітету України, зокрема АМКУ надав Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України обов’язкові для розгляду рекомендації, спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу. У Комітеті наголосили, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є: наявність в учасників торгів ліцензій саме з зберігання палива, у той час, як при продажу нафтопродуктів наливом у суб’єктів наявні ліцензії на оптову торгівлю пальним; Посилання на вищезазначену інформацію за посиланням: https://amcu.gov.ua/news/minekonomiki-maye-vzhiti-diyevi-zahodi-dlya-zabezpechennya-realnoyi-konkurenciyi-pid-chas-tendernih-zakupivel-palnogo-amku . Законом чітко визначено, що якщо суб’єкт господарювання не має місць торгівлі пальним – такий суб’єкт повинен отримати одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним. Зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального можна в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Враховуючи вище викладене просимо замовника прибрати вимоги щодо наявності ліцензії на зберігання палива. Окрім цього просимо вимогу :копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору), викласти у наступній редакції: -копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним (чинна не менше ніж до 01.07.2024р). Або надати Учасникам можливість надати у складі Тендерної пропозиції копію ліцензії на зберігання та договір зберігання з потенційним Учасником дійсний до кінця дії договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Однією з вимог тд є зберігання пального Замовника, тому саме наявність ліцензії на зберігання пального визначена нормами чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-04-16-000006 • b9a6d9feb8714417be41bce7fc9f7b92
Автор звернення: ТОВ КМ ЕНЕРДЖІ
Дата створення звернення: 2024-04-16 19:17
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
10.04.2024 року Замовником було прийнято рішення, яке затверджене Протоколом від 10.04.2024 року, щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, згідно якого Замовник прийняв рішення відхилити пропозицію Скаржника. У вищевказаному Протоколі Замовник зазначив: Відхилити тендерну пропозицію процедури закупівлі на підставі п. 44 Особливостей, а саме ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» не погоджується із таким рішенням та вважає, що Замовник неправомірно відхилив його пропозицію порушивши норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, з огляду на наступне. Згідно п. 46 Особливостей, Замовник відхиляючи пропозицію Учасника оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Замовник не вказав яких саме документів не надав Скаржник. Замовник не зазначив у чому саме полягає невідповідність пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Учасником, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались тендерною документацією в тому числі технічною специфікацією (Додаток 3 до ТД). Також зауважимо, що Скаржником надано ліцензію на зберігання палива щодо якої Замовником було розміщено вимогу про виправлення невідповідностей. Щодо цього важливо зазначити, що вимогою тендерної документації було надати чинну ліцензію на зберігання палива, що і було виконано Скаржником. Документація не містила ОКРЕМОЇ вимоги, що така ліцензія повинна бути видана саме Учаснику. Тому, на виконання вимог ТД, надана була ліцензія на право зберігання палива видана суб’єкту господарювання у якого зберігається паливо Скаржника. Також слід зазначити що надання чи ненадання ліцензії на право зберігання палива не є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відтак, підстав для відхилення нашої пропозиції Замовник не мав.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2024 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" 5 967 000,00
UAH з ПДВ
5 779 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС 6 110 520,00
UAH з ПДВ
5 831 280,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" 6 130 800,00
UAH з ПДВ
6 130 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

09 квітня 2024 16:58
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:35
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:35
Електронний підпис
02 квітня 2024 12:34
пропозиція.pdf
02 квітня 2024 12:34
ПДВ оригінал.pdf
02 квітня 2024 12:34
ГЛ про товар.pdf
02 квітня 2024 12:34
ГЛ що не є гр рф.pdf
02 квітня 2024 12:34
Ліцензія опт до 2025 р.pdf
02 квітня 2024 12:34
Протокол зборів.pdf
02 квітня 2024 12:34
ГЛ про поставку.pdf
02 квітня 2024 12:34
Довідка аналог догов.pdf
02 квітня 2024 12:34
технічні.pdf

Публічні документи

18 квітня 2024 16:14
Електронний підпис
18 квітня 2024 16:07
Витяг
18 квітня 2024 16:07
Довідка корупція
18 квітня 2024 16:07
Довідка олеум корупція
18 квітня 2024 16:07
Довідка
13 квітня 2024 16:34
Електронний підпис
13 квітня 2024 15:16
Ліцензія зберігання
13 квітня 2024 15:16
Гарантійний лист
29 березня 2024 11:07
Електронний підпис
29 березня 2024 11:03
СЕРТИФІКАТ 1.pdf
29 березня 2024 11:03
Рішення_21.06.22.pdf
29 березня 2024 11:03
Паспорт 1.pdf
29 березня 2024 11:03
Ліцензія.pdf
29 березня 2024 11:03
Додаток 7.pdf
29 березня 2024 11:03
Договір поставки.pdf
29 березня 2024 11:03
Статут новий.pdf
29 березня 2024 11:03
Гарантійний лист 1.pdf
29 березня 2024 11:03
Витяг Олеум.pdf

Публічні документи

02 квітня 2024 16:53
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:53
Електронний підпис
02 квітня 2024 16:51
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ 12 (1).PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Договір зберігання.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:51
Договір поставки ОПТ.pdf
02 квітня 2024 16:51
Договір перевезення.pdf
02 квітня 2024 16:51
Рішення №19.PDF
02 квітня 2024 16:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 квітня 2024 16:51
Договір перевезення.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:51
ПРОТОКОЛ ЗБОРІВ 12 (1).PDF
02 квітня 2024 16:51
Рішення №17.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Рішення №19.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Довідка-роз’яснення.PDF
02 квітня 2024 16:51
Опис_.pdf
02 квітня 2024 16:51
Паспорт ДП Л Литва.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:51
Витяг ПДВ ІЕТ.PDF
02 квітня 2024 16:51
Опис_.pdf.p7s
02 квітня 2024 16:51
Опис про останні зміни.pdf
02 квітня 2024 16:51
Довідка щодо Статуту.PDF
02 квітня 2024 16:51
Паспорт ДП З Литва.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (1).PDF
02 квітня 2024 16:51
Договір зберігання.pdf
02 квітня 2024 16:51
Витяг ПДВ ІЕТ.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Витяг ЄДР від 29.03.2024.PDF.p7s
02 квітня 2024 16:51
Паспорт ДП Л Литва.pdf
02 квітня 2024 16:51
Паспорт, код Кузик П.С..PDF
02 квітня 2024 16:51
Паспорт ДП З Литва.PDF
02 квітня 2024 16:51
Рішення №17.PDF
02 квітня 2024 16:51
Витяг ЄДР від 29.03.2024.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ"
#43252113
Відхилено 5 779 800,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2024 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2024 21:39
ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС
#32630236
Переможець 5 831 280,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2024 12:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2024 18:00

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до додатку 3 Документації На підтвердження відповідності Учасник в складі пропозиції надає: - гарантійний лист, про те, що Учасник пропонує товар, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та виконає умови згідно додатку 3 до тендерної документації; - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору) у складі пропозиції надано лист від 29.03.24 № 167 відповідно до якого зазначено, що ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" гарантує Замовнику, можливості зберігання пального Замовника на власних виробничих потужностях. Також у складі пропозиції надано ліцензія на право зберігання пального ПП "КМ ОІЛТОРГ" зареєстроване у волинській області. Проте у склаладі пропозиції відсутня ліцензія на зберігання пального ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ". Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.Тому враховуючи вищевикладене, просимо надати ліцензію на право зберігання пального.

Документи

10 квітня 2024 16:27
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до додатку 3 Документації На підтвердження відповідності Учасник в складі пропозиції надає: - гарантійний лист, про те, що Учасник пропонує товар, який відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та виконає умови згідно додатку 3 до тендерної документації; - копію ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання (чинна на період дії договору) у складі пропозиції надано лист, відповідно до якого ТОВ "ОЛЕУМ ПЛЮС" гарантує можливiсть зберiгання пального Замовника на власних абоорендованих виробничих потужностях. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тому враховуючи вищевикладене, просимо надати ліцензію на право зберігання пальним учасника та/або ліцензію субєкта господалювання який буде здійснювати зберігання з документами, що підтверджують можливість та прово зберігання пального на виробничих потужностях інших юридичних осіб.

Документи

16 квітня 2024 12:34
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
16 квітня 2024 12:31
протокол .docx
10 квітня 2024 16:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2024 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ОЛЕУМ ПЛЮС
#32630236
5 831 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2024 12:34
Довідка НАЗК
16 квітня 2024 12:33
Електронний підпис
16 квітня 2024 12:31
протокол .docx
10 квітня 2024 16:27
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2024 12:40
Договір 277 від 23.04.2024.pdf укладений
23 квітня 2024 12:34