Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану
Очікувана вартість
8 900 000,00 UAH
UA-2024-03-22-000730-a ● daa2dd2cc39c47958474edf6cbeb96de
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКВП "Дніпро - Кіровоград" |
Код ЄДРПОУ: | 03346822 |
Вебсайт: | http://dnipro-kirovograd.com.ua |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А |
Контактна особа: |
Гросул Євгеній Валерійович +380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2024 09:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 8 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 178 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
екскаватор-навантажувач
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Екскаватор - навантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Озерна Балка, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2024 09:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2024 09:14 |
Проект договору.doc | |
22 березня 2024 09:14 |
ТД екскаватор навантажувач 2.doc | |
22 березня 2024 09:14 |
ТД екскаватор навантажувач 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Узгоджені дії Замовника!!!! Увага.
Дата подання: 25 березня 2024 18:17
Дата відповіді: 27 березня 2024 09:18
Шановний Замовник! Чому технічне завдання скопіювали від констракшн машинері? Ви в зговорі з учасником констракшн машинері, для створення штучних умов для участі та перемоги - для придбання лише jcb? А як щодо, аналізу ринку товарів інших брендів, представлених в широкому діапазоні на ринку України? Як щодо розширення кола учасників? Як щодо заощадження коштів? Як щодо рівного ставлення до учасників? Такі вимоги законодавства Вас не стосуються? У Вас свої правила гри? Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З метою забезпечення використання бюджетних коштів на передбачені закупівлею заходи, службою головного механіка здійснено моніторинг спеціальної техніки вивчення представлених зразків на відповідному ринку та опрацьовано питання на предмет її відповідності виробничим потребам підприємства та розміру бюджетних призначень на здійснення закупівлі.
Крім того, умовами до закупівлі не передбачено наявності якогось конкретного виробника чи постачальника предмету тендеру, а відтак, нашим підприємством оприлюднено технічні характеристики екскаватора, який би задовільнив всі наявні потреби підприємства під час виконання аварійно-відновлювальних робіт на мережах водопостачання та водовідведення.
Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень під час складання тендерної документації до закупівлі.
З метою забезпечення використання бюджетних коштів на передбачені закупівлею заходи, службою головного механіка здійснено моніторинг спеціальної техніки вивчення представлених зразків на відповідному ринку та опрацьовано питання на предмет її відповідності виробничим потребам підприємства та розміру бюджетних призначень на здійснення закупівлі.
Крім того, умовами до закупівлі не передбачено наявності якогось конкретного виробника чи постачальника предмету тендеру, а відтак, нашим підприємством оприлюднено технічні характеристики екскаватора, який би задовільнив всі наявні потреби підприємства під час виконання аварійно-відновлювальних робіт на мережах водопостачання та водовідведення.
Враховуючи вищевикладені обставини, підприємством не було допущено порушень під час складання тендерної документації до закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-03-22-000730-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ", Код ЄДРПОУ:32849408
Дата подання: 02 квітня 2024 15:05
Вимога переглянути рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику! Згідно протоколу відхилення №157 від 02 квітня 2024 року, Учасник не надав у відповідності до вимог додатку 2 до Документації, заповненої таблиці із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару, та інші довідки. Але Учасник надав цю інформацію у вигляді PDF файлів з накладеним КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". (файли з ім'ям "Додаток 2 тех якісн кільк характерист.pdf.p7s" та інші присутні на майданчику. Вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 квітня 2024 09:48
Відповідь на вимогу від 02.04.2024, 15:05. ID: UA-2024-03-22-000730-a.b1 під час проведення
закупівлі «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану)», ідентифікатор - UA-2024-03-22-000730-a.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи вищевикладені обставини, вказана закупівля проводиться у відповідності до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» повідомляємо, що вказаним учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції наступні відомості і документи, а саме:
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 1, р. 1, додатку 1 до Документації, довідки за підписом уповноваженої посадової особи учасника, яка містить відомості щодо наявності у останнього сервісних центрів для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також ремонту авто техніки. У довідці обов’язково повинно бути зазначено кількість сервісних центрів, адреси їх місць розташування, а також номери контактних телефонів цілодобової гарячої лінії вказаних центрів та інформація щодо наявності виїзних бригад по обслуговуванню техніки.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 2, р. 1, додатку 1 до Документації, довідки за встановленим зразком яка містить інформацію щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 11, р. 2, додатку 1 до Документації, довідки про відсутність у учасника підстав для відхилення передбачених абз. 14, п. 47 Особливостей.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 2, р. 3, додатку 1 до Документації, довідки «Відомості про учасника» за встановленою формою.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 7, р. 3, додатку 1 до Документації, копії дозволу або ліцензії на провадження господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (у разі здійснення господарської діяльності без відповідного дозволу або ліцензії, учасник мав надати довідку з посиланням на відповідні норми законодавства, про причини її ненадання);
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 8, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про відповідність товару технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до документації.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 9, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа у довільній формі із зазначенням, що запропонований товар є оригінальним, новим та не був раніше у використанні.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 11, р. 3, додатку 1 до Документації, належним чином оформленої довідки про ступінь локалізації товару.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 12, р. 3, додатку 1 до Документації, копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 13, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про передачу фактичної калькуляції собівартості товару одночасно з передачею товару.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 14, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа змістом якого визначено, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних процедур закупівель.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 15, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа за встановленою формою.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 15, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про те, що гарантійний термін на екскаватор - навантажувач становить не менш ніж 12 місяців або 2000 мотогодин з моменту його поставки в залежності від того, яка подія настане раніше.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 16, р. 3, додатку 1 до Документації, копії декларації про відповідність на запропонований товар вимогам Технічного регламенту безпеки машин, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 62;
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 17, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про те, що учасник зобов’язується здійснити передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих послуг враховується в ціну пропозиції учасника).
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 19, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа змістом якого визначено, що у разі представлення по даній закупівлі учасником товару, який не буде відповідати технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником документу, що містить неповну або неточну або недостовірну інформацію стосовно технічних характеристик предмета закупівлі, його тендерна пропозиція буде відхилена.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 19, р. 3, додатку 1 до Документації, довідки в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 20 , р. 3, додатку 1 до Документації, завізованого проекту договору (згідно Додатку № 3 до Документації).
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог додатку 2 до Документації, заповненої таблиці із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару.
Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню на підставі пп. 2, п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 - тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Додатково повідомляємо, що твердження ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» щодо надання вказаних документів у вигляді PDF файлів з накладеним КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" не відповідає дійсності, так як вказані файли є виключно фалами – підписами і не можуть бути відкриті користувачами без наявності самого файлу – документу у складі пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством не було допущено порушень в частині відхилення тендерної пропозиції учасника по закупівлі екскаваторів – навантажувачів за Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану), ідентифікатор - UA-2024-03-22-000730-a.
Уповноважена особа __________ Є. В. Гросул
закупівлі «Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану)», ідентифікатор - UA-2024-03-22-000730-a.
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Пунктом 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Враховуючи вищевикладені обставини, вказана закупівля проводиться у відповідності до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості).
Щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» повідомляємо, що вказаним учасником не надано у складі своєї тендерної пропозиції наступні відомості і документи, а саме:
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 1, р. 1, додатку 1 до Документації, довідки за підписом уповноваженої посадової особи учасника, яка містить відомості щодо наявності у останнього сервісних центрів для здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування, а також ремонту авто техніки. У довідці обов’язково повинно бути зазначено кількість сервісних центрів, адреси їх місць розташування, а також номери контактних телефонів цілодобової гарячої лінії вказаних центрів та інформація щодо наявності виїзних бригад по обслуговуванню техніки.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 2, р. 1, додатку 1 до Документації, довідки за встановленим зразком яка містить інформацію щодо наявності у учасника досвіду виконання аналогічного договору.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 11, р. 2, додатку 1 до Документації, довідки про відсутність у учасника підстав для відхилення передбачених абз. 14, п. 47 Особливостей.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 2, р. 3, додатку 1 до Документації, довідки «Відомості про учасника» за встановленою формою.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 7, р. 3, додатку 1 до Документації, копії дозволу або ліцензії на провадження господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством (у разі здійснення господарської діяльності без відповідного дозволу або ліцензії, учасник мав надати довідку з посиланням на відповідні норми законодавства, про причини її ненадання);
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 8, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про відповідність товару технічним, якісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до документації.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 9, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа у довільній формі із зазначенням, що запропонований товар є оригінальним, новим та не був раніше у використанні.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 11, р. 3, додатку 1 до Документації, належним чином оформленої довідки про ступінь локалізації товару.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 12, р. 3, додатку 1 до Документації, копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 13, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про передачу фактичної калькуляції собівартості товару одночасно з передачею товару.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 14, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа змістом якого визначено, що учасник не має встановлених судом порушень, стягнень неустойки, штрафу або пені по укладеним договорам за результатами аналогічних процедур закупівель.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 15, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа за встановленою формою.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 15, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про те, що гарантійний термін на екскаватор - навантажувач становить не менш ніж 12 місяців або 2000 мотогодин з моменту його поставки в залежності від того, яка подія настане раніше.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 16, р. 3, додатку 1 до Документації, копії декларації про відповідність на запропонований товар вимогам Технічного регламенту безпеки машин, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 62;
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 17, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа про те, що учасник зобов’язується здійснити передпродажну підготовку, введення техніки в експлуатацію та навчання обслуговуючого персоналу на базі Замовника (вартість цих послуг враховується в ціну пропозиції учасника).
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 19, р. 3, додатку 1 до Документації, гарантійного листа змістом якого визначено, що у разі представлення по даній закупівлі учасником товару, який не буде відповідати технічним вимогам замовника, а також у разі надання учасником документу, що містить неповну або неточну або недостовірну інформацію стосовно технічних характеристик предмета закупівлі, його тендерна пропозиція буде відхилена.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 19, р. 3, додатку 1 до Документації, довідки в довільній формі про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України.
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог п. 20 , р. 3, додатку 1 до Документації, завізованого проекту договору (згідно Додатку № 3 до Документації).
- Ненадання учасником у складі своєї пропозиції, у відповідності до вимог додатку 2 до Документації, заповненої таблиці із зазначенням технічних характеристик запропонованого учасником товару.
Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція учасника підлягала відхиленню на підставі пп. 2, п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 - тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Додатково повідомляємо, що твердження ТОВ з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» щодо надання вказаних документів у вигляді PDF файлів з накладеним КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" не відповідає дійсності, так як вказані файли є виключно фалами – підписами і не можуть бути відкриті користувачами без наявності самого файлу – документу у складі пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладені обставини, нашим підприємством не було допущено порушень в частині відхилення тендерної пропозиції учасника по закупівлі екскаваторів – навантажувачів за Код ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (спеціальна комунальна техніка з метою виконання заходів правового режиму воєнного стану), ідентифікатор - UA-2024-03-22-000730-a.
Уповноважена особа __________ Є. В. Гросул
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
8 278 000,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Констракшн Машинері" |
8 100 000,00
UAH з ПДВ
|
8 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2024 13:39
|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
8 100 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2024 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 15:59
|
ДУ 1 Констракшн Машинері виправлення технічної помилки.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2024 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2024 15:50
|
Договір Констракшн Машинері.pdf | укладений |
10 квітня 2024 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із виявленою технічною опискою (помилкою) у Договорі від 10.04.2024 № 10-04-4 (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. У зв’язку із допущеною технічною опискою під час зазначення у змісті Договору суми ПДВ та відповідно загальної ціни Договору, Сторони дійшли згоди конкретизувати п. 2.1 Договору не змінюючи при цьому предмет договору, кількість товару за договором та ціну укладеного договору, що визначена за результатом проведеного електронного аукціону і викласти його в наступній редакції: «2.1. Ціна Товару на момент укладення Договору складає 6 750 000,00 грн. (шість мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), ПДВ (20%) - 1 350 000,00 грн. (один мільйон триста п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Загальна сума договору 8 100 000,00 грн. (вісім мільйонів сто тисяч гривень 00 копійок). Фінансування за Договором здійснюється за рахунок субвенції.» 2. Сторони домовились, що інші умови Договору залишаються незмінними і вони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 10-04-4 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |