Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини військових суден
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2024-03-22-001750-a 7433b2892ba24b7e8dae024b9945d95a
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куксенкова Христина В′ячеславівна

380633977741 zakup23zmo@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1472
Код ЄДРПОУ: 14321541
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Куксенкова Христина В′ячеславівна
380633977741
zakup23zmo@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2024 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 квітня 2024 14:28
Початок аукціону: 22 квітня 2024 14:28
Очікувана вартість: 1 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35520000-5: Частини військових суден


Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D-6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
382 штука
Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D-6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 35520000-5 — Частини військових суден

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 березня 2024 10:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-03-22-001750-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЮгМоторСервис, Код ЄДРПОУ:31707234
Дата подання: 26 березня 2024 19:35
СКАРГА на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2024-03-22-001750-a, предмет: Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення) ДК 021:2015: 35520000-5 Частини військових суден
Від 22.03.2024 10:05 ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1472 (надалі – «Замовник») оголосив відкриті торги з особливостями на предмет поставки товарів - Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення) ДК 021:2015: 35520000-5 Частини військових суден, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-22-001750-a (надалі- Закупівля). Очікувана вартість закупівлі – 1 850 000 грн з ПДВ, кінцевий строк подачі пропозицій – до 30.03.2024 00:00. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Керуючись пунктом 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178) (далі – Особливості), зазначаємо, що скарги, які стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮГМОТОРСЕРВИС» (надалі – Скаржник) ознайомилися з вимогами тендерної документації до Закупівлі, що її затверджено Рішенням уповноваженої особи (Протокол № 42 від 22.03.2024 року) (надалі – Тендерна документація), вважаємо, що Замовник допустив порушення чинного законодавства, у тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до Скаржника, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують законні права та інтереси Скаржника. Керуючись положеннями ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, звертаємося з наступним: 1. ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ВІДПОВІДНО ДО ДОДАТКА 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ДК 021:2015 - 35520000-5: Частини військових суден) ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації). Вимога тендерної документації згідно ДОДАТКА 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ДК 021:2015 - 35520000-5: Частини військових суден) ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: «Для підтвердження походження Товару та його якості, Учасник в складі пропозиції повинен надати: - копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару; Під час передачі Товару Постачальник надає Замовнику сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається.». Вимога згідно Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації): «2.2. Для підтвердження походження Товару та його якості, Постачальник повинен надати: копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару; сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається.» Ми, як Скаржник, вважаємо цю вимогу неправомірною, з огляду на наступне: Дискримінаційний характер цих вимог очевидний, оскільки: По – перше: у Закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники - постачальники, які є виробниками товару, що є предметом Закупівлі чи є офіційними представниками або дилерами виробника, або ж мають з виробниками договірні відносини. По-друге: у Закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники – постачальники, які мають прямі офіційні зв’язки з виробниками товару (офіційні представники/дилери виробника), або є виробниками товару і можуть отримати від них, або надати самостіно «копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання». По-третє: у Закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники – постачальники, які мають можливість отримати від виробника, офіційного представника або дилера виробника та надати копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України. По-четверте: у Закупівлі можуть взяти участь тільки ті учасники - постачальники, які можуть гарантувати надати під час передачі Товару Замовнику сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається. В сукупності всі вказані вище дискримінаційні вимоги є такими, яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. В сукупності всі вказані вище дискримінаційні вимоги є такими, що обмежують право та інтереси Скаржника на участь у даній Закупівлі зважаючи на наступне. Скаржник має багаторічний досвід із поставки товарів і надання послуг, що є аналогічними предмету закупівлі про що свідчать раніше укладені договори: Договір надання послуг № 331-В-ФДЛ-21 від 24.12.2021 року; Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 26 від 07.03.2024 року; Договір про закупівлю товарів за державні кошти № 58-24 від 19.03.2024 року; Договір про надання послуг № 157 від 12.05.2021 року (всі договори надаються як докази до цієї скарги). Враховуючи викладене у попередньому абзаці, Скаржник переконаний у тому, що Замовники навіть не передбачаючи вимоги щодо офіційних зв’язків потенційного учасника процедури Закупівлі із виробниками товару, що ним постачатиметься, та навіть через відсутність зв’язку з офіційним представником виробника Товару на території України чи через відсутність зв’язків із дилером виробника, жодним чином не впливає на підтвердження походження такого товару та на його якості. Отже, Скаржник переконаний, що Замовник не обґрунтовано та без вагомих підстав запитує такі документи, як: - копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару; Під час передачі Товару Постачальник надає Замовнику сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається, оскільки вони жодним чином не вплинуть на можливість виконання умов договору про закупівлю потенційним учасником і крім того, жодним чином не повипливають на результат і наслідки поставки товарів. Повідомляємо, що Скаржник Є ІМПОРТЕРОМ ТОВАРІВ, що закуповуються Замовником: Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D-6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення), та НЕ Є виробником товару, що ним пропонується, НЕ Є офіційним представником /дилером виробника і не має з ними прямих зв’язків, а тому обмежений в участі у Закупівлі, оскільки НЕ ЗМОЖЕ на етапі подання тендерних пропозиції забезпечити надання Замовнику: - копії гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копії діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару, ВРАХОВУЮЧИ, ЩО Скаржником замовляється товар, що є предметом Закупівлі у відповідній кількості і інших документів НЕ НАДАЄТЬСЯ продавцем такого товару потенційному учаснику. Зважаючи на викладене вище, Скаржник не має прямого зв’язку із виробником/або офіційним представником/дилером виробника Товару в Україні і не планує офіційно оформлювати такі зв’язки, оскільки мати такі зв’язки з виробником товару, офіційним представником/дилером виробника Товару в Україні – це його право, а не обов’язок. Крім того, кожна компанія (виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару) сама вирішує рівні співпраці із іншими компаніями і самостійно вирішує шляхи налагодження зв’язків із іншими компаніями в своїх інтересах. Замовник створюючи викладені вище дискримінаційні вимоги не дає можливості взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які не є виробниками товару, що є предметом Закупівлі, не мають зв’язків із виробниками/або офіційними представниками/дилерами виробника Товару в Україні, а тому не мають можливості надати наступні документи: «- копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару Під час передачі Товару надати Замовнику сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається». Принагідно уточнюємо, що виробником товару, що закуповується Замовником торгів: Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення) є лише один єдиний виробник - Volvo Penta (Швеція) https://www.volvopenta.com/ , інших виробників, товар яких відповідав би вимогам Замовника – не існує. Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції з причин відсутності не менше ніж двох виробників, що можуть запропонувати товар, який буде відповідати усім зазначеним технічним особливостям одночасно. Замовник встановлюючи відповідні вимоги про які йдеться вище, завуальовано вимагає від потенційних учасників прямих зв’язків із виробником, або його офіційним представником, або дилером в Україні, і тільки тих учасників, які фактично маються такі зв’язки, Замовник планує розглядати, як потенційних учасників закупівлі. Оскільки виробник товару один і це Volvo Penta (Швеція), то взяти участь у закупівлі може лише ця компанія як виробник товару, лише офіційний представник, або дилер виробника в Україні, а такими, які можуть задовольнити потреби Замовника є лише ті компанії, які відображені на офіційному сайті виробника, що мають офіційне представництво в Україні: ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ» (4379765). Фактично і участь у Закупівлі можуть лише ті учасники, що співпрацюють на пряму із виробником товару, що вимагається Замовником Volvo Penta (Швеція) та із ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ» (4379765), як офіційним дилером, представником в Україні. При цьому, Скаржник обмежений в участі у Закупівлі, оскільки не співпрацює із виробником на пряму чи офіційним представником, дилером в Україні, товар закуповується Скаржником у дилера, який не працює в Україні (оскільки інформація щодо співпраці із відповідною компанією є конфіденційною, не маємо змоги її розкривати), а тому ще раз наголошуємо на тому, що не бачимо можливості надати документи, що передбачені у зазначених вище вимогах Замовника, оскільки обрали попередньо форму співпраці і закупівлю товарів, що є предметом Закупівлі у іншого офіційного дилера виробника, який працює не на території України. Відтак, Замовник штучно обмежує конкуренцію та звужує коло учасників, чим не дає можливості прийняти участь в закупівлі учасникам, зокрема, але не виключно Скаржнику, які не мають прямого зв'язку із виробником, офіційним представником, чи дилером виробника на території України та закуповують товар, що відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам предмету даної закупівлі в інших постачальників, чи дилерів, чи дистриб'юторів, що не працюють на території України. Тобто Замовник свідомо, для обмеження конкуренції та штучного звуження кола учасників, прописав вимоги під вузьке коло учасників, чи можливо навіть єдиного учасника, який може отримати копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання та копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару. Або, участь у закупівлі можуть взяти лише виробник/або офіційний представник/дилер виробника Товару на території України, тобто лише компанія виробника Volvo Penta (Швеція) або ТОВ «ТРАНС-СЕРВІС-КТТ» 34379765 чи наприклад компанія, якій останні погодять і нададуть документи, що вимагає Замовник Закупівлі. До того ж, виробники, офіційні представники/дилери виробника Товару на власний розсуд вирішують, яким потенційним учасникам надавати гарантійні листи, сертифікати та інші документи, а яким ні — і це ще раз вказує на суттєве звуження конкуренції. Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D-6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення) є унікальною розробкою і на ринку України відсутній адекватний еквівалент, який би підходив до опису Замовника за всіма ознаками, щоб був рівнозамінний. Отже, дане замовлення є специфічним. Виконати дані умови закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника Volvo Penta (Швеція). Отже, Скаржник закуповує товари (є імпортером) виробника Volvo Penta (Швеція) у офіційного дилера не в Україні, а тому отримати вищевказані документи із вимог Замовника: - копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару не зможе, зважаючи на відсутність прямих із виробником зв’язків, офіціними дилерами чи предавниками виробника на території України і без можливості їх встановити (оскільки це має бути бажання учасника, а не обов’язок через вимоги Замовника), Скаржник співпрацює із офіційними дилерами виробника товару, що є предметом Закупівлі але не мають офіційного представництва чи не є дилерами на території України. Враховуючи викладене вище та зважаючи на дискримінаційні вимоги, такі умови тендерної документації сприяє непрозорості при прийнятті рішень щодо пропозицій учасників, свідчить про порушення принципів відкритості і прозорості закупівель. Таким чином, ці вимоги є дискримінаційними щодо чесної конкуренції. Тобто участь у Закупівлі фактично поставлена в пряму залежність від волі виробника чи його офіційного представника, дилера на території України, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. Замовник вимагає - копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару на етапі участі в Закупівлі, але обґрунтовує його необхідність бажанням забезпечити виконання учасником вимоги для підтвердження походження товару та його якості, але це можна було б підтвердити, видаливши дискримінаційні вимоги і замінивши їх наприклад вимогою про надання гарантійного листа наступного змісту: «- копію гарантійного листа постачальника про гарантію поставити товар, який є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; гарантія постачальника про підтвердження права Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару». Вказана вище запропонована вимога Скаржником жодним чином не обмежувала б право на участь потенційним учасникам Закупівлі, тобто не містила б обмеження кола потенційних учасників і Скаржник мав би можливість взяти участь у Закупівлі, запропонувати товар, який вимагається Замовником за вигідними цінами, які значно зекономлять бюджет виділений на проведення такої Закупівлі. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників щодо подібних вимог. Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника, дилера порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ВИСНОВОК: Внесення конкретно визначеного безальтернативного товару до Закупівлі за процедурою відкритих торгів є нічим іншим як штучним блокуванням для вільної участі можливих учасників, а тому порушує принципи прозорості, відкритості, недискримінації учасників, може привести до закупівлі у такого учасника товарів за завищеними цінами, що порушить і принцип ефективності та економії. Наведені умови тендерної документації порушують, зокрема, право Скаржника на вільну участь в закупівлі, оскільки Скаржник штучними блокуючими умовами тендерної закупівлі відсторонено від можливості ефективно прийняти участь у тендері. Видалення із закупівлі унікальних, безеквівалентних вимог, призведе до того ж самого бажаного результату у Замовника, і при цьому жодним чином не обмежить прав учасників, які мають можливість поставити товар згідно вимог процедури Закупівлі, не обмежить у доступі до торгів, а тому призведе до більшої конкурентності і, як наслідок, економії при закупівлі звичайних для ринку України товарів. На підставі викладеного просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині інформації зазначеної в Додатку 3 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ДК 021:2015 - 35520000-5: Частини військових суден) ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації), шляхом видалення дискримінаційних вимог: Вимога тендерної документації: «Для підтвердження походження Товару та його якості, Учасник в складі пропозиції повинен надати: - копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; - копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару; Під час передачі Товару Постачальник надає Замовнику сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається.». Вимога Договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації): «2.2. Для підтвердження походження Товару та його якості, Постачальник повинен надати: копію гарантійного листа від виробника/або офіційного представника/дилера виробника Товару про те, що товар є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; копію діючого сертифікату дилера/або іншого документу, виданого офіційним представником виробника Товару на території України, який підтверджує право Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару; сертифікат(и) (або завірену(і) копію(ї) сертифікату(ів)) оригінальності походження Товару, який(і) можна верифікувати за допомогою QR-коду онлайн, з доданням копії(й) інвойсу до даного(их) сертифікату(ів) з можливістю ідентифікації каталожних номерів Товару, який постачається.». Дані вимоги Скаржник пропонує видалити, але крім того пропонує додати у тендерну документацію та договір про закупівлю наступні вимоги: «- копію гарантійного листа постачальника про гарантію поставити товар, який є новим, не знаходився в експлуатації, та не порушені терміни та умови його зберігання; гарантія підтвердження права Учасника на реалізацію запропонованого ним Товару». Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч. 4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 ст. 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вказане, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення в тендерної документації наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст.5 та ч. 4 ст. 5 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та права і інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону. На підставі вказаного, керуючись статтями 5,18,22 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55,56,59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55,56,59 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178. 2. Зобов’язати Замовника довести існування як мінімум двох виробників, які здатні виготовити товари, що вимагаються Змовником у Закупівлі. 3. Прийняти рішення щодо наявності порушень, що допущені ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ 1472 під час проведення відкритих торгів з особливостями та задовольнити цю Скаргу повністю. 4. Зобов'язати ВІЙСЬКОВУ ЧАСТИНУ 1472 внести зміни до Тендерної документації у відповідності до обставин, викладених у цій Скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 березня 2024 16:44
Рішення від 28.03.2024 № 5622.pdf
Дата публікації: 28 березня 2024 16:43
Рішення від 08.04.2024 № 6209.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 12:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ від 08.04.2024 року №6209-р/пк-пз Замовником Військовою частиною 1472 усунуті порушення допущені в тендерній документації щодо закупівлі «Запасні частини до суднової енергетичної установки на базі двигунів VOLVO PENTA D-6-330A-E для потреб корабельно-катерного складу (спецпризначення)» Код ДК 021:2015 - 35520000-5 – «Частини військових суден» шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

26 березня 2024 19:01
Скарга
26 березня 2024 19:01
Доказ до скарги - ТД
26 березня 2024 19:01
Скарга - підписана
26 березня 2024 19:01
Доказ до скарги - Договір 26
26 березня 2024 19:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

28 березня 2024 16:43
Рішення від 28.03.2024 № 5622.pdf
11 квітня 2024 12:49
Рішення від 08.04.2024 № 6209.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН" 1 639 000,00
UAH з ПДВ
1 639 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ЮгМоторСервис 1 830 000,00
UAH з ПДВ
1 830 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 квітня 2024 15:13
Електронний підпис
25 квітня 2024 15:12
ДОВІДКА_НАЗК_юр. особи.zip
19 квітня 2024 16:15
Електронний підпис
19 квітня 2024 16:15
Електронний підпис
29 березня 2024 18:38
Електронний підпис
29 березня 2024 18:38
Електронний підпис
29 березня 2024 18:38
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 березня 2024 18:38
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
29 березня 2024 18:38
Trans-Service-KTI_importer_03.10.2023.pdf.p7s
29 березня 2024 18:38
8. ДОВІДКА_рф.pdf.p7s
29 березня 2024 18:38
8. ДОВІДКА_рф.pdf
29 березня 2024 18:38
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
29 березня 2024 18:38
15. ДОВІДКА_ГКУ.pdf.p7s
29 березня 2024 18:38
ВИТЯГ_ПДВ.pdf.p7s
29 березня 2024 18:38
Trans-Service-KTI_importer_03.10.2023.pdf
29 березня 2024 18:38
15. ДОВІДКА_ГКУ.pdf
29 березня 2024 18:38
СТАТУТ_21.08.2023.pdf
29 березня 2024 18:38
СТАТУТ_21.08.2023.pdf.p7s

Публічні документи

19 квітня 2024 11:57
Електронний підпис
29 березня 2024 19:20
Електронний підпис
29 березня 2024 19:19
15.Проєкт договору.pdf
29 березня 2024 19:19
12.Свідоцво платника ПДВ.pdf
29 березня 2024 19:18
7.Статут з описом 2019р.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ЮгМоторСервис

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН"
#44190252
Переможець 1 639 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2024 15:28

Документи

24 квітня 2024 15:29
Довідка НАЗК
24 квітня 2024 15:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРС ІНДАСТРІАЛ МАРІН"
#44190252
1 639 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2024 15:29
Довідка НАЗК
24 квітня 2024 15:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2024 15:36
Договір.pdf укладений
08 травня 2024 15:35